 |

|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 12 19, 10:12. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Mikrovaldikliai » Automobilių degimo valdymo algoritmas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 09:17 |
|
|
|
|
| Evaldas_S rašo: |
| Chulio rašo: |
| Dėl uždraudimo laaaaabai abejoju. Pabandykite įsivaizduoti benzininį pjūklą (ar kokį kitą aparatą) kuris variklio darbo metu yra vartomas, su keturtakčiu varikliu ir dar su sausu karteriu |
Labai klysti, jau yra tokiu kombinuotu variklių pagal veikimo principą jie keturtakčiai, tačiau tepami mišiniu. |
O tai reiškia, kad įnašas į ekologiją beveik nulinis. Manau, kad tai tiesiog dar vienas marketinginis triukas. Juk tą visą tepalą vistiek sudegins...
Dėl vožtuvų atsiradimo pasunkėjo variklis, bet nauda tai... Ir kad suktūsi daug rpm tokį bus kur kas brangiau pagamint. |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 11:20 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
| O tai reiškia, kad įnašas į ekologiją beveik nulinis. |
Na tyrimų neatlikau, bet teoriškai keturtaktis lyginant su dvitakčiu išmeta žymiai mažiau nesudegusio benzino. Nes dvitaktyje jei galima taip sakyti vienu metu būna atidarytos ir įsiurbimo ir išmetimo angos. Dėl svorio, sudėtingumo ir kainos sutinku, bet mes kalbame apie ekologiją. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 11:38 |
|
|
|
|
| Evaldas_S rašo: |
| Na tyrimų neatlikau, bet teoriškai keturtaktis lyginant su dvitakčiu išmeta žymiai mažiau nesudegusio benzino. ............ |
Tas tai taip, bet tokios konstrukcijos keturtaktyje variklyje deginamas ir tepalas... Kad jis ekologiškesnis už atitinkamos kubatūros dvitaktį - sutinku, bet kad ekologiškesnis už atitinkamos kubatūros TIKRĄ keturtaktį (t.y. su tepalu karteryje, ar sauso karterio sistema) - labai abejoju... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 11:50 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
| Tas tai taip, bet tokios konstrukcijos keturtaktyje variklyje deginamas ir tepalas... Kad jis ekologiškesnis už atitinkamos kubatūros dvitaktį - sutinku, bet kad ekologiškesnis už atitinkamos kubatūros TIKRĄ keturtaktį (t.y. su tepalu karteryje, ar sauso karterio sistema) - labai abejoju... |
Tai matai pats gi anksčiau rašei kodėl kai kur negalima naudoti tikro keturtakčio. Todėl naudoja kompromisą, tepalo sudega tiek pat, bet nors nesudegusio benzino ir CO išmeta mažiau.
O apie sauso karterio sistemą nebuvau girdėjęs, dabar užpildžiau išsilavinimo spragas. |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 12:17 |
|
|
|
|
| Šiaip biski arčiau prie tėmos pavadinimo... Kažkada suradau įdomia mikrushke,LM1815,lig ir specialiai skirta induktivinio daviklio signalą perversti į logic level. Ka manote?Gal kam teko su ja susidurti? Pvz.kiek man teko matyt automobiliniu ECU(nedaug),tai niekur jos nemačiau,kažkodėl gamintojai daro ta reikalą su diskrėtiniais komponentais.... |
|
|
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 13:06 |
|
|
|
|
| Evaldas_S rašo: |
...........................
O apie sauso karterio sistemą nebuvau girdėjęs, dabar užpildžiau išsilavinimo spragas. |
Lietuviškai infos praktiškai nėra.
google -> dry sump
| Artiomas.K rašo: |
| O apie sauso karterioŠiaip biski arčiau prie tėmos pavadinimo... Kažkada suradau įdomia mikrushke,LM1815,lig ir specialiai skirta induktivinio daviklio signalą perversti į logic level. Ka manote?Gal kam teko su ja susidurti? Pvz.kiek man teko matyt automobiliniu ECU(nedaug),tai niekur jos nemačiau,kažkodėl gamintojai daro ta reikalą su diskrėtiniais komponentais..... |
Užmečiau akį į pdf, tai pirmas trūkumas - max 12V, kai mašinoje buna 14V, o dar tai mikrei "recomended 10V", reiškia papildomą įtampos stabilizatorių.
Manau ir patikimumas dasideda. Kadangi vistiek visus procesus reguliuoja procas, tai gal paprasčiau/pigiau su diskretika  |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 13:48 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
Simetriškas škyvas:
Nesimetriškas škyvas:
Su tokiu škyvu variklis dirbs be problemų be jokių papildomų daviklių ant velenų. |
tik "Waste spark" su tokia sistema dirbs.
TDC žinosi, bet ne atskiro cilindro taktą. |
|
|
|
|
|
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 14:16 |
|
|
|
|
| R2D2 rašo: |
......................
tik "Waste spark" su tokia sistema dirbs.
