Elektronika.lt
 2024 m. gruodžio 3 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2024 12 03, 16:22. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Elektronika žaliems » klausimas del akumuliatoriaus
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 23, 22:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
carlsbergas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
draugas parveze man is Uk exide 250se ex 25 akumuliatoriu 12v 95ah 680A ir uz situ visu skaiciu parasyta (EN) kazka girdejes kad situose krastuose naudoja vienus akumuliatorius kurie bijo salcio o kur salta yra kiti,tai toks kvailas klausimas ar cia istikruju taip yra ar nea Smile ieskojau internete info bet niekaip nerandu prie kokiu temperaturu dirba sitas akumuliatorius...
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 23, 23:03 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Diezis
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
EN,DIN,SAE -tai standartai(tokie pat kaip ir variklinems alyvoms API SAE) šalto variklio paleidimo srovė,esant žemai temperatūrai(-18 c).Šiaip visi švininiai akumuliatoriai bijo šalčio ir blogų eksploatavimo sąlygų Very Happy Praktiškai nieks neskirsto šalto ar šilto klimato akumuliatorius.Tik šaltam klimatui reikalinga didesnė startinė srovė,kuri nurodyta EN standartu.Gali pasigooglint ir palyginti atiduodamą srovę tos pačios talpos ir kainų kategorijoje.
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 23, 23:36 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
carlsbergas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Diezis rašo:
EN,DIN,SAE -tai standartai(tokie pat kaip ir variklinems alyvoms API SAE) šalto variklio paleidimo srovė,esant žemai temperatūrai(-18 c).Šiaip visi švininiai akumuliatoriai bijo šalčio ir blogų eksploatavimo sąlygų Very Happy Praktiškai nieks neskirsto šalto ar šilto klimato akumuliatorius.Tik šaltam klimatui reikalinga didesnė startinė srovė,kuri nurodyta EN standartu.Gali pasigooglint ir palyginti atiduodamą srovę tos pačios talpos ir kainų kategorijoje.

tai kaip suprantu sito akumuliatoriaus talpa yra didele bet maza startine srove,nes kiek pagooglinau dauguma parduodamu yra talpa ir startine srove beveik nesiskiria,kitas klausimas ar man tiks sitas akumuliatorius,nes su savuoju per didelius salcius buna kad neuzsikuriu,nes darbas man 5km uzkurus zieva visad naudojasi zvakiu pakaitinimas autonominis sildytuvas priekinis ir galinis langas,ir ko pasekoje per tiek km akumas nespeja pasikrauti kiek isnaudoju elektros,,as vien del to ir ziuriu galingesnio akumo kad nereiktu kraudineti...
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 23, 23:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Diezis
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Svarbiausias parametras yra akumuliatoriaus talpa.Išsirenki pagal katalogus ar vartotojo instrukciją ka automobilio gamintojas rekomenduoja šaltam klimatui.Per didelė talpa taip pat yra blogai,nes generatorius jo neįkraus.Tokiom sąlygom eksploatuojant numarysi bet koki akumuliatorių.Karts nuo karto privalai pakraut papildomai.Apie startines sroves žinau tik teoriškai ,gal kas parašys iš praktinės puses kiek jos svarbios yra.
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 00:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
carlsbergas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Diezis rašo:
Svarbiausias parametras yra akumuliatoriaus talpa.Išsirenki pagal katalogus ar vartotojo instrukciją ka automobilio gamintojas rekomenduoja šaltam klimatui.Per didelė talpa taip pat yra blogai,nes generatorius jo neįkraus.Tokiom sąlygom eksploatuojant numarysi bet koki akumuliatorių.Karts nuo karto privalai pakraut papildomai.Apie startines sroves žinau tik teoriškai ,gal kas parašys iš praktinės puses kiek jos svarbios yra.

autodata raso
battery V/RC(Ah): 12/110(63)
Maximum cranking amps A: 170-208
Alternator output A/V/rpm 40/14/3000
bet neraso kokiu sezonu
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 01:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
*Ričardas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Šiaip iš teorinės pusės žiūrint, šiltesniems kraštams yra naudojamas mažesnės koncentracijos elektrolitas, taip gaunama didesnė atidavimo srovė, tačiau labai suprastėja akumo charakteristikos žemesnėse temperatūrose. O šiauriniams yra didesnė elektrolito koncentracija, srovės atidavimas mažesnis, jis ne tiek kinta kintant temperatūrai. Kaip tie akumai markiruojami ir ar gamintojas elgiasi kaip derėtų nežianu...

_________________
Nėra geriau už IBM/Lenovo ThinkPad!
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 02:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Diezis
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
*Ričardas rašo:
Šiaip iš teorinės pusės žiūrint, šiltesniems kraštams yra naudojamas mažesnės koncentracijos elektrolitas, taip gaunama didesnėatidavimo srovė, tačiau labai suprastėja akumo charakteristikos žemesnėse temperatūrose. O šiauriniams yra didesnė elektrolito koncentracija, srovės atidavimas mažesnis, jis ne tiek kinta kintant temperatūrai. Kaip tie akumai markiruojami ir ar gamintojas elgiasi kaip derėtų nežianu...

Drįstu nesutikti.Elektrolitas -sieros rugšties ir vandens tirpalas.Akumuliatorių sudaro šešios celės po 2 teorinius voltus,kai elektrolito tankis mazdaug 1,27 g/cm.Akumuliatoriui išsikraunant elektrolito tankis mažėja-išsiskiria vanduo.Atiduodamą srovę lemia konstrukciniai sprendimai kaip plokštelių dydžiai bei kokios medžiagos panaudotos.
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 08:17 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Donatas is Kauno
Dažnas dalyvis
Dažnas dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
carlsbergas rašo:
Diezis rašo:
EN,DIN,SAE -tai standartai(tokie pat kaip ir variklinems alyvoms API SAE) šalto variklio paleidimo srovė,esant žemai temperatūrai(-18 c).Šiaip visi švininiai akumuliatoriai bijo šalčio ir blogų eksploatavimo sąlygų Very Happy Praktiškai nieks neskirsto šalto ar šilto klimato akumuliatorius.Tik šaltam klimatui reikalinga didesnė startinė srovė,kuri nurodyta EN standartu.Gali pasigooglint ir palyginti atiduodamą srovę tos pačios talpos ir kainų kategorijoje.

tai kaip suprantu sito akumuliatoriaus talpa yra didele bet maza startine srove,nes kiek pagooglinau dauguma parduodamu yra talpa ir startine srove beveik nesiskiria,kitas klausimas ar man tiks sitas akumuliatorius,nes su savuoju per didelius salcius buna kad neuzsikuriu,nes darbas man 5km uzkurus zieva visad naudojasi zvakiu pakaitinimas autonominis sildytuvas priekinis ir galinis langas,ir ko pasekoje per tiek km akumas nespeja pasikrauti kiek isnaudoju elektros,,as vien del to ir ziuriu galingesnio akumo kad nereiktu kraudineti...



O tu nusipirk gilaus iskrovimo arba AGM/VRLA akuma kokiu 100 ar daugiau Ah ir manau nebus problemu ziema.
Bet jie brangus.

_________________
A10 X4 6700 8670D SFM2
GIGABYTE GA-F2A85X-UP4
8GB 1866 PATRIOT RAM
SSD CORSAIR NEUTRON 128 GB
HDD SEAGATE CONSTELLATION 1 TB
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 08:41 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Broniusg
Patyręs dalyvis
Patyręs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Donatas is Kauno rašo:



O tu nusipirk gilaus iskrovimo arba AGM/VRLA akuma kokiu 100 ar daugiau Ah ir manau nebus problemu ziema.
Bet jie brangus.

Gal neskaitei ko autorius klausė? Akumuliatorių jis jau turi ir teiraujasi apie jo eksploatacines savybes. Už reklamą reikia mokėti ir diskusijose jai ne vieta.

_________________
Kaip gerai miegojai supranti tik tada, kai Tave pažadina.
tel. 8 687 93662
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 09:56 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Sauliucka
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
carlsbergas rašo:
...nes su savuoju per didelius salcius buna kad neuzsikuriu,nes darbas man 5km uzkurus zieva visad naudojasi zvakiu pakaitinimas autonominis sildytuvas priekinis ir galinis langas,ir ko pasekoje per tiek km akumas nespeja pasikrauti kiek isnaudoju elektros,....,as vien del to ir ziuriu galingesnio akumo kad nereiktu kraudineti...
Ką reiškia "galingesnio" ? Starto srovė ar talpa ?
Aš tokiomis sąlygomis nedakraudamas "supjoviau" didesnės talpos akumuliatorių. Kažkada maniau - didesnės talpos - "ilgiau suks". Pasirodo geriau su didesnės starto srovės atidavimu ir įkrautas.
Ir (šiam tavo konkrečiam atvejui) esant galimybei (žiemą) potencialo taškas įtampos reguliavimui geriau būtų ant akumuliatoriaus gnybtų, o ne generatoriuje. Akumuliatoriaus talpa neišgelbės, jo įkrovimas ir kokybė išgelbės. Very Happy
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 10:47 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
carlsbergas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Sauliucka rašo:
carlsbergas rašo:
...nes su savuoju per didelius salcius buna kad neuzsikuriu,nes darbas man 5km uzkurus zieva visad naudojasi zvakiu pakaitinimas autonominis sildytuvas priekinis ir galinis langas,ir ko pasekoje per tiek km akumas nespeja pasikrauti kiek isnaudoju elektros,....,as vien del to ir ziuriu galingesnio akumo kad nereiktu kraudineti...
Ką reiškia "galingesnio" ? Starto srovė ar talpa ?
Aš tokiomis sąlygomis nedakraudamas "supjoviau" didesnės talpos akumuliatorių. Kažkada maniau - didesnės talpos - "ilgiau suks". Pasirodo geriau su didesnės starto srovės atidavimu ir įkrautas.
Ir (šiam tavo konkrečiam atvejui) esant galimybei (žiemą) potencialo taškas įtampos reguliavimui geriau būtų ant akumuliatoriaus gnybtų, o ne generatoriuje. Akumuliatoriaus talpa neišgelbės, jo įkrovimas ir kokybė išgelbės. Very Happy

as turiu normalu akuma bet ziema su juo vazinejant I darba per didelius salcius ji reikia vidury salciu uzkrauti nes buna kad neuzkuriu,tai ir sugalvojau galingesni isideti kad nereiktu nesioti akumo per salcius dakraudineti Smile jauciu bandysim isideti ji ziema ziuresim kaip tarnaus,nes gavau akuma tai neismesi jau jo Smile
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 11:21 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
Gediminas
Senbuvis
Senbuvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką
Vazinejant tokiu rezimu nera didelio skirtumo koks akumuliatorius, vistiek jis liks neikrautas. Talpesnis akumuliatorius po pilno ikrovimo kazkiek ilgiau laikys ir tiek. Yra du variantai: arba daugiau vazineti arba kas kazkiek laiko dakraudineti.
 klausimas del akumuliatoriaus
PranešimasParašytas: 2013 10 24, 11:50 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
*Ričardas
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą Siųsti el. laišką Apsilankyti vartotojo tinklapyje
Citata:
Atiduodamą srovę lemia konstrukciniai sprendimai kaip plokštelių dydžiai bei kokios medžiagos panaudotos.

Taip, tačiau elektrolito koncentracija turi taip pat labai didelę įtaką (kai sakau koncentracija turiu omenyje sieros rušties/dist. vandens santykis). Esu daręs bandymą laboratorijoje, koncentracijai esant optimaliai gaunama maksimali srovė, koncentraciją didinant max srovė mažėja, tačiau srovės atidavimo laikinė diagrama tolydesnė. Aušinant elektrolitą (-5C) didesnės koncentracijos elektrolitas parodė 10% geresnius rezultatus (srovės atidavimo tolydumas, įtampos kritimas). Tačiau kambario temperatūroje viskas atvirkščiai (įšskyrus srovės atidavimo tolygumą kintant laikui).
Akumuliatoriui išsikraunant gaminasi švino sulfato ir švino oksido sulfato (gal sulfido ar sulfito gerai nepamenu, chemiją primiršęs) druskos, kurios sėda ant elektrodų. Elektrolite rūgšties koncentracija mažėja. Kraunant akumą sulfatinės druskos tirpsta ir susidaro sieros rūgšties tirpalas. Idealiai akumas turi nesenti, iškrvos ir įkrovos procesuose turi būti cheminių elementų tvėmė, tačiau esančios parazitinės priemaišos (ne visos jos parazitinės, kai kurios gerina charakteristikas) ir dideli nebetirpūs sulfatinės druskos kristalai (nusėdę ar ant plokščių) mažina naudingąjį elektrodų plotą arba/ir trumpina akumą (padidėja savaiminis išsikrovimas). Todėl senas akumas nebelaiko įkrovos (nusėdę kristalai) ir maža atidavimo srovė (mažas naudingas plotas). Tačiau plaunant tam tikra chemija arba naudojant mechanines vibracijas tie kristalai galima ištirpdyti arba "nukrėsti" ir išskalauti lauk kaip ir kitas priemaišas. Gerai išplovus akumą ir užpildžius ji nauju elektrolitu galima tikėtis apie 80-90proc buvusio tarnavimo laiko. Bet tam reikia rusiško ardomo akumo. Very Happy

_________________
Nėra geriau už IBM/Lenovo ThinkPad!
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama