Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 13, 03:40. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki taigi noriu paklausti patarimo .
Turiu rusiska pakroveja. Tik jau ten yra priburtas ir isimtas reguliavimas.
Db prijungiu prie akumuliatoriaus pakraut o man jis krauna virs 16v . Tai nenormalu. Akumuliatoriai pradeda snypst burbuliuot ir manau tai tikrai ne i gera. Taigi ar eitu kaip nors padaryt kad jis krautu bent po 14 v ? Laukiu patarimo .
Sveiki taigi noriu paklausti patarimo .
Turiu rusiska pakroveja. Tik jau ten yra priburtas ir isimtas reguliavimas.
Db prijungiu prie akumuliatoriaus pakraut o man jis krauna virs 16v . Tai nenormalu. Akumuliatoriai pradeda snypst burbuliuot ir manau tai tikrai ne i gera. Taigi ar eitu kaip nors padaryt kad jis krautu bent po 14 v ? Laukiu patarimo .
Siaip kai sneka apie akumuliatoriu KROVIMA dazniausiai SROVE aptaria ...
bet is esmes Eitu ir 14 V ANT KLEMU......
Platus pasirinkimas :
Reostatas...
LATRas...
Stabilizatorius...
ir t.t.
Kuris jum labiau tinkamas ?
Paskutinį kartą redagavo Alexx, 2016 01 27, 22:31. Redaguota 1 kartą _________________ ... dazniausiai atsakau as tuo paciu.....
Sveiki taigi noriu paklausti patarimo .
Turiu rusiska pakroveja. Tik jau ten yra priburtas ir isimtas reguliavimas.
Db prijungiu prie akumuliatoriaus pakraut o man jis krauna virs 16v . Tai nenormalu. Akumuliatoriai pradeda snypst burbuliuot ir manau tai tikrai ne i gera. Taigi ar eitu kaip nors padaryt kad jis krautu bent po 14 v ? Laukiu patarimo .
Tai ble nelaikyk tiek ilgai, kad viršytų 15V. Ar ten pas tave iš karto tik prijungus jau 16V? Tai gal ten transformatorius iš Lesto pastotės nupyzdintas?
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Kuris varijantas butu lengviausiai padaromas. ryt nufotkinsiu,
Na manau nera ten nieko nupyzdintas. Tiesiog uzdedi ant akumu ijungi ir ziuriu kad jau 16 per kokias 15 s . Tai akumuliatoriams nemanau kad sveika kad tiek krauna. Ir manau sprogti gali.
Tiesiog uzdedi ant akumu ijungi ir ziuriu kad jau 16 per kokias 15 s . Tai akumuliatoriams nemanau kad sveika kad tiek krauna. Ir manau sprogti gali.
Tai jei taip yra tai variantai:
a. įkroviklis mažiausiai 10 kartų galingesnis nei reikia
b. akumuliatorius pilnai įkrautas (jo nebereikia kraut)
c. akumuliatorius miręs (vidinė varža pasidarius per didelė, (jo kraut nereikia, reikia priduoti į skupkę)
d. kita
Jei variantas (a) tai paprasčiausiai nuosekliai prijungi kokią automobilinę lempą ir tuo būdu sumažini srovę, NE ĮTAMPĄ REIKIA MAŽINTI, O SROVĘ
Įtampa 16 V yra ideali įkroviklio įtampa pilnam akumuliatoriaus įkrovimui, reikia tik pasirūpinti, kad srovė nebūtų per didelė.
Tiesiog uzdedi ant akumu ijungi ir ziuriu kad jau 16 per kokias 15 s . Tai akumuliatoriams nemanau kad sveika kad tiek krauna. Ir manau sprogti gali.
Tai jei taip yra tai variantai:
a. įkroviklis mažiausiai 10 kartų galingesnis nei reikia
b. akumuliatorius pilnai įkrautas (jo nebereikia kraut)
c. akumuliatorius miręs (vidinė varža pasidarius per didelė, (jo kraut nereikia, reikia priduoti į skupkę)
d. kita
Jei variantas (a) tai paprasčiausiai nuosekliai prijungi kokią automobilinę lempą ir tuo būdu sumažini srovę, NE ĮTAMPĄ REIKIA MAŽINTI, O SROVĘ
Įtampa 16 V yra ideali įkroviklio įtampa pilnam akumuliatoriaus įkrovimui, reikia tik pasirūpinti, kad srovė nebūtų per didelė.
a. na ten yra buve padarytas valdymas mazinimo didinimo bet db yra isluptas ir perdarytas kazkaip kitaip.
b. nera ikrautas nes net neprasuka varikli.
c. Na gal ir yra jau prie mirties slenscio bet vasara dar turetu tempti
Na taip del lemputes buvau mastes bet nelabai patogu kad kiekviena kart turi jungti lempute dar multimetra. ziurek kiek ta srove cia. Bet reiks pabandyt ryt su lempute . Gal yra koks varijantas lengvas padaryt kad butu visada 14v ir fsio rami galvele?