...................... |
Bet dirbs
Aš tiesiog žmogui rodžiau, kad tokia (su vienu davikliu) sistema yra reali, o žvakės po 1 ar poromis skels - čia jau atskira tema  |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 14, 21:17 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
| Gedizmaz rašo: |
TDC pirmam cilindre suspaudimo takto metu turejau galvoj, kad jau tokie gudrus turejot susiprast
............................. |
Neesmė. Yra eilė keturtakčių variklių dirbančių tik su vienu davikliu ant alkūninio. Ir ne tik motociklų.
| Gedizmaz rašo: |
............................
EDIT: dar papildysiu, kad 4 taktu varikliui tai galioja, o tai dar koki dvitakti moca primest sugalvos kas... |
Na taip, kai kalba eina apie dvitaktį variklį, tai apie paskirstymo velenėlius paprastai nekalbama  |
Ne nu, taigi negi nesupranti, kad jeigu kalbu apie suspaudima 1 cilindre, reiskia kalba eina apie sekvencini uzdegima/ipurskima? Aisku kad dirbs be jokiu papildomu davikliu nuo paskirstymo velenelio, bet max ka gali padaryt, tai tik semi sekvencikas ir wasted spark. Ir tai galioja lyginio cilindru skaiciaus varikliam, kokios aubi 5 katilu jau nepaleisi ant wasted sparko... |
|
_________________ No boost - no fun  |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 14, 21:25 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
| Evaldas_S rašo: |
...........................
O apie sauso karterio sistemą nebuvau girdėjęs, dabar užpildžiau išsilavinimo spragas. |
Lietuviškai infos praktiškai nėra.
google -> dry sump
| Artiomas.K rašo: |
| O apie sauso karterioŠiaip biski arčiau prie tėmos pavadinimo... Kažkada suradau įdomia mikrushke,LM1815,lig ir specialiai skirta induktivinio daviklio signalą perversti į logic level. Ka manote?Gal kam teko su ja susidurti? Pvz.kiek man teko matyt automobiliniu ECU(nedaug),tai niekur jos nemačiau,kažkodėl gamintojai daro ta reikalą su diskrėtiniais komponentais..... |
Užmečiau akį į pdf, tai pirmas trūkumas - max 12V, kai mašinoje buna 14V, o dar tai mikrei "recomended 10V", reiškia papildomą įtampos stabilizatorių.
Manau ir patikimumas dasideda. Kadangi vistiek visus procesus reguliuoja procas, tai gal paprasčiau/pigiau su diskretika  |
Jo, cia skeliai Taigi vistiek visas sitas geris matinamas 5V itampa, kaip ir procas ir daugelis kitu loginiu elementu vdv valdymo blokuos. Siaip lm1815 neblogas cipas, bet siuo metu yra kurkas geresniu, man kurkas labiau patinka del dif iejimo max9924/max9926, jei negasdina jo mazumas. Aisku daznu atveju sociai ir lm1815. Variantas is diskreciu elementu, bet del patikimumo manau neverta, o jei dar adaptyvine schema darysi, tai jau ir dydis sioks toks gausis... |
|
_________________ No boost - no fun  |
|
|
|
 |
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 14, 21:28 |
|
|
|
|
| Chulio rašo: |
| R2D2 rašo: |
......................
tik "Waste spark" su tokia sistema dirbs.
...................... |
Bet dirbs
Aš tiesiog žmogui rodžiau, kad tokia (su vienu davikliu) sistema yra reali, o žvakės po 1 ar poromis skels - čia jau atskira tema  |
Reikejo geriau kokia subaru 36-2-2-2 konfiguracija nupaisyt, butu buve visiem viskas aiskiau  |
|
_________________ No boost - no fun  |
|
|
|
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 16, 11:15 |
|
|
|
|
| Evaldas_S rašo: |
| Nes dvitaktyje jei galima taip sakyti vienu metu būna atidarytos ir įsiurbimo ir išmetimo angos. |
Kazkodel buvau isitikines, kad 4takcio variklio taip pat buna vienu metu atviri ir isiurbimo ir ismetimo kazkuriuo metu. Ar klydau?  |
|
|
|
|
|
 |
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 16, 12:15 |
|
|
|
|
| Dgrett rašo: |
| Evaldas_S rašo: |
| Nes dvitaktyje jei galima taip sakyti vienu metu būna atidarytos ir įsiurbimo ir išmetimo angos. |
Kazkodel buvau isitikines, kad 4takcio variklio taip pat buna vienu metu atviri ir isiurbimo ir ismetimo kazkuriuo metu. Ar klydau?  |
Buna, tai yra taip vadinamas praputimas "overlap'as" voztuvu, taip buna ismetimo takto pabaigoj/isiurbimo pradzioj, stumoklis tuo metu TDC. |
|
_________________ No boost - no fun  |
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Must have farming mods
Farming simulator modhub,
Best farming simulator mods |
|

|
 |