Elektronika.lt
 2025 m. liepos 27 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 07 27, 23:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Maitinimo šaltiniai » Akumuliatoriu krovimo valdiklis
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 23
Pereiti prie Atgal  1, 2, 3  Toliau
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 20:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
Maluno galios uztenka pilnai....prie 6-8m/s spaudzia virs kilovato.
Ir kur tas kilovatas dingsta? Pagal tave transformatoriuje, tačiau tokiu atveju pagal fizikos dėsnius tas transformatorius turėtų būti ryškiai raudonas nuo karščio. Tačiau taip nėra. Reiškia problema ne čia. Problema tame, kad tu kažkur kažką svarbaus praleidi ir nepasakai.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 20:51 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
rimosiuss rašo:
MGE rašo:
rimosiuss rašo:
MGE rašo:
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams.


siaip teoriniai pamastymai i nieka perdaug nesigilinant :

nu negali gauti daugiau galios nei ateina su veju . maluno galia maksimali yra prie tam tikro vejo greicio . jei vejo greitis mazesnis 2 kartus galia mazeja 4 kartus , jei vejas silpnesnis 4 tai galia jau 16 kartu ..

reikia ieskoti aukso vidurio ir derinti visa reikala taip , kad malunas suktusi kazkokiu optimaliu ir nedaug kintanciu nuo vejo stiprumo greiciu .tam apkrova turi augti didejant vejo greiciui kvadratine priklausomybe ..

Tas faktorius pilnai aiskus ir suprantamas.Siaip ir su tuo krovikliu pakrauna baterijas,bet nera taip kaip turetu buti.Visa esme, kad pasiekus tam tikra itampa nebeduoda malunui isisukti iki reikiamu sukiu.Todel ir laikau pwm nustates tik apie 10 proc. Tada siektiek situacija pagereja.Kas turetu buti priesingai.As toje schemoje ir bandau tai padaryti.Bet cia jau spejo mane ispeikti.

ka reiskia issisukti ? gal perdaug apkrauni prie silpno vejo ir nesisuka .
manyciau kad tas pwm turetu buti kintamas . ir tas reguliavimas butu nuo vejo greicio kazkokiu budu atliekamas taip , kad apkrova augtu vejui didejant .ty butu daugiau paimama sroves is generatoriaus

Pgaliau daejom iki pagrindinio fakto.Tai ir yra pagrindinis apkrovimo priezastis tai trafas.jo vardine galia 1600w. Toje veikiancioje chemoje pwm reguliavimas rankinis.Ten ta ir priezastis.
Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 21:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Evaldas_S rašo:
MGE rašo:
Maluno galios uztenka pilnai....prie 6-8m/s spaudzia virs kilovato.
Ir kur tas kilovatas dingsta? Pagal tave transformatoriuje, tačiau tokiu atveju pagal fizikos dėsnius tas transformatorius turėtų būti ryškiai raudonas nuo karščio. Tačiau taip nėra. Reiškia problema ne čia. Problema tame, kad tu kažkur kažką svarbaus praleidi ir nepasakai.


nera ko cia ir pasakyti ir taip ten su tuo krovikliu viskas aisku.Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis,butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena.
reikia tik optimalu valdima pasidaryti.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 22:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Evaldas_S
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
nera ko cia ir pasakyti ir taip ten su tuo krovikliu viskas aisku. Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis, butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena.
Nusišneki žmogau. Taip baisiai nusišneki, kad nematau prasmės toliau diskutuoti.


Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2015 09 16, 22:23. Redaguota 2 kartus(ų)
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 22:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Gal tu geriau aprašyk projektuojamos schemos techninę užduotį, jėgaines, krovimo, akumuliatorių parametrus, ir tada klausk patarimo. Tikrai daugiau pagalbos sulauksi. Nes dabar kaip pranešimas taip naujiena. Ir dar - elektronikoje nėra tokių terminų kaip dusina ir panašiai.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 22:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
sopkls
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Doublepost gavosi tai pataisau.
Temos autoriui - tu supranti kaip tavo schema veikia? Tai kad tu sg3525, kuri šiaip skirta dvitakčiam keitikliui, tu panaudojai sinchroniniam buck keitikliui valdyti, su visom iš to išplaukiančiom problemom.


Paskutinį kartą redagavo sopkls, 2015 09 17, 10:22. Redaguota 1 kartą
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 16, 23:12 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
gnt
Veteranas
Veteranas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis,butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena.
reikia tik optimalu valdima pasidaryti.
mastai teisinga linkme
apie optimalų valdymą tokiems atvejams medžiagos nete pakankamai, raktiniai žodžiai - free energy Wink
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 02:29 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rimosiuss
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:

Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as.


tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek..
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 08:24 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
rimosiuss rašo:
MGE rašo:

Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as.


tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek..

