![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif)
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 18, 15:10. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
![](/_sys/img/box_ico.gif) |
Forumas » Autoelektronika » Kuris elektroninis degimas geresnis?
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 05 30, 19:31 |
|
|
|
vis dar kapeiką tobulini?
pastatyk galingą aukštavoltį MOSFETą tarp pertraukėjo ir babinos - kontaktas nenudeginės, daugiau nieko nereikia, energijos babina sukaupia daugiau nei pakankamai |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 05 31, 12:20 |
|
|
|
Pertraukėjo kontaktas su laiku irgi keliaus į dėžę, vietoj jo bus holo daviklis.
Kontaktinėje-tranzistorinėje uždegimo sistemoje prie aukštų sūkių antrinė įtampa irgi sumažėja, kondensatorinėje išlieka pastovi visame sūkių diapazone. Taip pat kondensatorinė sistema mažiausiai jautri žvakių apanglėjimams. Bet esant šaltam varikliui geriau kontaktinė-baterinė arba kontaktinė-tranzistorinė sistema, nes kibirkšties gyvavymo laikas yra ilgesnis. Tai vat nežinau ką rinktis, hibridinių schemų nemačiau niekur. |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 05 31, 23:26 |
|
|
|
andriusa rašo: |
Pertraukėjo kontaktas su laiku irgi keliaus į dėžę, vietoj jo bus holo daviklis. |
dar geresnis variantas - kartu su pertraukėjo kontaktu į dėžę pasiūsti ir tą prieštvaninį variklį
Citata: |
Kontaktinėje-tranzistorinėje uždegimo sistemoje prie aukštų sūkių antrinė įtampa irgi sumažėja, kondensatorinėje išlieka pastovi visame sūkių diapazone. Taip pat kondensatorinė sistema mažiausiai jautri žvakių apanglėjimams. Bet esant šaltam varikliui geriau kontaktinė-baterinė arba kontaktinė-tranzistorinė sistema, nes kibirkšties gyvavymo laikas yra ilgesnis. Tai vat nežinau ką rinktis, hibridinių schemų nemačiau niekur. |
visa tai yra teoriniai svaičiojimai, neturintys jokios praktinės naudos
tu verčiau seną sovdepinį karbiuratorių pakeisk normaliu, ar prisobačink mono įpurškimą vietoj jo - efektas bus mažiausiai 10 kartų didesnis, nei žaidimai su babinom ir kontaktais |
|
|
|
|
![](/_sys/img/dot.gif) |
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 01, 14:22 |
|
|
|
gnt rašo: |
tu verčiau seną sovdepinį karbiuratorių pakeisk normaliu, ar prisobačink mono įpurškimą vietoj jo - efektas bus mažiausiai 10 kartų didesnis, nei žaidimai su babinom ir kontaktais |
Valgys 0,7 ltr benzino ar turės 590 AG, ar iki 100 km/h įsibėgės per 2 s?
Elektroninis degimas vistiek bus, reikia daug didesnio uždegimo paskubos kampo ankstinimo nei originalus. |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 01, 14:49 |
|
|
|
andriusa rašo: |
reikia daug didesnio uždegimo paskubos kampo ankstinimo nei originalus. |
apsirūpik kibiru atsarginių starterių, bo teks keist sulaužytus po kas trečio nesekmingo užvedimo, kai variklis spjaus atgal, o ne į tą pusę, kur priklauso ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 01, 18:02 |
|
|
|
gnt rašo: |
apsirūpik kibiru atsarginių starterių, bo teks keist sulaužytus po kas trečio nesekmingo užvedimo, kai variklis spjaus atgal, o ne į tą pusę, kur priklauso ![Smile](images/smiles/icon_smile.gif) |
Šitą gi galima patikrinti su kreivu starteriu, jei ties alkūne (žmogiškąja) neišsinėrė, vadinasi uždegimo paskubos kampas ne per ankstyvas
Turėjau minty tokio grafiko pabaigą
![](http://2126.ru/old_content/articles/images/vr_cr_ris4.jpg) |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 01, 19:28 |
|
|
|
andriusa rašo: |
Šitą gi galima patikrinti su kreivu starteriu, jei ties alkūne (žmogiškąja) neišsinėrė, vadinasi uždegimo paskubos kampas ne per ankstyvas
|
gerą chirurgą aš tau galęsiu Vilniuj užrodyt, kad tave patikimai sulipdytų po tokių bandymų
bet dantisto-protezuotojo teks ieškotis pačiam ![](http://www.part.lt/img/92947664b0163775a11c16b137caf0a1551.gif) |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 03, 22:24 |
|
|
|
gnt rašo: |
sveiko proto žmonės tokių daiktų gaminimu neužsiiminėja |
Dabar visa pasaulinė autoindustrija nervingai rūko kažkur šone. Juk ką tik neoficialiai uždraudė gaminti elektroninius degimus, grįžtam prie mechaninių! |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 04, 06:53 |
|
|
|
gnt rašo: |
andriusa rašo: |
ką tik neoficialiai uždraudė gaminti elektroninius degimus, grįžtam prie mechaninių! |
![Question](images/smiles/icon_question.gif) |
Pasaulinė autoindustrija irgi nori būti prie chebros, t.y. "sveiko proto žmonių". Tad nuo šiol gamins griežtai mechaninius degimus. Grįšime į automobilių aukso amžių! |
|
|
|
|
![](templates/elektronikalt/images/folder.gif) |
Kuris elektroninis degimas geresnis? |
Parašytas: 2014 06 04, 16:54 |
|
|
|
andriusa rašo: |
gnt rašo: |
andriusa rašo: |
ką tik neoficialiai uždraudė gaminti elektroninius degimus, grįžtam prie mechaninių! |
![Question](images/smiles/icon_question.gif) |
Pasaulinė autoindustrija irgi nori būti prie chebros, t.y. "sveiko proto žmonių". Tad nuo šiol gamins griežtai mechaninius degimus. Grįšime į automobilių aukso amžių! |
Nelabai suprantu...Gal tau varztelis vienoj vietoj buvo nedaverztas, o dabar visai atsileido? Mokslo metai baiges, kaip pradine baigei? |
|
|
|
|
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Google paieška forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/box_ico.gif) |
Naujos temos forume |
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
KCD2 Mods
Installing KCD 2 Mods,
KCD 2 Guides,
KCD 2 Cheats |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
GTA 6 Wiki
GTA 6 Map,
GTA 6 Characters,
GTA 6 News |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
![](http://www.elektronika.lt/_sys/img/dot.gif) |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr2.gif)
|
![Reklama](http://www.elektronika.lt/_sys/img/rrr1.gif) |