Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 30, 16:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki. Įsidėjau m50b20 variklį vietoje m43b16 savo kompakte ir iškart prasidėjo problemos. Važiuojant, po truputį pradeda tarsi sėsti akumas, tarsi generatorius nekrautų, vis labiau nepakanka srovės visai elektrai, net radija išsijungia tolimas šviesas įsijungus. Po 30km važiavimo jau visai blogai būna, net skydelio apšvietimas vos šviečia. Pamatavau įtampą ant klemų - 14.5V, tačiau nuėmus klemą variklis iškart gęsta, nors juk turėtų dirbt vien dėl generatoriaus.. Dar viena, manau, susijusi su pirmąja problema - įjungus degimą pradeda taksėti kuro siurblio relė. Užtrumpinus kontaktus siurblys veikia.. Antra problema, tik užkūrus variklis trūkčioja, tarsi keli cilindrai nedirbtų, bet pergazavus virš 5k dirba kuo puikiausiai.. Užgesini - užkuri ir viskas tvarkoj, bet po 15min užgesinimo vėl tas pats..
Bet kokia pagalba ir mintys labai laukiamos, nes jau atrodo viską išbandėm..
1. cia ne jawa350 ir nuimedamas klema ant uzvestos masinos prisidarysi bedu
2. niekas taip krovimo netikrina siais laikais
3. po tokiu modifikaciju neprosali butu nuvaziuot pas elektrika kol ta masina dar vaziuodama neuzsidege
Starteriu nesuktu. Greiciausia sitam cirkeliui dar pasiseke- nieko nenustipeno, nes kiek pamenu bembeliuos nuo genero laidai susijungia ant starterio, ko gero bus pametes viena laida, bet laida prisukes ko gero taip krovima gales pamatuot tik viena karta...Megstu tokius klientus- cia kaip Salciute- pana ledine-galva medine.
1. cia ne jawa350 ir nuimedamas klema ant uzvestos masinos prisidarysi bedu
2. niekas taip krovimo netikrina siais laikais
3. po tokiu modifikaciju neprosali butu nuvaziuot pas elektrika kol ta masina dar vaziuodama neuzsidege
kaip tikrinamas akumuliatoriaus krovimas siais laikais?
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic...
1. cia ne jawa350 ir nuimedamas klema ant uzvestos masinos prisidarysi bedu
2. niekas taip krovimo netikrina siais laikais
3. po tokiu modifikaciju neprosali butu nuvaziuot pas elektrika kol ta masina dar vaziuodama neuzsidege
kaip tikrinamas akumuliatoriaus krovimas siais laikais?
nu net nezinau ka atsakyt i toki visu gerbiamo moderatoriaus klausima. jei jau kazkas bando aiskint kad testeris rodo 14,5 ir vaziuojant seda akumas,tai tas turetu atsispindeti ir testerio rodmenyse. jei terteris vistiek rodo 14,5 o akumas jau nusedo tai gal laikas isigyti nauja testeri. kaip suprantu iesko drugowaz zakabu,bandai kazka cia nubaust eilini karta? nu bandyk bandyk
tikrai nesikabinu be reikalo,paskutinem dienom labai graziai beveik visi bendrauja:) as rimtai klausiu kaip tikrinasi siais laikais? as ne apie galima multimetro gliuka ar ka,o apie pati principa krovimo tikrinimo.
as tikrinu ant akumo + -,tada ant akumo - ir kas iseina ir generatoriaus porto,nu dar tarp genero ir kebulo-bloko. Dar ir diagnostika panaudoju prie to pacio,kazka kita ziuredamas. tai ,kad jau uzsiminei 2 punkte,sakau gal kazkokiu high-end budu yra.
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic...
nera cia jokiu high end budu, yra paprastas dalykas jei generas krauna 14V o rugstinio akumuliatoriaus baterija max gali turet 13.2V tai srove teka is didesnes itampos saltinio i mazesni,sroves stipris priklauso nuo potencialu skirtumo ir akumuliatoriaus savybiu kiek jis gali tos sroves priimti. norint pamatuot krovimo srove reikia i grandine ikabint ampermetra,anksciau rusiskoj technikoj budavo tokie kur rodydavo +30A -30A tai matydavosi visada soferiui kabinoj kiek generatorius krauna. siaip pilnai pakanka ant akumuliatoriaus pamatuot itampa su ijungtais zibintais,pecium ir kitais prietaisais, 13,8V -14,4V yra normos ribose
1. cia ne jawa350 ir nuimedamas klema ant uzvestos masinos prisidarysi bedu
2. niekas taip krovimo netikrina siais laikais
3. po tokiu modifikaciju neprosali butu nuvaziuot pas elektrika kol ta masina dar vaziuodama neuzsidege
kaip tikrinamas akumuliatoriaus krovimas siais laikais?
Vat sitas klausimas jau nusprendzia MUDRO MODERATORIAUS kva...kvalifikacija matuojant itampos kritimus. Tegu jis-DIEVAS mane nubaudzia.
Apie ka tu cia kalbi. Apie itampos kritimus betkokioj auto grandinej ir matavimus zinau tikrai nemaziau nei tamsta. Kaip tikrint gen. Krovima ir kt. tikrai moku. Cia zmogus pasake kad itampa ant akumo 14.5v,cia ar su apkrova ar ne. Neesme db, xyznia pasake,kad taip siais laikais nematuoja krovimo,nu tai ir paklausiau kaip matuojama siais laikais. O tu cia bandai isvartyt,kad nezinau kas yra itampos kritimas.
_________________ What is the difference between professionals and amateurs? Only amateurs panic...
1. cia ne jawa350 ir nuimedamas klema ant uzvestos masinos prisidarysi bedu
2. niekas taip krovimo netikrina siais laikais
3. po tokiu modifikaciju neprosali butu nuvaziuot pas elektrika kol ta masina dar vaziuodama neuzsidege
kaip tikrinamas akumuliatoriaus krovimas siais laikais?
Vat sitas klausimas jau nusprendzia MUDRO MODERATORIAUS kva...kvalifikacija matuojant itampos kritimus. Tegu jis-DIEVAS mane nubaudzia.
Gluša ir bažnyčioj muša.
Kls ne į tema turiu. Opel Astra H 1.4L 2006m.
Labai dažnai nekrauna akumuliatoriaus ( kas 25-40 tūkst km)
Servisas sako kad pervyniamo generatoriaus apvijas.
Klaipedoje buvo man generatorius sutreikaves, pridaviau i servisa tai sake kad pakeite sepetelius. Generatorius Valeo.
Kame čia iš tikro bedos? Šepetelių? Apvijų?
Mašina pirkta iš salono. Pravažiuota ~140.000km
_________________ greitai ir pigiai nebūna gerai
pigiai ir gerai nebūna greitai
gerai ir greitai nebūna pigiai
sveiki vyruciai,gal kas gali mestelt minty,turiu toki gedima e36,ijungus posukio signala kaire ar desine,mirksi visi posukiai,tai yra kaip avarinis butu ijungtas,skydeli taipat abi rodykles. o paspaudus avarinio jungikli niekas nevyksta, t.y. neveikia,ant avarinio mygtuko taipat matosi negeda lempukas.