Tiek ir norejau suzinoti. Dekui. Bandysiu eksperimentuot.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 08:33 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
rimosiuss
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
rimosiuss rašo:
MGE rašo:

Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as.


tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek..

Tiek ir norejau suzinoti. Dekui. Bandysiu eksperimentuot.


visi eksperimentai prasideda nuo kazkokiu paskaiciavimu
Smile
manau but gerai kad vienas is testeriu rodytu vejo greiti .zaidziant tokius zaidimus tai labai pravers. be to but labai neblogai kad turetum kokia lentele ar grafikeli prie kokio vejo ko reiketu tiketis is maluno, kad nenoretum paimti to ko nera . reiketu apsispresti kaip tu ta vejo greiti pateiksi savo schemai ir t.t.
be to reiketu suprasti , kad is maluno ,o tuo paciu ir apkrovoje turesi nuolat kintanti galinguma ribose nuo 0 iki max kuris turetu atkartoti vejo gusius . ir ta parodyti turetu srove isėjime o ne itampa .na bent jau man taip atrodo . sukimosi greiti ir tuo paciu itampa turetu stabilizuoti pagal veja kintanti apkrova.
sekmes Smile
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 11:06 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
sopkls rašo:
Doublepost gavosi tai pataisau.
Temos autoriui - tu supranti kaip tavo schema veikia? Tai kad tu sg3525, kuri šiaip skirta dvitakčiam keitikliui, tu panaudojai sinchroniniam buck keitikliui valdyti, su visom iš to išplaukiančiom problemom.

Taip ta pastebejau. Ir del to grisiu prie dvitakcio. Buvau dares su sg3524 -ir2184. Bet ten kruva reikalu.prie zemos itampos dirba, prie aukstos nenori. Ir tie draiveriai problematiski. Ir nepigus. Todel ir nebedarau su jais nieko.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 12:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru Very Happy visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip...
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 15:18 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zamolskis rašo:
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru Very Happy visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip...

Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 21:14 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
zamolskis
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
MGE rašo:
zamolskis rašo:
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru Very Happy visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip...

Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m

na jei 1,5 kvadrato trys laidai, tai dar nedelis kritimas, tik apie 2,5-3V. 6% kazkur - tiek nelabai jausis bendram galingume. ten buvo ziauriau, virs 50% laide nusesdavo Very Happy Very Happy Very Happy
laidus tada atmetam.
gerai - kitas variantas - gal generas nelabai teisingai suvyniotas - vidine varza gal pakankamai didele. jei pacio darytas Smile gal apkrovus liuto dalis ir issiskiria genere silumos pavidalu, nes apkrovos ir vidines varzos santykis sakykim vienas prie vieno ar net blogesnis Very Happy uztat toks ir "jautrus". ta prasme - jegaines sparnuote ir genero apsukos prastai susiderina. ne tam apsuku ruozui pagamintas.
 Akumuliatoriu krovimo valdiklis
PranešimasParašytas: 2015 09 17, 23:54 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
MGE
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
zamolskis rašo:
MGE rašo:
zamolskis rašo:
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru Very Happy visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip...

Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m

na jei 1,5 kvadrato trys laidai, tai dar nedelis kritimas, tik apie 2,5-3V. 6% kazkur - tiek nelabai jausis bendram galingume. ten buvo ziauriau, virs 50% laide nusesdavo Very Happy Very Happy Very Happy
laidus tada atmetam.
gerai - kitas variantas - gal generas nelabai teisingai suvyniotas - vidine varza gal pakankamai didele. jei pacio darytas Smile gal apkrovus liuto dalis ir issiskiria genere silumos pavidalu, nes apkrovos ir vidines varzos santykis sakykim vienas prie vieno ar net blogesnis Very Happy uztat toks ir "jautrus". ta prasme - jegaines sparnuote ir genero apsukos prastai susiderina. ne tam apsuku ruozui pagamintas.


Kaip ir minejau,generatorius ,galima sakyti dideliu apsuku ,lyginant su letaeigiais.Tame ir didelis minusas visai sistemai.Ir todel labai sunku priderinti ir rasti ta aukso viduri. Su apkrova prie 420rpm-240v-16A.
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Pereiti prie Atgal  1, 2, 3  Toliau
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama