|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 28, 00:44. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Mikrovaldikliai » Automobilių degimo valdymo algoritmas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 11:50 |
|
|
|
Gal kam teko susidurti su uždegimo programavimu, kai stovi ant alkūninio veleno skriemulys su dantukais, prie jo holo daviklis, ir ant skriemulio vienoje vietoje trūksta vieno ar keleto dantukų, kokiu principu ten sukasi algoritmas, reikia lyginti trukmę tarp paskutinio ir priešpaskutinio impulsų ir jei jų trukmė skiriasi 2 ar daugiau kartų traktuoti tai kaip viršutinį mirties tašką 1 cilindre tarkime? Ar kitoks algoritmas vykdomas? |
|
|
|
|
|
Re: Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 12:32 |
|
|
|
andriusa rašo: |
Ar kitoks algoritmas vykdomas? |
Kadangi ko gero norėsis taip kaip priklauso koreguoti uždegimo kampą priklausomai nuo sūkių ir variklio apkrovimo tai skaitau kad reikia skaičiuoti visus dantukus ir pagal tai spręsti apie alkūninio ir stūmoklių padėtį. Tuo labiau, kad reikia sekti ne tik pirmą, bet ir likusius stūmoklius. |
|
|
|
|
|
Re: Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 12:52 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
andriusa rašo: |
Ar kitoks algoritmas vykdomas? |
Kadangi ko gero norėsis taip kaip priklauso koreguoti uždegimo kampą priklausomai nuo sūkių ir variklio apkrovimo tai skaitau kad reikia skaičiuoti visus dantukus ir pagal tai spręsti apie alkūninio ir stūmoklių padėtį. Tuo labiau, kad reikia sekti ne tik pirmą, bet ir likusius stūmoklius. |
Tiesa, kokiais davikliais remiantis reikia nustatyti variklio apkrovą? |
|
|
|
|
|
Re: Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 13:02 |
|
|
|
andriusa rašo: |
............., reikia lyginti trukmę tarp paskutinio ir priešpaskutinio impulsų................... |
Turbūt kažkas panašaus. Įtariu, kad į šitą klausimą tau niekas tiksliai neatsakys, nes tie kas map'ina kompus, lenda tik į eprom'us. Proce esančio algoritmo niekas nepamato... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
Re: Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 13:07 |
|
|
|
R2D2 rašo: |
andriusa rašo: |
Tiesa, kokiais davikliais remiantis reikia nustatyti variklio apkrovą? |
MAP ar MAF jutikliais |
Arba abiem kartu |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 13:11 |
|
|
|
Na teko man kažkada susidurti Alkuninio skriemulys turi 60-2 dantuku,daviklis tai kiek žinau ten ne holas o induktivinis(ritė),tai reikes dar shema kurt kad suformuot tinkama signalą mikrovaldikliui.Del algoritmo,tai manau geriausia panauduot CCP modulį (capture režime),tiesiog skaičiosi impulso ir pauzės santyki(duty cycle) kad aptikti ta tarpeli tarp dantuku. Kas konkrėčiai dėl uždegimo sistėmos,tai dar rėikės ir paskirstimo velėno daviklio(camshaft position sensor),MAP ar MAF sensoriaus,detonacijos sensoriaus signalų.. Žodžiu ne taip paprasta ta uždegimo sistėma sukurt. |
|
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 13:35 |
|
|
|
Nuo trukstamo danties pradedamas skaiciavimas dantuku, ir priklausomai nuo norimos uzdegimo sistemos (be papildomu davikliu imanomas wasted spark) reikia skaiciuot, ties kelintu dantuku turi but skeliama (pradedamas skaiciuot dwell time). Trukstamas dantis skaiciuojamas pagal periodo trukme, kai truksta 2 dantu, 2,5 karto. TDC pirmam cilindre vien su alkuninio padeties davikliu nenustatysi. Siaip kiek matau, labai truksta ziniu apie variklius ir ju valdyma, tai geriau dek koki megasquirt ar vems ir bus gerokai paprasciau. |
|
_________________ No boost - no fun |
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 14:13 |
|
|
|
Gedizmaz rašo: |
..................... TDC pirmam cilindre vien su alkuninio padeties davikliu nenustatysi. ................... |
Va čia jau klystate. Jei dantukai išdėstyti nesimetriškai - paprastas reikalas. Jei simetriškai - tada taip, reikia dar ir daviklio ant paskirstymo velenėlio škyvo.
Gedizmaz rašo: |
............... Siaip kiek matau, labai truksta ziniu apie variklius ir ju valdyma,................. . |
Panašu, kad ir veidrodyje būtų panašus vaizdas |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 15:36 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Jei dantukai išdėstyti nesimetriškai - paprastas reikalas. Jei simetriškai - tada taip, reikia dar ir daviklio ant paskirstymo velenėlio škyvo.
|
Tikrai taip,su nesimėtrišku dantuku išdėstimu 4cyl. varikliui galima ir be paskirstimo veleno padėties daviklio.
Kaip pavyzdis,pas 4 cyl. motocikla va toks daviklio moduliatorius ant alkuninio statosi:
|
|
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 16:01 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Gedizmaz rašo: |
..................... TDC pirmam cilindre vien su alkuninio padeties davikliu nenustatysi. ................... |
Va čia jau klystate. Jei dantukai išdėstyti nesimetriškai - paprastas reikalas. Jei simetriškai - tada taip, reikia dar ir daviklio ant paskirstymo velenėlio škyvo.
Gedizmaz rašo: |
............... Siaip kiek matau, labai truksta ziniu apie variklius ir ju valdyma,................. . |
Panašu, kad ir veidrodyje būtų panašus vaizdas |
TDC pirmam cilindre suspaudimo takto metu turejau galvoj, kad jau tokie gudrus turejot susiprast
EDIT: dar papildysiu, kad 4 taktu varikliui tai galioja, o tai dar koki dvitakti moca primest sugalvos kas... |
|
_________________ No boost - no fun |
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 09, 16:40 |
|
|
|
Gedizmaz rašo: |
EDIT: dar papildysiu, kad 4 taktu varikliui tai galioja, o tai dar koki dvitakti moca primest sugalvos kas... |
Ne,apie 2 takčius kalbėt jau neverta,nes tokie varikliai dabar gaminami tik mažos kubaturos, ir del oro teršos artimiausiu metu bus totaliai uždrausti. Jei "žalieji" pasistengs |
|
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 08:32 |
|
|
|
Gedizmaz rašo: |
TDC pirmam cilindre suspaudimo takto metu turejau galvoj, kad jau tokie gudrus turejot susiprast
............................. |
Neesmė. Yra eilė keturtakčių variklių dirbančių tik su vienu davikliu ant alkūninio. Ir ne tik motociklų.
Gedizmaz rašo: |
............................
EDIT: dar papildysiu, kad 4 taktu varikliui tai galioja, o tai dar koki dvitakti moca primest sugalvos kas... |
Na taip, kai kalba eina apie dvitaktį variklį, tai apie paskirstymo velenėlius paprastai nekalbama |
|
Paskutinį kartą redagavo Chulio, 2014 09 10, 08:38. Redaguota 1 kartą _________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 08:37 |
|
|
|
Artiomas.K rašo: |
......................
Ne,apie 2 takčius kalbėt jau neverta,nes tokie varikliai dabar gaminami tik mažos kubaturos, ir del oro teršos artimiausiu metu bus totaliai uždrausti. Jei "žalieji" pasistengs |
Dėl uždraudimo laaaaabai abejoju. Pabandykite įsivaizduoti benzininį pjūklą (ar kokį kitą aparatą) kuris variklio darbo metu yra vartomas, su keturtakčiu varikliu ir dar su sausu karteriu |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
Automobilių degimo valdymo algoritmas |
Parašytas: 2014 09 10, 08:47 |
|
|
|
Simetriškas škyvas:
Tokiam reikės daviklio ir ant pask.veleno.
Nesimetriškas škyvas:
Su tokiu škyvu variklis dirbs be problemų be jokių papildomų daviklių ant velenų. |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|