|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 15, 12:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » kondensatorius + automobilio akumuliatorius
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 18:27 |
|
|
|
Protingi žmonės šiaip laiku pasikeičia akumuliatorių jei jis susidėvi ar starterį susiremontuoja, o ne pradeda svaigti apie kažkokius kondensatorius. |
|
|
|
|
|
Re: kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 19:23 |
|
|
|
zaliasvelnias rašo: |
Ar galima prie akumuliatoriaus prijungti kondensatoriu, kuris naudojamas audio aparaturai masinose, ir isvengti to elektros sumazejimo kaskart uzvedant masina? |
Galima, tik toks kondensatorius kuris realiai pastebimai kažką pagerintų netilps į tavo automobilį. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 20:21 |
|
|
|
Realiai mąstant jei kondensatorius būtų naudingas, tai gamintojai jį įmontuotų jau gamykloje. Ar jis kažką pagelbės, gali pasiskaičiuoti ir pats, žinodamas kondensatoriaus talpą ir naudojamą srovę, gausi kiek milisekundžių jis tą srovę galės atiduoti kol įtampa kris keletu voltų. O tvarkingame automobilyje užvedant neturi būti didelio įtampos kritimo - priežastis jau parašiau. Bet kadangi tu jokiu būdu nesiruoši pasikeisti nusibaigusio akumuliatoriaus ar susitvarkyti starterio kad nereikėtų drebėti prieš užvedant mašiną ir galvoti prasuks ar ne, tai santykiauk toliau su savo automobiliu. Ateis žiema vistiek padarysi taip kaip reikia. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 20:57 |
|
|
|
Kažkada labai seniai, kai dar nebuvo faradinių automobilinių kondensatorių, o automobiliniai akumuliatoriai buvo baisus deficitas, o iš po prekystalio kainavo inžinieriaus mėnesio atlyginimą tarybiniai auksarankiai buvo iškėlę idėją, kad kondensatoriai labai pagelbėtų tausojant akumuliatorių. Prisidėjo tų kondensatorių kokių turėjo (t.y. kokių rado nypyzdinti) pusę bagažinės ir neva tai labai pagelbėjo, nes atseit starterio pradinę smūginę srovę pasiimdavo kondensatoriai. Visa tai buvo aprašyta kultiniame tuo metu žurnale "Už vairo"
Kiek ten tos naudos aš nežinau. Šiais laikais kažkaip neįdomu. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 21:02 |
|
|
|
Paskaiciavau. 1F kondensatorius, pakrautas iki 12.5V ir iskraunamas iki 10V atiduoda ~3J (dzaulius) energijos. Jei starteris naudoja 1kW, o norime kad puse to galingumo duotu kondensatorius, tai kondensatorius pagelbes tik 0.006 sekundes. Gaunasi taip, kad jei nori 3 sekundziu 50% pagalbos is kondensatoriu, tai ju reikes ~500vnt. Pasistengus i bagazine sutalpinsi, ir kainuos jie niekingus ~20000eur |
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 29, 22:37 |
|
|
|
Na jau kodel niekas neuzsimine apie super kondensatorius. Berods taip vadinasi. Tai jau realybe ir netgi galima isigyti akumuliatoriu rinkiunius ar pavienius elementus. Taip kad galima ne tik padeti akumuliatoriui standartiniam bet ji netgi pakeisti. |
|
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 30, 09:43 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Paskaiciavau. 1F kondensatorius, pakrautas iki 12.5V ir iskraunamas iki 10V atiduoda ~3J (dzaulius) energijos. Jei starteris naudoja 1kW, o norime kad puse to galingumo duotu kondensatorius, tai kondensatorius pagelbes tik 0.006 sekundes. Gaunasi taip, kad jei nori 3 sekundziu 50% pagalbos is kondensatoriu, tai ju reikes ~500vnt. Pasistengus i bagazine sutalpinsi, ir kainuos jie niekingus ~20000eur |
kazka pagrybavai skaiciuodamas
------------
1F nuo 12,5V iki 10V issikraudamas atiduos ~ 28 dziaulius energijos, arba apie 0,000008kWh
masininio akumo talpa paprastai yra tik iki 1kwh. dazniausia ir 0,5kwh nesiekia
taigi pilnas kondensatorinis masininio akumuliatoriaus atitikmuo butu nuo 125000F iki 63000F. be sansu tokia baterija ipirkt.
------------
bet realiai kondensatorius sugeba atiduot iskart visa energija - tai mum tos kilowatvalandes valandos begyje visiskai nereikia. mum uzvedimui tereikia na gal iki 30 sekundziu, taigi pakaktu nuo 1000F iki 500F kondensatorines baterijos. BET TIK VIENAM UZVEDIMO BANDYMUI!
toliau palauki kol nusiurbia lavonini akumuliatoriu (ar pakrauni is kokio akumuliatoriu pakrovejo, arba jei uzstriges nakti miskuose - su rankena dinama pasukioji ) kol kondensatoriai vel uzsikrauna - ir vel bandai uzvest
as manau net su keliais galvaniniais elementais galima butu ikraut tokia kondensatorine baterija. ar net is mobilkos. bet tik vienam uzvedimui!
siaip jei automobilis turetu saules baterija ir tokiu superkondensatoriu paka - dienos metu manau nereiketu jokiu akumu. nakciai aisku tik vienas bandymas teliktu
-----------
man juokinga kitkas - tie visokie "zalivelniai" ir panasus, kur cia pastoviai rasineja apie tuos superkondensatorius - jie tiesiog nesupranta, kad juos reikia kazkaip ikraut galvoja isides ir viskas nusiperka kondensatoriu paka - isideda - ir nieks neveikia tada visus nax suncia |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 30, 10:31 |
|
|
|
Na dėl džaulių skaičiaus susimaišiau, gausis 28J, bet tai vistiek nepadeda, nes tos įkrovos užteks 56 milisekundėm. O apie kilovatus tai kaip visada į pievas parašei, nes paaiškinau kad orientuojuos į 1kW galingumą sukantis starteriui, ir pusę jam reikalingos energijos duoda akumuliatorius, kitą pusę kondensatorius. Akumuliatoriaus talpos net neminėjau, apie kurią tu čia rašyti pradėjai. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 30, 13:10 |
|
|
|
as kalbu apie praktini naudojima. mum reikia uzvest masina, o ne ten kazkokius teorinius tavo pripiestus is oro kilowatus uzmaitint. uzvesta tvarkinga masina pati save uzsimaitina elektros energija. ir reikalinga energijos kieki cia apsprendzia butent akumuliatorius. o ka akumulatoriai sugeba senai yra isbandyta ir patikrinta kruvas desimtmeciu milijonu vartotoju per visa pasauli...
o kondensatoriai tik alternatyva akumuliatoriams. su savo minusais ir subtilybem. ir dar zenkliai brangiau...
cia vienintelis teisingas dalykas tai butu lygint nebent alternatyvu kaina. bet alternatyva turi but pilna ir ja turi but imanoma naudotis. o tu ten kazkokius teorinius kilowatus kazkokios apkrovos neaisku is kur istraukineji... pagrisk bent kam tau to 1,5 kilowato reik? zmogus kojomis tesugeba pasukt 140-200w galingumu - o seniau uzvesdavo is rankos sunkvezimi
----
as pvz zinau kita varianta. porshe bande. tai energijos kaupykla inercinio smagracio pagrindu. na principe mechaninis kondensatorius tik ten naudojo ne uzvedimui, o staigiems energijos poreikiams, kai reikia greicio. sukaupia per stabdymus ar tolygu vaziavima. paskui atiduoda kai reikia pagazuot. dabar nepamenu, bet lygtai apie 3-5kwh talpumo tik tebuvo bandurele. ir tokios pagal porshe konstruktorius pilnai pakanka 2 tonu svoriui papildomai juntamai pagreitint... o cia juk tekalbam apie variklio uzvedima - na gal iki 50kg mase isjudint...o tau kilowatai vaidenasi... |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 30, 13:21 |
|
|
|
Elektronika tai yra formulės, aš ir paskaičiavau kiek padės 1F kondensatorius, pakrautas iš akumuliatoriaus. O tu kaip visada į pievas. Starteris pagal tave 10A srovės ima užvedimo metu? Iš rankos ką užkurdavo - benzininį variklį su 1:6 suspaudimo laipsniu, kuris 76 benzinu važiuodavo. Pabandyk šiuolaikinį dyzelį ranka užkurti, net prasukti bus sunku. Prie ko čia ras porche išvis nesupratau, kalbam apie tai ar pagelbės nuo didelio įtampos kritimo užvedimo metu faradinis kondensatorius pajungtas lygiagrečiai akumuliatoriui. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 08 30, 15:03 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
as kalbu apie praktini naudojima. mum reikia uzvest masina, o ne ten kazkokius teorinius tavo pripiestus is oro kilowatus uzmaitint. uzvesta tvarkinga masina pati save uzsimaitina elektros energija. ir reikalinga energijos kieki cia apsprendzia butent akumuliatorius. o ka akumulatoriai sugeba senai yra isbandyta ir patikrinta kruvas desimtmeciu milijonu vartotoju per visa pasauli...
o kondensatoriai tik alternatyva akumuliatoriams. su savo minusais ir subtilybem. ir dar zenkliai brangiau...
cia vienintelis teisingas dalykas tai butu lygint nebent alternatyvu kaina. bet alternatyva turi but pilna ir ja turi but imanoma naudotis. o tu ten kazkokius teorinius kilowatus kazkokios apkrovos neaisku is kur istraukineji... pagrisk bent kam tau to 1,5 kilowato reik? zmogus kojomis tesugeba pasukt 140-200w galingumu - o seniau uzvesdavo is rankos sunkvezimi
----
as pvz zinau kita varianta. porshe bande. tai energijos kaupykla inercinio smagracio pagrindu. na principe mechaninis kondensatorius tik ten naudojo ne uzvedimui, o staigiems energijos poreikiams, kai reikia greicio. sukaupia per stabdymus ar tolygu vaziavima. paskui atiduoda kai reikia pagazuot. dabar nepamenu, bet lygtai apie 3-5kwh talpumo tik tebuvo bandurele. ir tokios pagal porshe konstruktorius pilnai pakanka 2 tonu svoriui papildomai juntamai pagreitint... o cia juk tekalbam apie variklio uzvedima - na gal iki 50kg mase isjudint...o tau kilowatai vaidenasi... |
Eik tu pamiegot su savo isvedziojimais ir "kazkur internete skaiciau" nesamonem. Zmogus tau skaiciais pagrinde kiek pades konkrecios talpos kondensatorius, o tu cia svaigsti. Beje 1kW paimtas kaip optimistinis variantas, normaliam dyzelyje stovi 2-2.5kW starteris. ir patikek ziema jis panasiai tiek ir pasiima. |
|
|
|
|
|
|
kondensatorius + automobilio akumuliatorius |
Parašytas: 2015 09 17, 12:11 |
|
|
|
sopkls rašo: |
Iš rankos ką užkurdavo - benzininį variklį su 1:6 suspaudimo laipsniu, kuris 76 benzinu važiuodavo. |
1:11 ir E95 jeigu būti tiksliems |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|