|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 07, 15:06. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mokslai » itampos keitimas is - i +
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 14:58 |
|
|
|
sveiki, yra tokia problema, darau mokamaji stenda. nesu elektrikas, bet bandau kazka "isgimdyti". susiduriau su tokia problema: gaminu stenda kuriame yra automobilio srauto matuokle, ir kaip žinoma joje signalas iseina 0v - -4,5v gal kas zinot ar galit ka patart kaip man ta minusa padaryti pliusu nes turiu dvi detales tik reikia jas kazkaip sujungti, nes antrosios detales iejimas yra 0v - +4,5v. ar yra koks konverteris? |
|
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:08 |
|
|
|
Tai gal tu geriau nedaryk to mokAmojo stendo... O tai ir aš skraidyt noriu išmokt, bet niekaip neišgimdau nei metro nuo žemės...
O šiaip tai tam tinka invertuojantis įtampos kartotuvas su operaciniu, arba tiesiog minimalios mokyklinės žinios. Pakrapštyk pakaušį ir pagalvok ką tas + ar - reiškia ir kieno atžvilgiu jie nustatomi.
Jei nedaeis tai dar užuomina: jei baterija duoda +1,5V tai ją apsukus kas bus? (-1,5V)...
Beje, koks čia automobilio srautas? |
|
_________________ Nėra geriau už IBM/Lenovo ThinkPad! |
|
|
|
|
|
Re: itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:12 |
|
|
|
myndis rašo: |
gaminu stenda kuriame yra automobilio srauto matuokle, ir kaip žinoma joje signalas iseina 0v - -4,5v gal kas zinot ar galit ka patart kaip man ta minusa padaryti pliusu |
Kaip kolega minėjo apie baterijos pavyzdį. Neteko man dar matyti OSM (MAF) matuoklės kuri duotų neigiamą įtampą signalo išėjime. Bijau, kad ji jau duoda + 4,5VDC (arba 4.3VDC prie maksimalaus oro srauto) ir nieko nereikia daryti. |
|
_________________ Tel. Nr. 86045396penki |
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:17 |
|
|
|
jei tureciau galimybe tikrai nedaryciau, bet.... baterijos principas kazin ar pades nes kadangi bus jungiamos tarpusavy dvi mikroschemos. ar manai uztektu tarkim oro srauto matuokleje sukeisti laidus? o del invertuojantis įtampos kartotuvas jis yra sunkiai igyvendinamas ar tereikia i kokia lemona nueiti ir gauni tai ko reikia?
kas liečia srauto matuokle tai ten yra 4 laidai 12v dc + ir - ir dar +5v ir iseinantis minusinis signalas i ecu. tai man reikia sita laida pajungti prie mikroschemos kad kintant signalui (siuo atveju -) keistuos ir LED lemputes. beda tame kad LED lempuciu mikroschemoje iejimas iki +5V. Jei Ricardai as sugebesiu tai igyvendinti reiskias skraidyti irgi imanoma |
|
|
|
|
|
|
Re: itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:22 |
|
|
|
ampmod rašo: |
myndis rašo: |
gaminu stenda kuriame yra automobilio srauto matuokle, ir kaip žinoma joje signalas iseina 0v - -4,5v gal kas zinot ar galit ka patart kaip man ta minusa padaryti pliusu |
Kaip kolega minėjo apie baterijos pavyzdį. Neteko man dar matyti OSM (MAF) matuoklės kuri duotų neigiamą įtampą signalo išėjime. Bijau, kad ji jau duoda + 4,5VDC (arba 4.3VDC prie maksimalaus oro srauto) ir nieko nereikia daryti. |
aš ir taip galvojau bet kai viska sujungiau išlindo toks dalykas kaip minusas. is pradziu maniau laidai kalti, po to multimetra patikrinau (sakau gal raudona nuo juodos nebeskiriu.... ps tikrinau ant akumo multimetra) , po to kita multimetra, ir galu gale nubegau issilupau masinos OSM ir pasirodo ir ten minusas. |
|
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:24 |
|
|
|
Inertuojantis įtampos kartotuvas (Inverting voltage follower): http://headwize.com/images2/opamp6.gif
Vienas operacinis stiprintuvas ir du vienodi rezistoriai 1k-100k ribose...
Bet bijau, kad kažką tu ten ne taip matuoji. |
|
_________________ Nėra geriau už IBM/Lenovo ThinkPad! |
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 15:33 |
|
|
|
tarkim paziurejus video kaip pasitikrinti MAF ten ant multimetro irgi minusiuka rodo. |
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 16:02 |
|
|
|
myndis rašo: |
tarkim paziurejus video kaip pasitikrinti MAF ten ant multimetro irgi minusiuka rodo. |
Parodyk ta video visiems.
Siaip technologiskai nelabai tiketina kaip ten gali but minus... |
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 17:25 |
|
|
|
myndis rašo: |
https://m.youtube.com/watch?v=p0ocaDmcAIM 4:20min siaip centrinis valdosi minusu cia Audi |
Nu taigi... Perskaitei kas parasyta geltonu tekstu ties tavo nurodytu laiku? Supranti kodel ten ta minusa rodo?
Cia kaip tam anekdote, kur vienas destytojas skambina kitam destytojui prasydamas paaiskint kaip veikia tam tikras dalykas..? Kitam ragelio gale atsakymas: nu padestyt as tau galiu... Tada uzklausejas supykes sako: padestyt as tau irgi galiu, tu paaiskink kaip veikia?
Panasu cia bus anekdoto realizacija ant stendo. |
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 19:35 |
|
|
|
myndis rašo: |
tai palauk, jei as viena gnybta laikau visalaik prie variklio korpuso, kita prijungiu prie akumo pliuso rodo kad pliusas, o kai prijungiu prie srauto matuokles isejimo rodo minusa, ir man siulai apkeist multimetro laidus? kur logika? gal tau nufilmuoti ir ideti kaip atrodo realiai ir gyvai? |
Nufilmuok, visiems bus įdomu. |
|
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 21:02 |
|
|
|
myndis rašo: |
tai palauk, jei as viena gnybta laikau visalaik prie variklio korpuso, kita prijungiu prie akumo pliuso rodo kad pliusas, o kai prijungiu prie srauto matuokles isejimo rodo minusa, ir man siulai apkeist multimetro laidus? kur logika? gal tau nufilmuoti ir ideti kaip atrodo realiai ir gyvai? |
Taigi tam video paaiskino, kad is ECU yra sroves saltinis, del to i sensoriu eina du laidai. Pats sensorius greiciausiai veiks kaip kintamos varzos rezistorius, todel tu jungdamas sensoriaus signala prie bendros zemes matuoji visiskus vejus. Aiskiai pasakyta, kad matuoti reikia tarp abieju sensoriaus isvadu. |
|
|
|
|
|
|
itampos keitimas is - i + |
Parašytas: 2015 04 16, 21:07 |
|
|
|
myndis rašo: |
viena gnybta laikau visalaik prie variklio korpuso, kita prijungiu prie akumo pliuso rodo kad pliusas, o kai prijungiu prie srauto matuokles isejimo rodo minusa, ir man siulai apkeist multimetro laidus? kur logika? |
Kai pradėsi galvot ir suprast atsiras ir logika, ir supratimas, kad ne prie masės reikia jungti ir daug kitų įdomių dalykų.
Va čia yra daug MAF testavimų, visų nežiūrėjau, bet kiek žiūrėjau niekam nerodo minuso.... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|