 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 27, 23:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Akumuliatoriu krovimo valdiklis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 20:18 |
|
|
|
MGE rašo: |
Maluno galios uztenka pilnai....prie 6-8m/s spaudzia virs kilovato. |
Ir kur tas kilovatas dingsta? Pagal tave transformatoriuje, tačiau tokiu atveju pagal fizikos dėsnius tas transformatorius turėtų būti ryškiai raudonas nuo karščio. Tačiau taip nėra. Reiškia problema ne čia. Problema tame, kad tu kažkur kažką svarbaus praleidi ir nepasakai. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 20:51 |
|
|
|
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams. |
siaip teoriniai pamastymai i nieka perdaug nesigilinant :
nu negali gauti daugiau galios nei ateina su veju . maluno galia maksimali yra prie tam tikro vejo greicio . jei vejo greitis mazesnis 2 kartus galia mazeja 4 kartus , jei vejas silpnesnis 4 tai galia jau 16 kartu ..
reikia ieskoti aukso vidurio ir derinti visa reikala taip , kad malunas suktusi kazkokiu optimaliu ir nedaug kintanciu nuo vejo stiprumo greiciu .tam apkrova turi augti didejant vejo greiciui kvadratine priklausomybe .. |
Tas faktorius pilnai aiskus ir suprantamas.Siaip ir su tuo krovikliu pakrauna baterijas,bet nera taip kaip turetu buti.Visa esme, kad pasiekus tam tikra itampa nebeduoda malunui isisukti iki reikiamu sukiu.Todel ir laikau pwm nustates tik apie 10 proc. Tada siektiek situacija pagereja.Kas turetu buti priesingai.As toje schemoje ir bandau tai padaryti.Bet cia jau spejo mane ispeikti. |
ka reiskia issisukti ? gal perdaug apkrauni prie silpno vejo ir nesisuka .
manyciau kad tas pwm turetu buti kintamas . ir tas reguliavimas butu nuo vejo greicio kazkokiu budu atliekamas taip , kad apkrova augtu vejui didejant .ty butu daugiau paimama sroves is generatoriaus |
Pgaliau daejom iki pagrindinio fakto.Tai ir yra pagrindinis apkrovimo priezastis tai trafas.jo vardine galia 1600w. Toje veikiancioje chemoje pwm reguliavimas rankinis.Ten ta ir priezastis.
Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 21:03 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
MGE rašo: |
Maluno galios uztenka pilnai....prie 6-8m/s spaudzia virs kilovato. |
Ir kur tas kilovatas dingsta? Pagal tave transformatoriuje, tačiau tokiu atveju pagal fizikos dėsnius tas transformatorius turėtų būti ryškiai raudonas nuo karščio. Tačiau taip nėra. Reiškia problema ne čia. Problema tame, kad tu kažkur kažką svarbaus praleidi ir nepasakai. |
nera ko cia ir pasakyti ir taip ten su tuo krovikliu viskas aisku.Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis,butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena.
reikia tik optimalu valdima pasidaryti. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 22:21 |
|
|
|
MGE rašo: |
nera ko cia ir pasakyti ir taip ten su tuo krovikliu viskas aisku. Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis, butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena. |
Nusišneki žmogau. Taip baisiai nusišneki, kad nematau prasmės toliau diskutuoti. |
|
Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2015 09 16, 22:23. Redaguota 2 kartus(ų) |
|
|
|
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 22:21 |
|
|
|
Gal tu geriau aprašyk projektuojamos schemos techninę užduotį, jėgaines, krovimo, akumuliatorių parametrus, ir tada klausk patarimo. Tikrai daugiau pagalbos sulauksi. Nes dabar kaip pranešimas taip naujiena. Ir dar - elektronikoje nėra tokių terminų kaip dusina ir panašiai. |
|
|
|
|
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 22:21 |
|
|
|
Doublepost gavosi tai pataisau.
Temos autoriui - tu supranti kaip tavo schema veikia? Tai kad tu sg3525, kuri šiaip skirta dvitakčiam keitikliui, tu panaudojai sinchroniniam buck keitikliui valdyti, su visom iš to išplaukiančiom problemom. |
|
Paskutinį kartą redagavo sopkls, 2015 09 17, 10:22. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 23:12 |
|
|
|
MGE rašo: |
Paprasciausiai trafas gaunasi kaip stabdis,butu tas pats jei vietoj jo pakabintum 1500w tena.
reikia tik optimalu valdima pasidaryti. |
mastai teisinga linkme
apie optimalų valdymą tokiems atvejams medžiagos nete pakankamai, raktiniai žodžiai - free energy  |
|
|
|
|
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 02:29 |
|
|
|
MGE rašo: |
Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as. |
tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek.. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 08:24 |
|
|
|
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as. |
tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek.. |
Tiek ir norejau suzinoti. Dekui. Bandysiu eksperimentuot. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 08:33 |
|
|
|
MGE rašo: |
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
Todel ir noriu padaryti kintanti pwm reguliavima,nuo bateriju pasikrovimo lygio. Kuo baterijos tustesnes tuo pwm atidarytas daugiau,kai baterijos prisipildo pwm sumazinamas,ir pradeda suveikineti tenu apkrova,kad malunas neisibegetu.Yra mintis dar papildyti schema ir nuo iejimo itampos kad reguliuotusi pwm-as. |
tik nuo vejo.arba nuo maluno generatoriaus isejimo itampos . kokios dar baterijos. baterijas reikia ziureti tik tiek kad neperkrautum, bet tai jau kita kalba ..
