Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 01, 03:05. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
susidūriau su tokia problema. Nebuvo slėgio iki kuro filtro. Pakeičiau bake siurblį. Praploviau. Po keleto dienų pradėjo durniuot. Šiandien situacija tokia. Rampoje slėgis normalus (200- 400 atm) būna keletą minučių, po to pastoviai kyla. Vožtuvo reguliavimo impulsai krenta iki 1 %, bet slėgis kyla iki 600 atm ir gesinamas. Praploviau, įdėjau naują slėgio vožtuvą ir vis tiek tas pats. Metalinių drožlių lyg ir nematyti, bet gal aukšto sėlgio siurbliui paskutinioji?
Kad skurdi ifo apie auto- skurdziai ir atsakysiu-per didelis pirminis slegis. Pats tokio dalyko neremontavau, bet zinau kad vienas knisosi su pezu, beda tokia pat buvo.
Šitam pirminis slėgis turėtų būt apie 2 atm, tokį patį siurblį ir dėjau bakan. Jau einu namo, ryt pasimatuosiu. Beje, spėju, kad gali būt ir naujasis vožtuvas kaltas. Nes numovus valdymo jungtį, dirba. Vadinasi lieka atdaras. Tik klausimas dėl ko, ar spyruoklė kokia ar šiukšlės. Senąjį vožtuvą prapūčiau, sudėjau- veikia. Tuo pačiu darau išvadą, kad rampos slėgio daviklis veikiantis.
biski isiterpsiu apie slegi noriu paklausti
vectra 1.9dt 2005 ,koks pirminis slegis turetu but ir kokia leistina riba slegio bar sokinejimo ant laisvu dirbant?
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic...
Šitam pirminis slėgis turėtų būt apie 2 atm, tokį patį siurblį ir dėjau bakan. Jau einu namo, ryt pasimatuosiu. Beje, spėju, kad gali būt ir naujasis vožtuvas kaltas. Nes numovus valdymo jungtį, dirba. Vadinasi lieka atdaras. Tik klausimas dėl ko, ar spyruoklė kokia ar šiukšlės. Senąjį vožtuvą prapūčiau, sudėjau- veikia. Tuo pačiu darau išvadą, kad rampos slėgio daviklis veikiantis.
Jei gerai uznesa mikro filtra, nieks nepraplauna, nei ultragarse, jei ir nauja uznese, vadinasi gal kuro filtras blogas, gal siurblus isdiles, gal bakas siuksliu pilnas, kai negaunu rodos nukerpu mikro filtra, puse metu vaziuoja, per ta laika arba parduot reikia, arba kita voztuva nuspirkt, arba visa sistema susiremontuot.
Sveikas, šiaip kiek pamenu šią sistemą, tai slėgio reguliatorius stovi siurblyje . Atjungus slėgio reguliatoriaus elektrinę jungtį automobilis turi užgesti, kadangi netenkant el. srovei vožtuvo apvijomis vožtuvas lieka atidaras, palaikomas iki 60 bar slėgis.
Tu rašai, kad atjungus jungtį slėgis vis tiek laikosi, didelė tikimybė, kad slėgio reguliatorius defektuotas
"Vožtuvo reguliavimo impulsai krenta iki 1 %" praktiškai nėra srovės, o slėgis kyla, keisk slėgio reguliatorių, gal šiukšlę pagavo Nebent mechaniškai siurblyje neįmanoma pašalinti perteklinio kuro, nors čia klausimas, reikia žiūrėt...
Sveikas, šiaip kiek pamenu šią sistemą, tai slėgio reguliatorius stovi siurblyje . Atjungus slėgio reguliatoriaus elektrinę jungtį automobilis turi užgesti, kadangi netenkant el. srovei vožtuvo apvijomis vožtuvas lieka atidaras, palaikomas iki 60 bar slėgis.
Tu rašai, kad atjungus jungtį slėgis vis tiek laikosi, didelė tikimybė, kad slėgio reguliatorius defektuotas
"Vožtuvo reguliavimo impulsai krenta iki 1 %" praktiškai nėra srovės, o slėgis kyla, keisk slėgio reguliatorių, gal šiukšlę pagavo Nebent mechaniškai siurblyje neįmanoma pašalinti perteklinio kuro, nors čia klausimas, reikia žiūrėt...
tai ir eina kalba apie tai, kad naujas vožtuvas defektuotas. slėgis kyla, kompas inpulsus retina, kad jį numušus. Gal spyruoklė viduje vožtuvo. Naujas itališkas vožtuvas. Nes daba su senu vožtuvu dirba 15 min, viskas gerai. Tik kompo nejungiau, nematuoju slėgio.Reiktų, gal, tikrai nuo senojo nukirpti mikrofiltrą. Tik tiek, kad su juo važinės ne pusmetį, o daugiau. Dujininkų mašina
nukirpau mikrofiltrą sanam vožtuvui ir baigėsi bėda. Kol kas. O naujas vožtuvas- brokas.
ziurek, kad greitu laiku nereiktu purkstuku nusipirkti
savininkas perspėtas.
Pasalinta pasekme o ne priezastis.Priezastis-auksto spaudimo kuro siurblio issidevejimas ir nekokibisko kuro filtro naudojimas,nekeitimas.Kas trukdo su mikroskopu paziureti i slegio reguliatoriaus sietelio pasikisimo pobudi,ar filtro liekanos, ar siurblio issidevejimo produktai.Tarp kitko sis sietelis ant slegio reguliatoriaus neatlieka
filtro funkcijos,jo paskirtis kita.Bet nuemus ji reguliatoriaus tarnavimo laikas trumpeja.
Filtras keistas ne taip seniai, aš taip pat pakeičiau filtrą. Plius keičiau siurblį bake bei ploviau visą sistemą. Jei dėvisi aukšto slėgio siurblys, na ką, teks kažkada keisti. O kuras veik visada pilstomas iš kanistrų.
Saunu! Tikru lietuviu sistema!Pasiulyk dyzeli su atrabotke skiest- dar pigiau vaziuos.Tiesa pasakius tokiu glusu maciau. Dar isdurnino- sako turi eit, 3 guolis tai vaziavo,kodel negali 607 pezas lekt...