Elektronika.lt
 2025 m. sausio 22 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 01 22, 05:46. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Maitinimo šaltiniai » Akumuliatoriu krovimo valdiklis
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 33
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 18, 02:08 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rimosiuss
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:

Kaip ir minejau,generatorius ,galima sakyti dideliu apsuku ,lyginant su letaeigiais.Tame ir didelis minusas visai sistemai.Ir todel labai sunku priderinti ir rasti ta aukso viduri. Su apkrova prie 420rpm-240v-16A.


tokiai galiai gauti reiketu ko gero bent 3 m ilgio sparnu
2*pi*r*n /60 butu 130 m/s ty tokiu greiciu turetu lekti sparno galas. daugoka..
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 18, 10:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:

Kaip ir minejau,generatorius ,galima sakyti dideliu apsuku ,lyginant su letaeigiais.Tame ir didelis minusas visai sistemai.Ir todel labai sunku priderinti ir rasti ta aukso viduri. Su apkrova prie 420rpm-240v-16A.

tada nieko nebus. nesusitvarkys nesudetinga valdymo elektronika. cia jau reikia kaip minimum aktyvaus programino valdymo ir daxera derinimo Very Happy na sistema ne tik su griztamu rysiu, bet ir su isankstiniu parametru nustatymu.
---------
tau yra variantai nebent didint sparnuote ir statyt greitinanti reduktoriu. (ir susitaikyt kad didzioji dalis energijos nueis i trinties nuostolius greitinime). bet gausi ikandama nesudetingai elektronikai valdyma.
arba kitas variantas - teisingesnis - perdaryt generatoru i letaeigi. kad sutaptu su vejo sparnuotes galimybems. cia apie sita tavo "problema" informacijos pilni vejo jegaines konstruojanciu saitai. net programos buna kaip paskaiciuot apsisukimu parametrus pagal vejo sparnuotes tipa ir dydi.
dar yra variantas daryt nestabdoma sparnuote. ta prasme nevaldomai besisukancia. kad generatorius nesugebetu jos uzstabdyt visam diapazone. sparnuote turi but galingesne. o energijos nusimsi tiek kiek duoda. bet tokiu atveju jei per daug apkrausi - sudeginsi apvijas Very Happy Very Happy Very Happy uztat padaryt paprasta.
------
tavo tema neteisingai uzvardinta. tu cia nori ne paprasto akumuliatoriu ikroviklio. o ikroviklio valdancio vejo jegaine. o tavo generas nesuderintu apsuku, kad paprasta schema susitvarkytu.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 24, 22:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Pasipiesiau schema.Ir matau kad turiu problemele. sg3525 pwm valdymas susietas su operaciniu lm393 ju bendra zeme kertasi su akumuliatoriu maitinimo zeme. lm393 taip pat matuoja pagrindine iejimo itampa. Mikroschemu maitinimas isristas per optrona. Esme ,gaunasi 3 atskiros zemes. Gal turetumet koki sprendima sioje situacijoje.
http://www.part.lt/perziura/2c14fee63f6df8996be68f9d7c7dc905389.jpg
nes taip surinkta schema negali veikti.Nors veiks bet neilgai.traskes trafas ir kais mikroschemos.Kaip reiktu teisingai padaryti su akumuliatoriu matavimu ir ieinancio maitinimo itampos zeme. Gal suprasite ka norejau pasakyti.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 25, 06:19 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
Mikroschemu maitinimas isristas per optrona.
Per ką tokį išrištas maitinimas? Per optroną? Kaip tai atrodo?
Citata:
Esme ,gaunasi 3 atskiros zemes.
Kodėl gi jos atskiros? Ir kas trukdo padaryt bendrą žemę? Bent vieną priežastį prašom.

