 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 20, 15:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » astra g MAF
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 17:48 |
|
|
|
2000m. Benzinas 1.8l 85kw.Toks reikalas. Maf klaida ir isiurbiamo oro temp klaida. Signal to high.
Yra 4 laidai
Su pajungta matuokle
Pin 4 akumo itampa
Pin 2 ir 3 10v.
Pin 1 8v.
Realiai turetu but
Pin 4 akumo itampa
Pin 2 3 signaliniai laidai 0.6-4v isiurbiamo oro ir maf signalas
Pin 1 5v ref.
Tiek su nauja tiek su sena matuokle ta pati rodo.
Atjungus fyske
Ant pin 1 vietoj 8v atsiranda 5v kaip ir turi but. Ant 2 3 pin 0v kaip ir turi but atjungus.
Matokles ne oem. Jei trumpintu i maitinima tai is su atjungta turetu rodyt tuos 10v ant signaliniu ir 8v ref vietoj 5. Chekis buvo uzklijuotas .vienas signalinis laidas istrauktas is uzlenktas po apsaugine guma. |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 18:09 |
|
|
|
Nematau klausimo - vien teiginiai  |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 18:15 |
|
|
|
11. Forumo temos kuriamos tik tada, kai yra aiškiai suformuluotas klausimas. Temos, be konkretaus pavadinimo ir aiškaus turinio gali būti trinamos be įspėjimo. Vartotojas, nepaisantis šios taisyklės, bus įspėtas. Jei tai nepadės, vartotojas bus pašalintas iš forumo.
dievams tai negalioja  |
|
Paskutinį kartą redagavo vaidass, 2015 12 21, 18:17. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 18:16 |
|
|
|
klausimas yra "kodel" prie tu vietu kur per didelis signalas:)
tema yra apie astra g MAF . man cia viskas aisku labai ir puikiai randama per saito paieska. Jei is didelio neturejimo ka veik t rupi prisikabint,prasau skustis i administracija ,jau N kartu sakiau,man cia pinigu niekas nemoka. Pasiprasykit i moderatoriaus pareigas ,galesit savo politika destyt. |
|
Paskutinį kartą redagavo drugowaz, 2015 12 21, 18:57. Redaguota 1 kartą _________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 18:51 |
|
|
|
Panašu kad "šakės" kompui. Turėjau tokių bėdų. Taisoma. Pradžiai- pabandyk tą laidą, kur tūri būti 0, pajungt papildomai į korpusą. (su pajungtu maf). Neturiu po ranka shemos, neatsimenu į kurį.  |
|
Paskutinį kartą redagavo mivaldis, 2015 12 21, 18:55. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 18:54 |
|
|
|
pagal autodata 0v gali buti tik ant ijungto degimo,signaliniu laidu 2 ir 3 pin. tai siulai paduot mase i signalinius laidus ziuret ka rodys ecu? keitei ecu ar kazkaip sena taisei? |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 19:01 |
|
|
|
Vienas ten +12v. Antras- temperatūra, trečias- srautas, ketvirtas- masė. Kuris kuriame- nepasakysiu dabar. Reikia žiurėt maf pin out. Kompus taisiau. |
|
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 19:15 |
|
|
|
idomiai,kad 5v ref nera. as kai atjungiau pamatavau ziuriu rodo 5v ant 1 pinlygiai,galvoju cia 5v ref kaip buna dazniausiai ant davikliu tokiu:) reiks pamegint. izemint.
ziuriu pinout db
4pin juodas 12v nuo degimo
2-3 pin signaliniai maf ir temperaturinis
1pin zalias laidas ant kurio rodo 5v. taip iseina mase. rytoj pazaisiu.
kas buvo nueje ecu pas tave? |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 19:56 |
|
|
|
O jus tikrai apie ta pati kalbat? Nes dabar panasu, kad yra pasiulymas atramines itampos isejima uztrumpint i zeme... ir ko pasekoj nukalt VREF isejima.
Is kitos puses, jei ten +12V, du signaliniai plius VREF, tai keista, kad nera zemes laido. |
|
|
|
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 20:10 |
|
|
|
Google permeciau akim. Tai yra kelios temos uzsienieciu apie ta pat varijanta sitam varikliui. Tai mini pin 2 kaip mase. Pagal datos schema neina suprast kuris yra mase. Is tu temu visi trumpina 2 pin i mase ir taip apeina ecu izeminima. Netaiso ecu. Nes kazkaip idomu kad atjungus fyske 1 pin pasoka iki vref itampos. Pagal component testing panasu kad 1 pin yra temperaturinis,pin 2 mase,pin 3 srautas,pin 4 12v degiminis. Ir atitinka tas temas geltonas laidas. Taip iseina 2 pin mase. O 5v ref aplamai nera cia. Kas netingi uzmeskit i autodata variklio kodas 18xe1 |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 21:17 |
|
|
|
Siaip man, kaip dirbanciam su auto elektronika, tai butu keista, kad kazkur iseina 5V VREF'as... Automobily tiek triuksmu, kad ta atramine itampa taptu bilekuo, bet ne atrama kazkam.
Labiau tiketina, kad ten zeme. |
|
|
|
|
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 21:43 |
|
|
|
Ten kur 5v tai temperaturinis ,nes jungias per 2 pin irgi. Uztat atjungus rodo 5v ten. Kiek teke matyt kur ant vienos matuokles yra 5v ref ir 12v .tai buna 5-6 laidu matuokles. O cia 4. Lyg viskas sutampa . Pabandysiu papildomai izemint 2 pin. Betkokiu atveju jei ten butu ir signalinis ,uztrumpinus i mase nieko neatsitiks. |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 22:02 |
|
|
|
Garantuotai pz kompui. kuris laidas mase jau tikrai nepasakysiu, bet matuokles fishkej matuojant galima logiskai atsekt. Reikia arba paduot mase ir ta masina parduot (jei cia kolkas vienintelis ecu defektas) arba taisyt/keist ecu, nes tuoj pasipils kalnas bedu.
To socrates, keista jog dirbdamas su auto elektronika (kiek zinau projektuoji blokus kazkuriai garsiai kompanijai?) nesusidures su 5V ref. Tikrai nemazai jutikliu ant motoro gauna 5V ref, daznai buna is kompo net 2-3 komplektai atraminiu, kad viena uztrumpinus nedingtu visu parodymai. (pvz. praktiskai visi slegio davikliai, mechaniniu mazgu feedback ir kt.). |
|
|
|
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 22:10 |
|
|
|
Kokios pvz bedos gali atsirasti izeminus "is sono"?
Del 5v ref tai as kolkas susidures su 2 5v is vieno ecu. Tai kaip taisykle sleginiai ir temperaturiniai davikliai nesinaudoja ta pat grandine. |
|
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic... |
|
|
|
 |
 |
astra g MAF |
Parašytas: 2015 12 21, 22:53 |
|
|
|
dusiata rašo: |
Garantuotai pz kompui. kuris laidas mase jau tikrai nepasakysiu, bet matuokles fishkej matuojant galima logiskai atsekt. Reikia arba paduot mase ir ta masina parduot (jei cia kolkas vienintelis ecu defektas) arba taisyt/keist ecu, nes tuoj pasipils kalnas bedu.
To socrates, keista jog dirbdamas su auto elektronika (kiek zinau projektuoji blokus kazkuriai garsiai kompanijai?) nesusidures su 5V ref. Tikrai nemazai jutikliu ant motoro gauna 5V ref, daznai buna is kompo net 2-3 komplektai atraminiu, kad viena uztrumpinus nedingtu visu parodymai. (pvz. praktiskai visi slegio davikliai, mechaniniu mazgu feedback ir kt.). |
As ne toj biznio grupej, kurios projektuoja visokius daviklius, bet siaip zinant ivairiu gamintoju reikalavimus, tai manau tu VREF'u turetu but kuo maziau arba visai nebut. Is kitos puses tai aisku, jeigu ten koks laidas uzsitrumpins, tai saugumui jokios itakos nebus - tiesiog rodys klaida.
Manau i ateiti jokio analogo neliks ir viskas bus tik skaitmena. Dabar kiek zinau ir ultragarsinius daviklius daro jau su LIN interfeisu tiesiai i davikli. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |