Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 21, 00:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Jei esate Tele2 abonentas, ar per pastaruosius keletą mėnesių nepastebėjote, kad pokalbio metu pašnekovo balsas "gargaliuoja"(arba jūsų pašnekovas skundžiasi, kad "gargaliuojate" jūs)?
Paskutiniu metu(1-2mėn) gan dažnai pokalbio metu gargaliuoja, trūkinėja pašnekovo balsas(kas 0.5sek išbyra 0.1sek balso- jei sakytumėt ilgą aaaaa, jis būtų su labai trumpomis pauzėmis). Pirmas požymis, kad taip bus- trūkinėjantis kvietimo signalo tonas. Šiandien pasitaikė taip, kad iš ~7 skambučių į tą patį nr. kas antrą skambutį blogai girdėjau aš- mane girdėjo gerai, ir atvirkščiai- jei aš girdžiu gerai, mane girdi su trūkinėjimu. Gerokai vėliau, darant bandymus su kitu nr, didžioji dalis skambučių buvo kokybiški, dar po valandos iš 20 kartų visi geri. Apie tai prieš mėnesį pranešiau Tele2, užregistravo skundą, po keleto dienų atsiuntė sms: maždaug "pas mus bėdų nėra, siūlom už 1lt pasikeisti sim kortelę". Pasikeičiau sim kortelę, bet tuo metu naujasis telefonas(S2+) buvo išvežtas į garantinį remontą, tad naudojausi nokia 6300, su ja jokių bėdų lyg ir nebuvo. Su gudrafonu po garantinio kalbu jau ~2sav, ir štai šiandien akivaizdžiai išlindo šitos bėdos. Taigi man dabar ir neramu- ar čia vėl tą tapšnoklį į garantinį siųst, ar čia Tele2 grybą pjauna? Tele2 savo numonę jau pareiškė, o garantinis telefoną grąžins kaip veikiantį. Ar čia man vienam nesiseka, ar ir dar kam nors lygiai toks pat "gedimas" pasitaikė?
Paskutinį kartą redagavo E.L.O., 2013 10 13, 20:50. Redaguota 2 kartus(ų)
turbut menuo kaip tenka ylyst per mobiluji tel y interneta, tai sokineja ir dingineja rysys, bokstas uz 1.5km, bratka taip pat tele2 vartotojas tai turi nusiskundimu del rysio taipogi
Išvada aiški - tele2 ch*jovas ar prieš 5 metus, ar dabar
Nuraminai- 1:0 telefono naudai По существу вопроса dar bus pasisakymų?
Čia, matyt, kaip kam su tuo ryšiu gaunasi. Yra kas iš šeimos narių naudoja tele2. Telefonai nuo gudrafonų iki paprastų. Kol kas lyg ir nesiskundžia kažkuo baisiai, kaip tu.
Nemanau, kad pavyks išspręsti šias problemas forumo pagalba.. Griebk savo operatorių už kiaušių ir reikalauk kito telefono, kad įsitikintum jog ne jame problema. Kita vertus, jei ten pas tave kokia kitaiska padielka, tai gal ir kažkas būtų įtartiniau, o jei ne - tada kažkur kitur sliekų reikia ieškot.
P.S. Jei reikia, galime ir palaikyt temą viršuj dėl vaizdo.. No problemo
Manau, jog čia greičiau telefono arba netinkamu juo naudojimusi kaltė, nei operatoriaus.
Pastebėjau daugelį kartų: kalbėtojai laiko vienu pirštu „užspaudę“ tą telefono vietą, kur yra jo antena. Tokiu būdu silpninamas ryšio signalas. Telefonas, atitinkamai, jį bando stiprinti (išsiuntimą, priėmimo (jautrumo) jis nepadidina). Baterija labiau eikvojama, ryšio kokybė krenta: atsiranda iškraipymai.
Iškraipymai taip pat atsiranda, kuomet pašnekovai, užuot „kalbėję telefonu“, bando „susikalbėti per atstumą“ (t.y., rėkia į ragelį): telefonas ne visuomet sugeba korektiškai skaitmenizuoti tokį didelį signalo lygį iš mikrofono.