Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 09:03. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,gaminu sioki toki itaisa bet nesu labia gudrus elektroje ruosiuosi naudoti trifazi iki 2 kw el motora bet man reikia kad jis dirbtu su reversu ir ta reversa valdytu galiniai jungikliai,taciau niekaip nesugalvoju kaip paprastai viska sujungti man vis gaunasi trumpas vienos fazes itampa pas mane 110v tai irgi kiek trikdo,as norvegijoje. paprastai tariant noriu kad prie motoro pajungta grandine nuveztu daikta iki vieno galinio isjugejo ir automatiskai griztu atgal ir sustotu tikrinau Telemecanique jie turi daug visko taciau nesu tikras ko man reikia ir ar galesiu tvarkingai tai panaudot ,gal kas turi ideju ir patarimu kaip nesudetingai butu galima viska sujungt. As laidu ir schemu nebijau taciau nesu profas dekoju uz pagalba
Nežinau, kokius ten jungiklius žadi naudot, tačiau šiame reikale įtampa nesvarbi. Trifaziam varikliui pakeisti sukimosi kryptį reikia sukeisti vietomis dvi fazes.
Trifaziam varikliui pakeisti sukimosi kryptį reikia sukeisti vietomis dvi fazes.
Tik tiek kad temos autoriui dar reikėtų su laiko relėm reversavimą daryti, kad mechaninė dalis nekentėtų nuo staigaus variklio sukimosi krypties pakeitimo.
...gal kas turi ideju ir patarimu kaip nesudetingai butu galima viska sujungt. As laidu ir schemu nebijau taciau nesu profas dekoju uz pagalba
Auksinė taisyklė: "Jei nesupranti - daryk drąsiai".
Nusisamdyk kinietį, kad jis tą "prie motoro pajungta grandine" vežiotų. Arba kibenimatiką susirask, kad kvailų klausimų neuždavinėtų.
Sveiki,gaminu sioki toki itaisa bet nesu labia gudrus elektroje ruosiuosi naudoti trifazi iki 2 kw el motora bet man reikia kad jis dirbtu su reversu ir ta reversa valdytu galiniai jungikliai,taciau niekaip nesugalvoju kaip paprastai viska sujungti man vis gaunasi trumpas vienos fazes itampa pas mane 110v tai irgi kiek trikdo,as norvegijoje. paprastai tariant noriu kad prie motoro pajungta grandine nuveztu daikta iki vieno galinio isjugejo ir automatiskai griztu atgal ir sustotu tikrinau Telemecanique jie turi daug visko taciau nesu tikras ko man reikia ir ar galesiu tvarkingai tai panaudot ,gal kas turi ideju ir patarimu kaip nesudetingai butu galima viska sujungt. As laidu ir schemu nebijau taciau nesu profas dekoju uz pagalba
tas dalykas nėra sudėtingas. Tik dar tau reikia, kad būtų dar vienas galinukas, kuris stabdo, kai grįžta po reverso
jam varikli trikampiu reikia sujungt. ten tarpfazine 230V toj norvegijoj. o pas mus fazine 230V. visos rozetes ten dvi fazes atvesta. o trifazio reversavimas toks pat, sukeitineji du fazes laidus. pora trifaziu magnetiniu pastatai. i viena puse varikliui suktis vienas. i kita puse kitas magnetinis ijungia, tik dvi fazes jame sukeista. ir aisku magnetiniai turi atjunginet vienas kita, kad nebutu abu vienu kartu ijungti ir nesudarytu trumpo jungimo. taigi magnetiniai turi turet po papildoma ijungianti ir po papildoma pertraukianti kontakta.
o kas jungines magnetinius tai gali ir galinukai, ir dar dubliuojancios knopkes. cia jau pagal situacija ziuri.
Gal kiek pavėluotai, bet atsakysiu žydiškai: tikriausiai tam, kad nėra forumo "Visiškiems neišmanėliams, neturintiems jokio supratimo apie tai, ką daro" ?
Gal ir per grubiai, bet tokia realybė.