Kaip rašė Alexx, to įkroviklio srovės reguliavimui reikėtų naudoti reostatą ar laboratorinį transformatorių (latr'ą) (iš tinklo pusės), o žemojoje pusėje nuosekliai prijungti ampermetrą ir, iškrautam akumuliatoriui neduoti daugiau nei 1/10 srovės, nei akumuliatoriaus Ah skaičius. Tik ar labiau apsimoka nei naujas įkroviklis - spręsti temos autoriui.
Prie to pacio.. pas mane ikrovikli stovi trafas ir tiltelis, daugiau nieko.. gal kas turit kokia paprastute schema kad pakrovejas reguliuotusi pats? is komponentu tai metosi keli ku202 ir visokiu tranzu..
PS.: zinau pilna google, bet arba schema pilnai rusiska, t.y. su kT315 ir kitais CCCP tranzais( kuriu net su ziburiu pas save nerasiu) arba labai mandri, kur reikia komponentus pirktis..
Tai jei per sunku susirasti schemą ir sudėti kt315-361 analogus, tai nusipirk normalų pakrovėją ir neturėsi problemų. Forume jau gan seniai yra lyg ir Sauluckos perbraižyta, išbandyta ir aprašyta automatinio pakrovėjo su srovės reguliavimu schema.
Prie to pacio.. pas mane ikrovikli stovi trafas ir tiltelis, daugiau nieko.. gal kas turit kokia paprastute schema kad pakrovejas reguliuotusi pats? is komponentu tai metosi keli ku202 ir visokiu tranzu..
PS.: zinau pilna google, bet arba schema pilnai rusiska, t.y. su kT315 ir kitais CCCP tranzais( kuriu net su ziburiu pas save nerasiu) arba labai mandri, kur reikia komponentus pirktis..
yra paprastesne reguliavimo schemute.
reika plienines vielos keliu metru ir varzto. tinka ir CCCP gamybos viela, ir vakarietiska, ir kitaicu. plenines vielos yra visur kur metalus pardavineja.
varztas tinka is senuku.
galima imt nerudijancia viela - bet bus brangu. jos irgi yra senukuose. spulkos tokios. nors jos reikes zymiai maziau, bet brangu.
schema susirenka taip:
imi viela ir viena jos gala prisuki prie akumo gnybto.
tada imi pakroveja. viena laida prijungi prie kito akumo gnybto.
o kita pakrovejo laida prijungi prie varzto.
tada varzta prisuki prie vielos ir krauni. schema surinkus teisingai - veikia is karto.
krovimo reguliavimas:
kuo toliau nuo gnybto prisuki - tuo mazesne srove. kuo arciau - tuo srove didesne.
-------
P.S. jei reguliavimo schema is vielos gabalo ir varzto per sudetinga - ja galima supaprastint. varzto galima nenaudot. pakrovejo laida pajungt tiesiai ant vielos. nevisi gi supranta kaip veikia varztas, nes gana sudetingas daiktas...
bet viela lankstyt manau moka visi...
Įtampa 16 V yra ideali įkroviklio įtampa pilnam akumuliatoriaus įkrovimui, reikia tik pasirūpinti, kad srovė nebūtų per didelė.
16V? Kiek man žinoma, tai ideali įtampa akumuliatoriui priklauso nuo įvairių parametrų, pvz. aplinkos temperatūros. Tokia įtampa nebent per didelius šalčius krauti. Vasarai ji tikrai per didelė.
16V? Kiek man žinoma, tai ideali įtampa akumuliatoriui priklauso nuo įvairių parametrų, pvz. aplinkos temperatūros. Tokia įtampa nebent per didelius šalčius krauti. Vasarai ji tikrai per didelė.
O kas sako, kad iki tokios įtampos krauti? Tiesiog tam, kad tekėtų (įkrovimo) srovė reikia, kad šaltinio įtampa būtų didesnė už akumuliatoriaus įtampą. Jei maitinimo šaltinio įtampa bus 14...15 V krausi labai ilgai ir nuobodžiai.
Aš net nepradėsiu tau aiškinti kuo skiriasi cyclic ir float charge režimai, bijau tai tau bus per sudėtinga suvokt.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring