 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 19, 22:51. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » Honda XL200R (1984m.) CDI unit
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
Honda XL200R (1984m.) CDI unit |
Parašytas: 2013 08 29, 13:58 |
|
|
|
Manualas
Problema ta, kad kibirkštis vos matoma. Kažkur skaičiau, kad čia dažna šitų motociklų problema. Keičiau ir žvakę, ir babiną, ir visus kontaktus pravaliau, ir akumuliatorius naujas, bet kibirkštį vos vos kala. Manau, kad kaltas CDI blokas. Nesinori pirkti naujo, nes brangus bile kaip. Anot manualo, tai jis (CDI) reguliuoja ir degimo ankstinimą/vėlinimą priklausomai nuo apsukų. Galvoju, gal išeitų pasidaryti kokį nors "boosterį": kadangi kibirkštis šiokia tokia yra, tai galima būtų CDI išėjime į babiną prijungti kokią nors apkrovą (per kurią tiristorius išsikrautų) ir tuo įtampos signalu per tiristorių ar mosfetą atidarinėti kitą grandinę su babinos pirmine, kuri jau sugebėtų kalti normalią kibirkštį. Klausimas ar nenuplauks mano "ignition timing'as" su tokiais žaidimais ir kaip nesugadinti CDI? Ir gal kas jau žinot kažkokią panašią schemą? |
|
|
|
|
 |
 |
 |
Honda XL200R (1984m.) CDI unit |
Parašytas: 2013 08 29, 17:44 |
|
|
|
Joa, visas žemes pertikrinau ir nusukęs, pašveitęs ir sutepęs vėl prisukau. Tai turi būt geros.
Va pas mane toks:
http://www.ebay.com/itm/HONDA-XR200R-CDI-UNIT-1984-/380468391570?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item5895aeee92&vxp=mtr
čia viena fyškė visiems šešiems kontaktams. Bet nu ką žinau, gal tiktų ir tas kurį jūs nurodėt.
Manuale rašo 15* BTDC at 1300 rpm ir 32* BTDC at 5500 rpm. Tai čia suprantu, kad ant laisvų apsukų yra 15 laipsnių prieš aukščiausią stūmoklio padėtį, o ant 5500 rpm yra 32 laipsniai prieš aukščiausią stūmoklio padėtį. Kaip tokį taimingą padaro? Čia nelabai tikiu, kad tam CDI yra kažkoks uC, kuris skaičiuoja apsukas. O jei čia visa magija ties magnetu atsitinka, o CDI misija yra tik atidaryt tiristorių gavus impulsiuką, tai turėtų tikt ir panašus CDI unitas. |
|
|
|
|
 |
 |
Honda XL200R (1984m.) CDI unit |
Parašytas: 2013 08 29, 18:07 |
|
|
|
Raudonukas rašo: |
...visas žemes pertikrinau ir nusukęs, pašveitęs ir sutepęs vėl prisukau. Tai turi būt geros. |
Netinka taip. Testeriu, kontrolke reikia patikrinti, kad galėtum pasakyti jog visi kontaktai tikrai geri.
Raudonukas rašo: |
ant laisvų apsukų yra 15 laipsnių prieš aukščiausią stūmoklio padėtį, o ant 5500 rpm yra 32 laipsniai prieš aukščiausią stūmoklio padėtį. Kaip tokį taimingą padaro? Čia nelabai tikiu, kad tam CDI yra kažkoks uC, kuris skaičiuoja apsukas |
Dar senų žiguliukų laikais tai buvo daroma analoginėmis schemomis. Degimas būna nustatytas labai paankstintas, kuo didesnės apsukos, tuo mažesnis vėlinimas. |
|
|
|
|
 |
 |
Honda XL200R (1984m.) CDI unit |
Parašytas: 2013 08 29, 18:20 |
|
|
|
Iš esmės tokie paprastučiai CDI (mano nurodytas toks pat, kaip ir tavasis, tik skirtingos fyškės eina, o jų variacijų yra keletas) tik paduoda impulsą į babiną iškart po to, kai gauna signalą apie veleno apsisukimą, bet čia ne tas atvejis. Pas tave tikriausiai yra gaunami keli impulsai, kaip ir minėjai 15* BTDC impulsas ir 32* BTDC impulsas. Jie abu keliauja į ECU, ir jis, matydamas variklio apsukas, sprendžia, kurį signalą paduot į CDI, taip nustatydamas timing'ą.
Tokia sistema buvo pas patėvio HONDA (pamiršau modelį, bet kažkuris iš senų CB serijos). Ten buvo 2 cilindrai, bet abu veikė nuo vieno ir tokio pat, kaip mano nuorodoj, CDI. Kartą jis užsilenkė, tai nutariau paeksperimentuot su savo moto CDI, kadangi fyškės buvo skirtingos, bet pačio korpusiuko išmatavimai buvo tokie pat. Pagal laidų spalvas sujungiau ir veikė taip, kaip ir anksčiau. |
|
|
|
|
 |
 |
Honda XL200R (1984m.) CDI unit |
Parašytas: 2013 08 29, 18:33 |
|
|
|
Iš esmės tokie paprastučiai CDI (mano nurodytas toks pat, kaip ir tavasis, tik skirtingos fyškės eina, o jų variacijų yra keletas) tik paduoda impulsą į babiną iškart po to, kai gauna signalą apie veleno apsisukimą, bet čia ne tas atvejis. Pas tave tikriausiai yra gaunami keli impulsai, kaip ir minėjai 15* BTDC impulsas ir 32* BTDC impulsas. Jie abu keliauja į ECU, ir jis, matydamas variklio apsukas, sprendžia, kurį signalą paduot į CDI, taip nustatydamas timing'ą.
Tokia sistema buvo pas patėvio HONDA (pamiršau modelį, bet kažkuris iš senų CB serijos). Ten buvo 2 cilindrai, bet abu veikė nuo vieno ir tokio pat, kaip mano nuorodoj, CDI. Kartą jis užsilenkė, tai nutariau paeksperimentuot su savo moto CDI, kadangi fyškės buvo skirtingos, bet pačio korpusiuko išmatavimai buvo tokie pat. Pagal laidų spalvas sujungiau ir veikė taip, kaip ir anksčiau. |
|
|
|
|
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |