Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 23:28. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Va pataikiau į autokraną "kamaz". Viską kaip ir prikėliau net iš inkiliuko (kranininko būdelė) vedasi ,gesta ir t.t..
Gal kas žinot? Itampos stabilizitozatorius generatoriuje? Jei ne, tai kur? generas kamazinis, dar nesiaiškinau. Ar nebus kaip žigulike?
Atsiprašau, užsipisau. Būkit žmonės padėkit.
Amen.
Paskutinį kartą redagavo balutoks, 2014 05 06, 20:41. Redaguota 1 kartą
prie genero gale prisukta keturkampa aliuminė dėžutė, viduj - standartinis rusiškas "šokoladukas" 28V
prie dėžutės dar yra prisukta 75 omu žalia didelio galingumo varža
patikrink ją - jos dažnai nukepa ir tada neveiks
Dėkui.
Matau mates.
Aš dar nenuėmiau, tačiau nesu visiškas asilas (tik biškutį). Vizualiai varžos ir matuojant itampos vietoje.
Nuo genero tiesiai į ampermetrą jungiasi " -+"30A ? Ten toks užpakalis.
Aga. Diena ta ir dar ... uj.
Tame ir šaknys kad nekrauna!
Tik būkite malonus ir pasakykite:
-Kokio velnio tas + - 30 A priboras miega?
-Per kabinos priekį (supuvusia fiške likvidavau) gi prie to lempermetro viskas eina?
-Ar aš ko nesumprantu?
Principas ne tame kad kas ir kur o tame kaip. Tik labai lakios vaizduotės žmogus ir autoelektrikas gali išsivaizduot kaip atrodo 30-ies metų KaMAZ pravotkė ir dar autokranas (du viename) . Apie kokį degimą galima šnekėt jei ten tik masės atjungėjas teveikia, visą kitą kas kaip mokejo tas taip ir darė. Vakar taip ir gavosi kad be litro net lyst baisu o padaryt norisi žmoniškai.
Po pusdienio sekso tik užkūriau. Atveš generą žiurėsim. Bet klausimas atviras.
- Kaip ten tiksliai (pagal gamykla prie kamos) jungiasi ampermetras?
t.y. konkretūs taškai būtent tame agregate. Noriu atstatyt kaip priklauso
Dabar jis nepajungtas todel ir klausiu.
Paskutinį kartą redagavo balutoks, 2014 05 07, 07:47. Redaguota 1 kartą
Kad grandinėje net man aišku, net aišku per kur. Neaišku kaip.
Iš generatoriaus per kabiną ir valio.
-O kaip inkiliukas (kranininko kabina) tada?
-Iš jo viskas tas pats turi būt ar ne?
-Ar ten po barabanu, tipo užvedei iš inkilo o visą kitą žėk kabinoje?
Būtų paprastas somosvalas klausimų nekiltų o čia kranas.
Kad grandinėje net man aišku, net aišku per kur. Neaišku kaip.
Iš generatoriaus per kabiną ir valio.
-O kaip inkiliukas (kranininko kabina) tada?
-Iš jo viskas tas pats turi būt ar ne?
-Ar ten po barabanu, tipo užvedei iš inkilo o visą kitą žėk kabinoje?
Būtų paprastas somosvalas klausimų nekiltų o čia kranas.
Nori pasakyt ampermetras yra ir kranisto kabinoje ? O nx jis ten reikalingas ? Prijungti aišku galima (ampermetrai jungiami nuosekliai), bet brangu, sudėtinga ir beprasmiška.
Fig znait kas ten turi būt. Viskas išdraskyta. Man kranistas pasakė kad iš inkilo turi vestys ir gesintys, šitas didelių problemų nesudarė. O skyde ten dafiga skylių. Pas man iš vis mintis kad paimt mazafska pravotke iš mazbaltija pilnai su rėlėm saugiklinėm ir imest į tą grabą, na o inkilas jau daug maš aišku. Pastatysiu aš ten nors 20 voltmetrų ,kaip maze, ir jei norės 1-ą ampermetrą pakabinsiu o ten .... . Kad tik nesigautų kaina kaip naujo . Na neatiduosi gi viską ant snarglių.
Kad grandinėje net man aišku, net aišku per kur. Neaišku kaip.
Iš generatoriaus per kabiną ir valio.
-O kaip inkiliukas (kranininko kabina) tada?
-Iš jo viskas tas pats turi būt ar ne?
-Ar ten po barabanu, tipo užvedei iš inkilo o visą kitą žėk kabinoje?
Būtų paprastas somosvalas klausimų nekiltų o čia kranas.
Nori pasakyt ampermetras yra ir kranisto kabinoje ? O nx jis ten reikalingas ? Prijungti aišku galima (ampermetrai jungiami nuosekliai), bet brangu, sudėtinga ir beprasmiška.
O kas čia brangaus ir sudėtingo? "Dvigyslį kabeliuką", žinoma, didesnės kvadratūros, nuo vairuotojo kabinos iki krano kabinos pramesti, jei jau neina iš pravodkės atsiskambinti buvusių laidų.
O kas čia brangaus ir sudėtingo? "Dvigyslį kabeliuką", žinoma, didesnės kvadratūros, nuo vairuotojo kabinos iki krano kabinos pramesti, jei jau neina iš pravodkės atsiskambinti buvusių laidų.
Neturiu tikslo įrodinėt ir ginčytis. Ypač su žmogum kuris ko gero net nežino kiek kainuoja 10 m 6 mm^ lankstaus minkšto varinio kabelio. Na taip nekainuoja tūkstančių, kiek virš šimto bet klausimas nx to reikia ?