|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 22, 09:45. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Akumuliatoriu krovimo valdiklis
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 15, 20:46 |
|
|
|
Sveiki.
Prietaisas butu naudojamas akumuliatoriams krauti nuo vejo elektrines.48v sistemoje. Turiu pasidares veikianti full brige principu. Bet nepatinka jo veikimo principas nes schemoje naudojamas trafas. Nes kroviklis su trafu labai dusina maluna. As nutariau pasidaryti be trafo ir half brige principu. Truputi dar daburiau principine schema.
Todel noreciau pasiklausti , ar si sistema,isemus trafa veiktu tinkamai.Idedu schema.
http://www.part.lt/perziura/8998c217dfcfd0e2e9d9533dd5cc1c48857.jpg |
|
|
|
|
|
Re: Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 15, 21:21 |
|
|
|
MGE rašo: |
Todel noreciau pasiklausti , ar si sistema,isemus trafa veiktu tinkamai |
Kokį tu trafą ruošiesi išmesti? |
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 15, 21:23 |
|
|
|
MGE rašo: |
gal turite pasiulimu,kaip galima butu padaryti? |
Visų pirma pradėk nuo to, kad paaiškink mums (bent pamėgink) ką reiškia, kad keitiklis su trafu "dusina malūną"? Kaip tai pasireiškia, ir kuo čia tavo manymu dėtas trafas. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 01:06 |
|
|
|
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 06:30 |
|
|
|
MGE rašo: |
Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc. |
Ne visai aš čia supratau tokį aprašymą, gal blogai aprašyta gal blogai padaryta, nežinau. Bet žinau, kad jokių "trafo ir varzu nuostolių" čia negali būti. Schema su transformatoriumi yra teisinga, kur kas teisingesnė už tavo "patobulintą". O jei visai atvirai - tai tavo pakeista schema yra absoliuti nesąmonė. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 08:44 |
|
|
|
Suprantu kad maitinimo saltiniuose reikalingi trafai kurie arba kelia itampa arba mazina. Taip sakant transformuoja. Pas mane siuo atveju kitaip. Man nereikia kad ja keltu ar mazintu. Tik kad atliktu taip pavadinkim ciaupo efektu. Itampos perpilimu. Gal zinote panasiu pavizdziu. |
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 09:34 |
|
|
|
MGE rašo: |
Man nereikia kad ja keltu ar mazintu. Tik kad atliktu taip pavadinkim ciaupo efektu. Itampos perpilimu. |
Ir vėl nesąmones rašai. Akumuliatorių įkrovimui būtini tam tikri parametrai, tam tikra srovė ir įtampa kurių negalima viršyti. Valdiklis kaip tik tai ir daro, kad užtikrina tuos parametrus maksimaliai išnaudodamas generuojamą galią. O ką ir kodėl tu nori padaryt tai matyt ir pats nelabai suvoki. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 13:58 |
|
|
|
MGE rašo: |
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams. |
siaip teoriniai pamastymai i nieka perdaug nesigilinant :
nu negali gauti daugiau galios nei ateina su veju . maluno galia maksimali yra prie tam tikro vejo greicio . jei vejo greitis mazesnis 2 kartus galia mazeja 4 kartus , jei vejas silpnesnis 4 tai galia jau 16 kartu ..
reikia ieskoti aukso vidurio ir derinti visa reikala taip , kad malunas suktusi kazkokiu optimaliu ir nedaug kintanciu nuo vejo stiprumo greiciu .tam apkrova turi augti didejant vejo greiciui kvadratine priklausomybe .. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 14:03 |
|
|
|
Gal tiesiog vėjo jėgainė negeneruoja pakankamai galios akumuliatorių įkrovimui?
