Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 13, 01:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, planuoju priekaboje-traliuke(mašinai vežti) montuoti elektrinę gervę, o jai skirtas akumuliatorius taip pat liktų priekaboje. Išiminėt ir nuolat jo pakrovinėt nesinori, nes bus dažnai naudojama. Norėčiau, kad akumuliatorius būtų kraunamas nuo mašinos generatoriaus važiuojant, t.y. įtampai esant ne žemiau 13V ir krovimo srovė būtų apribota panašiai iki 10A, kad galėčiau krauti per standartinę 13pin jungtį. Be to, priekaboje esantis akumuliatorius nemaitintų automobilio el. sistemos. Generatorius vietoj originalo 90A šiuo metu 120A.
O gal neverta žaisti, o kabinti antrą generatorių(prie variklio vietos yra, mechaniškai įmanoma) ir jį naudoti papildomam akumuliatorius krauti, tik tuomet bus reikalinga papildoma jungtis tarp priekabos ir automobilio.
Gal kas yra gyvai matę tokių projektų ir gali patart kažką geriau?
Pagrindiniai kriterijai-paprastumas ir patikimumas.
Man veikianti tik pati priekaba nėra būtinumas, nes dirba nuolat tas pats automobilis su ja. Stori laidai nuo mašinos akumuliatoriaus buvo pati pirma mintis, bet niekaip nesugalvoju, kokią greitą ir patogią ir saugią jungtį naudoti priekabos ir automobilio sujungimui, kai tekės didelė srovė.
Norėčiau, kad akumuliatorius būtų kraunamas nuo mašinos generatoriaus važiuojant, t.y. įtampai esant ne žemiau 13V ir krovimo srovė būtų apribota panašiai iki 10A, kad galėčiau krauti per standartinę 13pin jungtį. Be to, priekaboje esantis akumuliatorius nemaitintų automobilio el. sistemos. Generatorius vietoj originalo 90A šiuo metu 120A.
.
Kaip jau minejo galingas diodas ir viskas (dar idealiau butu shottki diodas) Jei masina krauna normaliai 14V tai su paprastu diodu ta akuma kraus apie 13.4V, su shottki 13.7V ko tikrai pakaks jam pakrauti.
ble, ant kiek kiauros galvos, kad vis siūlomas diodas
pirma - realus įtampos kritimas bus beveik voltas, kas yra peilis priekaboje esančiam akumuliatoriui
antra ir tai svarbiausia - ką tas diodas duos
negi sunku pasipaišyt mintyse schemą, iš kurios aiškaiusiai matysis, kad įjungus lebiodkę srovė iš pagrindinio mašinos akumo bus pradedama siurbti dar daugiau, nei iš esančio priekaboje
nes esantis priekaboje visada bus nedakrautas
todėl iš pagrindinio bus imama netgi daugiau vien dėl to, kad jis bus "geresnės sveikatos"- priekaboje esančio nudusėlio įtampa vos paprašius daugiau srovės iškarto kris žymiai stipriau, nei pilnai pakrauto pagrindinio akumo
ble, ant kiek kiauros galvos, kad vis siūlomas diodas
pirma - realus įtampos kritimas bus beveik voltas, kas yra peilis priekaboje esančiam akumuliatoriui
antra ir tai svarbiausia - ką tas diodas duos
negi sunku pasipaišyt mintyse schemą, iš kurios aiškaiusiai matysis, kad įjungus lebiodkę srovė iš pagrindinio mašinos akumo bus pradedama siurbti dar daugiau, nei iš esančio priekaboje
nes esantis priekaboje visada bus nedakrautas
todėl iš pagrindinio bus imama netgi daugiau vien dėl to, kad jis bus "geresnės sveikatos"- priekaboje esančio nudusėlio įtampa vos paprašius daugiau srovės iškarto kris žymiai stipriau, nei pilnai pakrauto pagrindinio akumo
vat tu esi pats tas tipinis nemastantis, nes sugalvojai teorini atveji, kuris praktikoje sudarys ne daugiau 1% atveju net blogiausiose situacijose.
jam su ta lebiotke, diodu ir akumu priekaboje tebus tokie atvejai. arba bus tik priekaba ir srove ims tik is priekabos akumo (kol nudus).
o kai nudus priekabos akumas, bus prijungta masina, bus uzkurtas variklis ir lebiotke ims energija is genero. o abu akumai krausis.
o tavo sufantazuotas atvejis tebus nebent jei jis idiotas, kuris tampysis priekaba pvz su arkliu ar pats, o masina vilksis is paskos kaip antra priekaba del joje esancio akumuliatoriaus nu teoriskai imanoma
ble, ant kiek kiauros galvos, kad vis siūlomas diodas
pirma - realus įtampos kritimas bus beveik voltas, kas yra peilis priekaboje esančiam akumuliatoriui
antra ir tai svarbiausia - ką tas diodas duos
negi sunku pasipaišyt mintyse schemą, iš kurios aiškaiusiai matysis, kad įjungus lebiodkę srovė iš pagrindinio mašinos akumo bus pradedama siurbti dar daugiau, nei iš esančio priekaboje
nes esantis priekaboje visada bus nedakrautas
todėl iš pagrindinio bus imama netgi daugiau vien dėl to, kad jis bus "geresnės sveikatos"- priekaboje esančio nudusėlio įtampa vos paprašius daugiau srovės iškarto kris žymiai stipriau, nei pilnai pakrauto pagrindinio akumo
Tu nevisai teisus...kazi kuris akumas labiau nudveses bus - tas kuris starteri suka, ar dykas ?....ir tas voltas krovime niekis..tik laikas krovimo ilgesnis bus, bet pakraus pinai.