Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 14:00. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,
Turim tarkim Renault Master automobilį. Butų poreikis jame sumontuoti ~1,5 kW galingumo kompresorių. Kompresorius trifazis, 400V. Mintis būtų statyti inverterį 12-220V, tada dažnio keitiklį iš vienfazio į trifazį, o toliau jau visa automatika. Čia kaip ir viskas aišku, bet aš kaip suprantu tai reikės dėti galingesnį generatorių ir papildomą akumą? Ar kaip daroma tokiu atveju? Papildomas generatorius?
Aišku visada galima tiesiai kompresorių statyti ant diržo, bet šiuo atveju galvoju sutaupyti nes kompresorius bus reikalingas ir automobiliui stovint vietoje ir užmaitinant iš elektros tinklo, tai jei pavyktų suburti, kad važiuojant maitintųsi nuo generatoriaus atkristų papildomo kompresoriaus montavimas.
Gerai, kad nebūtų papildomų klausimų tai paaiškinsiu plačiau. Reikia perdaryti paprasto autobusiuko būdą į šaldomą variantą. Benzininis generatorius čia nelabai tinkamas sprendimas.
Kiek esu matęs tai statomi du kompresoriai - vienas veikia nuo diržo esant užkurtam automobiliui, o antras statomas paprastas su elektros varikliu ir veikia pajungus į tinklą.
1.5 kw pastoviai serti bus sudetinga. Akuma isgers per keleta minuciu, net ir furini, o ir generatorius tokio galingumo jau idomus. Nors kaip varijanta galetum pabandyti atskira 24v generatoriu statyti ir du akumus papildomus bei konverteri is 24 i trifazi. bet labai jau brangu gausis. Vienok tikrai pirgiau per vienkrypte mova patatyti koki hondos varikliuka http://www.amazon.com/Honda-GX160UT1QX2-Straight-16-Inch-Crankshaft/dp/B004NYB57G ant to pacio siurblio.
Ir galų gale nenukrypkim nuo temos, nes aš klausiu visai kito dalyko.
Tomai, manau visiškai nerealu iš 12 V paimti pusantro kilovato, net ir neatsižvelgiant į būsimus nuostolius dvejuose keitikliuose ir jau net nekalbant apie kompresoriaus variklio startinę srovę kurią nors ir galima apriboti iki kokių 3 x Inom su dažnio keitiklio pagalba, bet dar daugiau riboti neišeis, nes variklis tiesiog nepradės suktis. Visgi kaip ir dauguma manau, kad alternatyvos benzininiam generatoriui čia nėra. O jų yra taip tyliai veikiančių, kad jei ne išmetamosios dujos kambaryje galima būtų statyti.
O jeigu pusė šio galingumo? Tarkim ant užkurto numažinus dažnį per pusę, o kada iš tinklo pilnu galingumu?
Nežinau, nepabandęs nesužinosi, bet pabandymas per brangiai kainuoja. Aš tai statyčiau už tai, kad nieko nesigaus. Visgi 12 V yra labai maža įtampa. Jei lyginti su UPS-ais tai nuo 0,7 kVA jau paprastai eina tik su 24 V akumuliatoriais. Lygiai taip pat yra neverta tikėti tuo kai ant 12/230 keitiklio rašo 2000 W.
Jeigu tektų apsistoti ties dyzeliniu generatoriumi gal žinote ar yra Lietuvoje kas užsiima jų gamyba ir galėtų individualų variantą pasiūlyti? Man iš esmės nereikalingas standartinis korpusas, kuro bakas, indikatoriai, rozetės ir t.t. Agregatas turėtų montuotis į mano korpusą kuriame bus kompresorius ir visi kiti makaronai.
Tokiu ataveju kaip minejau, tik varikli kabinti ant to pacio, arba atskiro dirzo, tiesiai i kompresoriu. papildoams variklis per iscentrine sankaba. Gal tik paleidimui teks knopke isivesti o apsukas jis pats stabilizuojasi.