Beje, jei kroviklis neturi MPPT (Maximum power point tracking) (nėra skirtas saulės/vėjo energetikai), nenuostabu, kad greit uždusina energijos šaltinį. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 18:31 |
|
|
|
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams. |
siaip teoriniai pamastymai i nieka perdaug nesigilinant :
nu negali gauti daugiau galios nei ateina su veju . maluno galia maksimali yra prie tam tikro vejo greicio . jei vejo greitis mazesnis 2 kartus galia mazeja 4 kartus , jei vejas silpnesnis 4 tai galia jau 16 kartu ..
reikia ieskoti aukso vidurio ir derinti visa reikala taip , kad malunas suktusi kazkokiu optimaliu ir nedaug kintanciu nuo vejo stiprumo greiciu .tam apkrova turi augti didejant vejo greiciui kvadratine priklausomybe .. |
Tas faktorius pilnai aiskus ir suprantamas.Siaip ir su tuo krovikliu pakrauna baterijas,bet nera taip kaip turetu buti.Visa esme, kad pasiekus tam tikra itampa nebeduoda malunui isisukti iki reikiamu sukiu.Todel ir laikau pwm nustates tik apie 10 proc. Tada siektiek situacija pagereja.Kas turetu buti priesingai.As toje schemoje ir bandau tai padaryti.Bet cia jau spejo mane ispeikti. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 18:40 |
|
|
|
Dovydas rašo: |
Gal tiesiog vėjo jėgainė negeneruoja pakankamai galios akumuliatorių įkrovimui?
Beje, jei kroviklis neturi MPPT (Maximum power point tracking) (nėra skirtas saulės/vėjo energetikai), nenuostabu, kad greit uždusina energijos šaltinį. |
Maksimalios galios tasko sekimas tai geras dalykas.bet jau reikalingas microkontroleris.O tiek dar nepazenges iki programavimo.Bandysiu kaip nors taip ispresti si reikala.
Maluno galios uztenka pilnai.Tik minusas kad jis greitasukis.Siaip prie 6-8m/s spaudzia virs kilovato. |
|
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriu krovimo valdiklis |
Parašytas: 2015 09 16, 19:07 |
|
|
|
MGE rašo: |
rimosiuss rašo: |
MGE rašo: |
Trafas ETD59 .Kroviklio galia 1600w.maluno galia 3,5kw cia maximalus.Dusinimas pasireiskia tuom kad ,neina atsukti iejimo itampos reguliatoriaus sg3525 2 kojoj.Atsukus pilnai pwm reguliavimo potenciometra stoja malunas.ir laikosi ties 50v. nors ir siaip SG mikre siuo atveju dirba tik 50 proc.pwm rezimu. nustacius panasiai 10 proc.dirba normaliai,bet tada nekrauna pilnai kraunamu bateriju.Nes siuo atveju atmetus trafo ir varzu nuostolius gautusi 85 proc.itampos.O kai raktu valdimas prisuktas lieka kazkur tik 30-40 proc.
Todel ir nutariau paeksperimentuoti su nauja schema.
http://www.part.lt/perziura/27593894872348f2ae50cab0e73127d9177.jpg
Pagal sita schema darytas ir veikiantis.
https://www.youtube.com/watch?v=sieYAIcP8lo
Aisku nesu ten profesionalas. Bet sis tas gaunasi.Turiu ir puse tilto pasidares,bet mazoka galia.Ten trafas ETD44 .Dabar naudoju kaip reguliuojama maitinimo saltini,ekperimentams. |
siaip teoriniai pamastymai i nieka perdaug nesigilinant :
nu negali gauti daugiau galios nei ateina su veju . maluno galia maksimali yra prie tam tikro vejo greicio . jei vejo greitis mazesnis 2 kartus galia mazeja 4 kartus , jei vejas silpnesnis 4 tai galia jau 16 kartu ..
reikia ieskoti aukso vidurio ir derinti visa reikala taip , kad malunas suktusi kazkokiu optimaliu ir nedaug kintanciu nuo vejo stiprumo greiciu .tam apkrova turi augti didejant vejo greiciui kvadratine priklausomybe .. |
Tas faktorius pilnai aiskus ir suprantamas.Siaip ir su tuo krovikliu pakrauna baterijas,bet nera taip kaip turetu buti.Visa esme, kad pasiekus tam tikra itampa nebeduoda malunui isisukti iki reikiamu sukiu.Todel ir laikau pwm nustates tik apie 10 proc. Tada siektiek situacija pagereja.Kas turetu buti priesingai.As toje schemoje ir bandau tai padaryti.Bet cia jau spejo mane ispeikti. |
ka reiskia issisukti ? gal perdaug apkrauni prie silpno vejo ir nesisuka .
manyciau kad tas pwm turetu buti kintamas . ir tas reguliavimas butu nuo vejo greicio kazkokiu budu atliekamas taip , kad apkrova augtu vejui didejant .ty butu daugiau paimama sroves is generatoriaus |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|