Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 14:35. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,gal kam teko susidurti su siomis audi bedomis,pasireiskia problema tuom,kad saltai dingsta pavaros,kiek pagooglinau tasi nuo 2004 Transmission Range Sensor tai jau mechatronic dalis,ir kaip supratau reiktu keisti visa mechatronika atskirai Range Sensorius kaip ir nesikeicia,gal kas kokia minti gera pasiulysit kaip butu galima sutaisyti sia beda,dekoju is ankstio uz,bet kokia pagalba,vcds nuskanuotos klaidos :
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Control Module Part Number: 4B0 927 156 FJ
Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222
Software Coding: 01003
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 74ECAB474400D8BE80B-5140
2 Faults Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
17090 - Transmission Range Sensor (F125)
P0706 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Paskutinį kartą redagavo ups, 2014 02 26, 14:51. Redaguota 1 kartą
pirmas gedimas tai gedimas variklio skyriui, blogai dirba variklis. Antras gedimas tai arba holas sugedo dezes kompe arba aliuminis laidas atsoko nuo plokstes dezes kompe, issiskrosk dezes kompa ir paziurek i laidus ar nenutruke.
pirmas gedimas tai gedimas variklio skyriui, blogai dirba variklis. Antras gedimas tai arba holas sugedo dezes kompe arba aliuminis laidas atsoko nuo plokstes dezes kompe, issiskrosk dezes kompa ir paziurek i laidus ar nenutruke.
Deku uz atsakyma,reiks imt ecu lauk ir ziuret,dezes gedimas islenda tik saltai,pasilusi veikia normaliai,variklis dirba gerai nors taip pat su klaida (atvaziavo jau su nauju pakeistu generatorium 140a) :
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Control Module Part Number: 4B0 927 156 FJ
Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 2222
Software Coding: 01003
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 74ECAB474400D8BE80B-5140
2 Faults Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
17090 - Transmission Range Sensor (F125)
P0706 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
Address 02: Auto Trans Labels: 01V-927-156.lbl
Control Module Part Number: 4B0 927 156 CF
Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3131
Software Coding: 00023
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 6DD5CD870F51
Faults Found:
18258_Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850_35-10 - - - Intermittent
Su sia klaida pakankamai lengvai gydesi... Nenorejo bendrauti nei su ecu_nei_su_abs blokais.
pirmas gedimas tai gedimas variklio skyriui, blogai dirba variklis. Antras gedimas tai arba holas sugedo dezes kompe arba aliuminis laidas atsoko nuo plokstes dezes kompe, issiskrosk dezes kompa ir paziurek i laidus ar nenutruke.
Pamirsau parasyt kaip buvo isspresta beda,5 ir 6 cilindre kompresija buvo labai silpna,nuemus galva pasirode visas grozis,cilindrai subraizyti na zodziu pakeitem bloka ir po viso variklio remonto bedu neliko.