o trafas tikrai nera joks stabdis . tai butina impulsinio keitiklio schemos dalis ir tiek.. |
Tiek ir norejau suzinoti. Dekui. Bandysiu eksperimentuot. |
visi eksperimentai prasideda nuo kazkokiu paskaiciavimu
manau but gerai kad vienas is testeriu rodytu vejo greiti .zaidziant tokius zaidimus tai labai pravers. be to but labai neblogai kad turetum kokia lentele ar grafikeli prie kokio vejo ko reiketu tiketis is maluno, kad nenoretum paimti to ko nera . reiketu apsispresti kaip tu ta vejo greiti pateiksi savo schemai ir t.t.
be to reiketu suprasti , kad is maluno ,o tuo paciu ir apkrovoje turesi nuolat kintanti galinguma ribose nuo 0 iki max kuris turetu atkartoti vejo gusius . ir ta parodyti turetu srove isėjime o ne itampa .na bent jau man taip atrodo . sukimosi greiti ir tuo paciu itampa turetu stabilizuoti pagal veja kintanti apkrova.
sekmes  |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 11:06 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Doublepost gavosi tai pataisau.
Temos autoriui - tu supranti kaip tavo schema veikia? Tai kad tu sg3525, kuri šiaip skirta dvitakčiam keitikliui, tu panaudojai sinchroniniam buck keitikliui valdyti, su visom iš to išplaukiančiom problemom. |
Taip ta pastebejau. Ir del to grisiu prie dvitakcio. Buvau dares su sg3524 -ir2184. Bet ten kruva reikalu.prie zemos itampos dirba, prie aukstos nenori. Ir tie draiveriai problematiski. Ir nepigus. Todel ir nebedarau su jais nieko. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 12:03 |
|
|
|
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip... |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 15:18 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip... |
Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 21:14 |
|
|
|
MGE rašo: |
zamolskis rašo: |
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip... |
Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m |
na jei 1,5 kvadrato trys laidai, tai dar nedelis kritimas, tik apie 2,5-3V. 6% kazkur - tiek nelabai jausis bendram galingume. ten buvo ziauriau, virs 50% laide nusesdavo
laidus tada atmetam.
gerai - kitas variantas - gal generas nelabai teisingai suvyniotas - vidine varza gal pakankamai didele. jei pacio darytas gal apkrovus liuto dalis ir issiskiria genere silumos pavidalu, nes apkrovos ir vidines varzos santykis sakykim vienas prie vieno ar net blogesnis uztat toks ir "jautrus". ta prasme - jegaines sparnuote ir genero apsukos prastai susiderina. ne tam apsuku ruozui pagamintas. |
|
|
|
|
 |
 |
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 17, 23:54 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
MGE rašo: |
zamolskis rašo: |
as manau "dusinimo" problema per mazoje generatoriaus itampoje. esu mates 12V kilowatine jegaine kuri nesugebedavo ikraut akumo uz 10 metru visa galia nusesdavo laiduose ir pasidaro malunas "labai jautrus" ir greit "uzdusinamas"...
o cia 48V 3,5kw... sroves desimtys amperu... koks atstumas laidu nuo generatoriaus iki valdymo? ir kokio storio kvadratura? dar jei tipine projektavimo klaida, kai uzdeda diodus prie genero ir viska vienu laidu atveda, nes pigiau taip... |
Laido ilgis 12m. 4 gyslu. Gaila markiruotes nesimato,bet bus ne maziau 3,5 kv/m |
na jei 1,5 kvadrato trys laidai, tai dar nedelis kritimas, tik apie 2,5-3V. 6% kazkur - tiek nelabai jausis bendram galingume. ten buvo ziauriau, virs 50% laide nusesdavo
laidus tada atmetam.
gerai - kitas variantas - gal generas nelabai teisingai suvyniotas - vidine varza gal pakankamai didele. jei pacio darytas gal apkrovus liuto dalis ir issiskiria genere silumos pavidalu, nes apkrovos ir vidines varzos santykis sakykim vienas prie vieno ar net blogesnis uztat toks ir "jautrus". ta prasme - jegaines sparnuote ir genero apsukos prastai susiderina. ne tam apsuku ruozui pagamintas. |
Kaip ir minejau,generatorius ,galima sakyti dideliu apsuku ,lyginant su letaeigiais.Tame ir didelis minusas visai sistemai.Ir todel labai sunku priderinti ir rasti ta aukso viduri. Su apkrova prie 420rpm-240v-16A. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |