Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 10 09, 02:29. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
http://ikelk.lt/buckets/09a7696b6d ar gali itakoti trauka toks degimas 3.1 BTDC, kiek teko uzmatyti visur 0 rodydavo ir nuo ko jis priklauso? mietkos sutikrintos, kuriasi gerai, sinkronizacija buvau padares artima 0, bet vistiek degimas buvo tarp 3 ir 3.7 BTDC.
Srautas rodo gerai (buvo neseniai naujas keistas), imesiu turbo grafika, is jo suprantu kad problemos su turba http://ikelk.lt/buckets/c4401b57c3
Taigi nerandu galu, placiau apie turba. Egr uzglusintas, turbina pakeista i restauruota, vakumas matuotas kazkur apie -0.7bar, paleidus testa n75 voztuvas veikia puikiai. Turbinos kojeles nereguliavau, gal tame ir problema, bet slegis iki 2.2 bar kyla.
Sutinku reikia gero logo viska iziuret. Uzbegant i prieki, bandyta keist is vaziuojancio sharan'o (donoro) vakumine pompa, maf, map, visos forsunkes, forsunkes taip pat buvo bandytos sureguluot, bet nepadejo niekas. Dar matuosiu kompresija, nors auto gerai kuriasi..
2.2bar tau negali tiek pust, geriausiu atveju tavo mapas mato iki 2bar, toliau jau zopa, ant laisvu tiek irgi nelabai gali pust, be apkrovos nemanau kad tiek turba gali issisukt. ziurek parametrus arba loga, kiek praso o kiek is tikro turba uzpucia, ir beto ner juodu dumu lekiant gazas dugnas?
Čia 2,2 bar yra su atmosferiniu slėgiu. Map'dažniausiai iki 2570 mbar matuoja, retais atvejais iki 3000 mbar pas vag'us. Jeigu automobilis iš pradžių netraukia, o paskui atsigauna tai gali būti užversta geometrija. Sunkiai susireguliuoja restauruotos turbos.
Tie kas restauruoja ir turi normalu stenda tai susireguliuoja be bedu, arba jai tie kas restauruoja turi stenda bet rankas biski is ne ten isaugusias, tai nieks nepagelbes tokioj situacijoj. Kodel sakai retas atvejis? 1.9pd 96kw mato iki 3000mbar, audi 3.0tdi 176kw mato iki 4000mbar... ateity dar velniai zino kokius dyzelius isras, gal ir 5000mbar bus (5000mbar bus dziaugsmas dyzeliu tuningistams)
Galvodamas apie 1.9pd 110kW rašiau Šiaip ir stendą turint, ne visada idealiai geometrija susireguliauoja. Dažnai tenka guolių korpusą keisti, tik tada mašina nuvažiuoja.
kolektoriu pasitikrink gal uzakes,ir siurblys koki slegi duoda. Kiek turi turba pusti originaliai be atmosferinio?ant laisvu 2.2 ipust negali,reiskias perpucia.dacika ziurek voztuvus turbos reguliavimo
uzputima rasau su atmosferiniu.. voztuvas dirba graziai paleidus testa, ziurejau su vakumetru ( kojele turbinos irgi suvaldo), beto voztuvas bandytas keisti, bet ne jame problema. Dumo jokio, netraukia nuo pat praziu iki pilnai uzgazavus. Pirmu begiu i kalniuka vos uzvaziuoja pradeda dusti.. mintis del isiurbimo kolektoriau gera, ziuresiu.. bandziau uztraukti su pakumine pompa, tai duodant apsuku slangos neina suspausti..interkuliari irgi atmetu, nes jei kiauras butu tai girdetusi svilpimas, beto ir neuzpustu iki tu 2.2 su atmosferiniu. galvoti pradedu apie kompa, bent jau fleskia sulygint reiketu su org.