Ten kur "srovės reguliavimas". Ar klaida užrašyme ir turėtų būti "įtampos reguliavimas" ar klaida brėžinyje, nes pagal schemą tai ten nepanašu į srovės reguliavimą.
Nuo atsakymo kažkiek priklausys ir "žemių" klausimas.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 25, 19:38 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rimosiuss
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sunku suprasti , ka ten norejai pasakyti , dar sunkiau suprasti kam ten 3 griztamo rysio kilpos.pradziai palik viena ir prasibandyk vieoj akumuliatoriaius jungdamas koki tena ...
akumuliatoriu krauti galtsi pradeti kiek veliau
didejant vejui tavo shema maluna turi apkrauti ir ta apkrova negali priklausyti nuo akumuliatoriaus ikrovimo
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 25, 22:40 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
susidaro toks vaizdas kad matote tokio tipo schemas pirma karta.
Esme kad man nereikia antrineje iseinancios itampos stabilizavimo su griztamu rysiu per optrona kaip kitose tokio tipo impulsiniuose maitinimo saltiniuose.O reikia pagal ieinancia itampa reguliotusi antrineje isejimo itampa ir srove. Cia yra pavizdziai.Schemos pilnai veikiancios.bet mano poreikiams jos netinka.
http://www.part.lt/perziura/d2a40c82aabf1f9a498dca9dae5ec35d253.jpg
http://www.part.lt/perziura/cd678a18ee14ce72d6b8126b00084539834.jpg
Ta ir bandau padaryti,kad vejui stiprejant butu apkraunamas vis daugiau,ir pagal matuojama akumu itampa nevirsitu leistinos akumuliatoriu itampos,tuo mazindamas pwm .O papildomai bus dar ir tenu valdiklis kuris isijungines prie tam tikros nustatytos itampos.Cia butu kaip apsauga nuo labai stipraus vejo.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 26, 12:27 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Man tai susidaro toks vaizdas, kad tu turi per mažai patirties projektuojant sudėtingas schemas. Tu dabar nori padaryti protingą MPPT, bet turi tris parametrus, pagal kuriuos reikėtų reguliuoti PWM, bet kažkodėl tu įsivaizduoji kad tam užtenka dviejų operacinukų Dip8 korpuse. O šiaip tau reikėtų nuo Vin per varžinį daliklį mažinti įtampą iki saugios operacinukui, tada invertuoti, ir per buferį atskyrus diodais kaip sumatorių visa tai paduoti į PWM kontrolerio feedback. Tenų jungimui vėl turi būti atskiras schemos gabalas, o ne kaip tu pora varžų, mosfetas ir tada nusistebėjimas kodėl blogai veikia. Aš tau jau minėjau, kad reikia apsirašyti techninę užduotį, stebimų ir reguliuojamų parametrų tapusavio priklausomybes, ir tik tada galima pradėti projektuoti schemą.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 26, 14:57 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Nesigincisiu,iki tobulumo dar geras kelio gabalas.Bet stengiuosi,ir noriu ismokti kuo daugiau.
Malunas jau sukasi pas mane gal netoli triju metu.Itampu diapazonas visas zinomas kada pradedamas apkrovimas ir kada turi buti ribojimas.Ir prie kokios itampos, kokia srove patenka akumuliatoriams.Pagal tuos duomenis paskaiciuota trafo pirmine ir antrine isejime.Tranzai ir parinkti.Ir schema suprojektuota pagal generatoriaus parametrus minimalias ir maximalias itampas..Kazkaip net butu kvaila is lempos viska daryti ir poto vel per nauja. Buvo kitokios schemos darytos maketo formoje, ir bandomos realiai su malunu.Kaip ir minejau reikia rasti aukso viduri.Aisku as ne auksciausios kategorijos inzinierius sioje srityje,ir nesitikiu kad bus kazkas stebuklingo.Man bus gerai ir paprastas prietaisas. Kas paprasta tas tobula.
O kas liecia tenu valdima, tai be abejo bus atskira schema.Nors ir siuo metu ji veikia pajungta prie maluno.Schemoje taip pat panaudota sg3525. tik itampa valdoma linijiniu budu per tranza.Bet to ,jau du metai jokiu problemu,ir nekeisiu sioje vietoje nieko.Operaciniui Vin itampa pilnai apskaiciuota,schema surinkta makete,ir isbandyta. Gal galima truputi patikslinti zodziu reiksme " per buferi atskyrus diodais"Ir kaip tai atrodo schemoje.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 26, 15:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Nežinau kaip ten su vėjo generatoriais, bet su saule MPPT yra toks, kad turi palaikyti pastovią įtampą ant saulės baterijos. Didėja įtampa, didini apkrovą kad įtampa būtų pastovi. Jei naudoji SMPS keitiklį, tai tą apkrovą reguliuoji grįžtamu ryšiu, tik problema ta kad didėja grįžtamo ryšio įtampa, mažėja PWM duty cycle, o tau reikia atvirkščiai. Užtat invertuoji tą signalą ir SMPS pradeda veikti kaip MPPT. Tavo atveju tenus reikėtų valdyti pagal maksimalias įtampą ir srovę ant akumuliatoriaus, bet kol kas minčių kaip tai protingai padaryti neturiu.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 26, 16:49 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Dar syki perziurejau schema.Cia gaunasi kaip ir nera itampos stabilizavimo.Tai reikia bandyti sujungti visas 3 zemes i viena bendra.Ir paziureti kaip realybeje veiks schema.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama