Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 19:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki kolegos,reikia jusu pagalbos sitacija tokia numire gazo valdiklis jo kaina vir 6000lt nesuprantama kaina tad reikia kaska panasaus priburti kalba eina apie atskovatoriaus gazo valdima siurblys mechaninis tai vat turiu masinini klimos sklendziu varikliuka su 5 kontaktais ryt pafotkinsiu varikliuka ir jo mikroschema jo pilnai pakaktu reikia padaryti taip kad valdytusi su potenciometru ar kaip jis vadinamas vienu zodziu pasukai rankenele ir pasisuka varikliukas kiek suki rankenele tiek ir motoriukas pasisuka cia labai sudetinga padaryti ? ko reiktu o gal ira pirkti panasiu daiktu?
servo varikliukas+ mikro kontroleris, paprasciasia butu arduino+servo,nes ten su prograamavimu lengviau,bet ar tu tikras kad ten taip paprasta neveltui tas daviklis tiek kainuoja.
arba ebay paieskoi ivesk( servo controller).
Būtų daug aiškiau, jei pamatytume nuotraukas ir tiksliai žinotume parametrus valdiklio ir variklio. Iš paaiškinimo panašu, kad pats nepasidarysi ir iš karto nerasi tinkamo valdiklio pakaitalo.
jei uztenka pasukti tai gal geriau sukti tiesiog ta asi ,kur ruosiamasi sukti su varikliu vietoj potenciometro. bet itariu cia kalba eina apie pastoviu variklio apsuku palaikyma kintant apkrovai. o cia jau ner taip paprasta ir padaryti kazka panasaus ir rimtai kainuoti turetu tikrai nepigiau nei nupirkti. nebent yra 100 ar bent jau 10 tokiu mechanizmu , kuriems reikia tokio daikto .tada gal..
Pratesiant tema tai rimosiuss gerai pataise mane kalba eina apie pastoviu variklio apsuku palaikyma kintant apkrovai buvau pasiskerdes ta orginalu zingsnini varikli radau laidus susilietusius sutvarkiau laidus dabar uzsiveda bei uzsigesina variklis kaip priklauso paduoti puse gazo su rankenele iseina bet norint uzduoti dar daugiau gazo variklis uzsigazuoja ir apsukos nukrenta vel uzsigazuoja vel nukrenta pulsuoja zingsninis variklis nuemu siek tiek gazo viskas tvarkoj vel veikia kaip priklauso kame beda gali buti?potenciometras ar gazo padeties daviklis gali buti kalti kaip jie tikrinasi?
vel uzsigazuoja vel nukrenta pulsuoja zingsninis variklis
Čia su originaliu valdymo bloku? Žingsninis variklis sukinėjasi kartu su dyzelinio variklio apsukom? Jei matosi, ar žingsninis pirmas pradeda mažinti apsukas, po to pats didina? Negali būti koks ribotuvas? O kokie ten davikliai dar yra?
Šiaip jeigu nuo kažkokios konkrečios vietos sugenda ir daugiau nesigazuoja, tai nemanau kad gazo padėties daviklis. Gal tikrai nebemato variklio apsukų? Arba kokia nors kitokia apsauga..
O prieš tai veikė gerai?
Tu kur buvai sugalvojęs su potenciometru "kiek pasuksi - tiek pasisuka", tai ar laikys pastovias apsukas? Jeigu ten tiesiogiai įtakoja kuro kiekį, tai neveiks. O gal ten koks governorius toliau valdo priklausomai nuo apkrovos..
Dekuj vyrai kad meginat padeti man ispresti problema
taip dariau viskas orginalu tik kiek pastebejau kad is kabinos gazas su potenciometru kur valdosi neorginalus matosi kad kitas idetas
taip sukinėjasi kartu su dyzelinio variklio apsukom sujungtas su geleziniu strypeliu siurblys su zingsniniu motoru kai uzduodi gazo kurio reikia normlaiam darbuj zingsninis variklis pakyla iki tos padeties kurioj jis turetu laikytis ir staigiai krenta iki laisvos eigos gazo ir vel kyla taip pulsuoja ir neaisku kodel jis neuzsifiksuoja? kelis kartus buvo pagave laikesi gazas normlaiai beja toks pastebejimas nuemus nuo zingsninio variklio kojele ir duodant gaza su ranka ira ka veikti paduoti jy jis ganetinai sunkokai vaiksto jauciasi kad ant kaskokios spirales jis itemptas siurblys orginalus.
Jokiu davikliu daugiau nepastebejau siurblys be laidu isviso 4 laidai ateina i pati zingsnini varikli ir 3 laidai ieina i zingsninio variklio padeties davikli ir toliau i potenciometra kabinoja 3 laidai pareina
jis gazuojasi bet nepalaiko savo pastovios vietos pulsuoja o variklio apsukos manau kad ne prie ko bus gavus apkrovos zingsninis varikliukas nevaiksto cia dar nesu pilnai isitikines paziuresiu artimiausiu metu kituose technikose mechanikas man cia taip pasakojo tad nesu tikras 100%
pries tai sake veike gerai kadangi reikejo atskovatoriaus tai tempe trosa ir toliau niekas nebesigilino atstovybe paprase kosmosines kainos taip ir paliko bet kiek galima su tuo trosu bekariauti.... elektrikas pasake kad sudegusios dvi katuskes jam cia lengviausia iseitis pasakyt nesutaisoma turejau patirties kai sake spec technikai sudege mikroprocesorius veziojo buvo ta pulteli pakeiciau saugikli ir i trasa D ne viena jo prikola esu istaises tai neisimtis ir sis nors nelabai tikiu kad jis ten ka tikrino
jis neitakoja tiesiogaii kuro kieki siurblys manu ten kampus keicia ar kaskas panasaus nes su trosu uztempi uzfiksuoji rankena ir darbuojasi kaip ir turi buti o su trosu kai uztempi jis niekur nebevaiksto kiek uztempei tiek ir turi kaip sakant.
> su trosu kai uztempi jis niekur nebevaiksto kiek uztempei tiek ir turi kaip sakant
Aišku. Tai paprasta sistema. Apsukų stebėti nereikia. Įdomu ar nėra taip, kad pvz valdiklis persikrauna/atsijungia, o žingsninis variklis tiesiog traukiamas spyruoklės atšoka? Pagal vaizdą gal turėtų matytis kad labai greitai atšoka. Sunku pasakyti neįsivaizduojant kaip ten atrodo
Gali būti ir padėties daviklis sudilęs. Geriausia matytųsi kokiu oscilografu. Atjungus valdymą ir sukinėjant ranka. Gal ir kitom priemonėm, kokiu rodykliniu voltmetru. Gal eitų pabandymui padėties daviklį perstatyti taip, kad rodytų mažiau nei realiai yra? Jeigu nuo to leistų gazuoti daugiau - tada įtarimas ant jo.