|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 07, 02:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 11, 21:54 |
|
|
|
Sveiki.
Atsibodo stumdyti žoliapjovę karščiuose, tai sugalvojau susikonstruoti autonominę žoliapjovę, kuri veiktų pagal navigaciją, kuri bus kelių centimetrų tikslumo. Yra daug žingsnių kurių reikia nueiti norint pasiekti užsibrėžto tikslo ir pirmiausia noriu išsiaiškinti kokie būtų geriausi varomieji ratai. Esu žalias visoje mechanikos srityje, todėl prašysiu jūsų pagalbos padėti išsirinkti.
Domėjausi, kas būtų pigu ir gerai ir sustojau prie elektrinių variklių naudojamų neįgaliojo vežimėliuose arba automobilių valytuvų varikliukų.
Biudžetas nėra didelis, todėl labiau linkstu link valytuvų varikliukų. Jie ne tokie galingi, tačiau sąlyginai lengvai akumuliatorinei žoliapjovei manau užtektų jų galios.
Tuomet dar reikėtų greičio valdiklio. Kaip suprantu, man reikia tokio valdiklio kuris yra 2x32A ar panašios galios. Radau Sabertooth dual 32A motor driver, tačiau jo kaina 125$, todėl būtų gerai rasti pigesnę alternatyvą.
Dabar norėčiau patį važiavimo mechanizmą įsigyti, tada prijungsiu RC valdymą ir vėliau autopiloto sistemą.
Dabar ieškosiu pigesnių valdiklių ir galbūt galėtumėte pasiųlyti kažkokį kitą variklį ar valdiklio modelį. Jeigu turite kažką parduoti/atiduoti kas tiktų šiam projektui - rašykite.
Kadangi į projektų skiltį neleido įkelti įrašo, tai visus atnaujinimus kelsiu čia, taip pat naudosiu kaip vietą išsisaugoti informacinius šaltinius, kurie susiję su projektu.
Iš anksto dėkoju už pagalbą! |
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 11, 22:23 |
|
|
|
Aš tai pirmiausia išsiaiškinčiau dėl navigacijos. Varikliukus tai surasi, didelius ar mažus, ne raketų mokslas. O centimetų tikslumo navigacija - čia jau link raketų.
Paskui dar pasiaiškinčiau dėl autopiloto sistemos. Gal jau turi kažką nusižiūrėjęs?
Čia tokie žvalgybiniai klausimai, bandau suprasti ar miško žvėrys tave prarys iškart nekramtę, ar dvi dienas pakramtys ir tada jau prarys. O gal turi patirties, tada išties įdomu. |
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 11, 23:15 |
|
|
|
Taip, visas dalis esu daugmaž numatęs. Navigacija bus RTK GPS, kurios vienas punktas Panevėžyje yra apie 15 kilometrų nuo mano sodo, kur bus žoliapjovė, tai turėtų būti pakankamas atstumas gauti kelių centimetrų tikslumo duomenis. Būtų galima savo punktą pasidaryt, kas duotų tikrai aiškius duomenis, tačiau vienas šios navigacijos modulis kainuos tikriausiai apie 150, reikėtų dviejų, o mano studentiškui biudžetai tai yra dideli pinigai.
Autopiloto sistema veiks per ArduPilot programą su Mission Planner priedu, kur galima nustatyti maršrutą ir tada jau programa bando kuo tiksliau išvažinėti plotą. Jau išsibandžiau simuliacijos režimą programoje ir atrodo viskas veiks gerai. Rytoj prisegsiu nuotrauką kaip tai atrodė. |
|
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 01:09 |
|
|
|
Būna jau nuo gimimo autonominiam vejos pjovimui sutvertų vejos robotų, tik ten - navigacija pagal perimetro kabelį.
Donoras turėtų būti geras.
Būna ir savaeigių benzininių žoliapjovių, kur važiuoklės nuo nulio išradinėti nereikia.
Benzininės žoliapjovės atveju automatinio akumuliatoriaus įkrovimo išradinėti nereikėtų - bako užtenka gana ilgam.
Akumuliatorinė - vargu ar nupjaus viską per kartą.
Valytuvų motoriukai nėra blogai, bet jie ne visai tam skirti, jų galia nedidelė. Išėjimo velenas - kūginis, kas ne visada yra patogu.
Prie didesnių apkrovų jie prasuks sliekratį arba iškeps.
Gali ir naudoto / sugedusio riedžio paieškoti - žmogų paveža, dviejų ratų važiuoklė jame jau yra.
Visai neblogas donoras galėtų būti. Panaudojus du riedžrius - iš karto gauni 4WD važiuoklę. Vairuoti galima kaip Bobcat.
Reziumuojant - skelbiu.lt pasitaiko visai padorių donorų už priimtiną kainą.
Artėjant rudeniui padaugės gyvenimo mačiusių ir remonto besiprašančių potencialių donorų už priimtiną kainą.
Pradėti gali nuo įdomių variantų supirkimo, remonto ir pardavimo.
Taip įgausi patirties, supratimo, papildysi biudžetą.
Elektriniai dviračiai, riedžiai bei paspirtukai taip pat dažnai remonto prašosi. Jei keliems žmonėms padarysi gerai, kad ir į minusą - naujų klientų tikrai atsiras ir kažkada paeisi į pliusą.
Jei viską konstruosi nuo 0 naujomis detalėmis - biudžetas labai greitai pasibaigs.
Dar variantas - sodo traktoriukas. Ir šiaip greitai pjauna, stumdyti nereikia, ir važiuoklė su vairu jau yra.
Jei gerai pjausi - ir kaimynai gali pjovimo paslaugų užsakyti, tai dalis investicijų sugrįš. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 10:29 |
|
|
|
SG rašo: |
Būna jau nuo gimimo autonominiam vejos pjovimui sutvertų vejos robotų, tik ten - navigacija pagal perimetro kabelį.
Donoras turėtų būti geras.
|
Žemė, kuroje reikia pjauti žolę yra buvęs daržas, todėl žemė nelygi ir minkšta. Vejos robotas labai abejoju kad tiks, nes maži jo ratukai gali užstrigti. Norėsiu pjauti bent 6 arus autonomiškai, tai abejoju kad už prieinamą kainą pavyktų tokio ploto robotuką nusipirkti.
SG rašo: |
Būna ir savaeigių benzininių žoliapjovių, kur važiuoklės nuo nulio išradinėti nereikia.
|
Dabartinė stumiama žoliapjovė buvo savaigė, bet kelis kartus jau remontuota ir vis kažkas sugenda, todėl nelabai pasitikiu originaliomis savaeigėmis žoliapjovėmis. Taip pat netiktų, nes galiniai ratai ne tik stums, bet ir suks visą žoliapjovė, kaip nulinio apsisukimo traktoriukai.
SG rašo: |
Benzininės žoliapjovės atveju automatinio akumuliatoriaus įkrovimo išradinėti nereikėtų - bako užtenka gana ilgam.
Akumuliatorinė - vargu ar nupjaus viską per kartą.
|
Didelis pliusas būtų panaudoti savaeigės važiavimo mechanizmą, kad krautų akumuliatorių, tačiau tai skamba gana sudėtingai įvykdoma pradžiamoksliui ir daugiau dalykų kurie galėtų sugesti, todėl tikriausiai pasiliksiu prie akumulatorinės žoliapjovės ir atskiro akumuliatoriaus varomiesiems ratams.
SG rašo: |
Valytuvų motoriukai nėra blogai, bet jie ne visai tam skirti, jų galia nedidelė. Išėjimo velenas - kūginis, kas ne visada yra patogu.
Prie didesnių apkrovų jie prasuks sliekratį arba iškeps.
|
Reikėtų sugalvoti kaip prie valytuvo motoriuko prijungti ratą, ko elektrinio vežimėlio variklis problemos neturėtų, bet manau būtų išsprendžiamas klausimas. Kadangi valytuvo varikliuko mechanizmas plastmasinis, tai tikrai per laiką išsidėvės, tačiau būtų galima atsispausdinti naują plastmasinį arba ieškoti kas gamina metalinius, tik reikėtų rasti tinkamą modelį. Pavyzdžiui tokius atsispausdinti atsarginius: https://www.thingiverse.com/thing:5025489
SG rašo: |
Gali ir naudoto / sugedusio riedžio paieškoti - žmogų paveža, dviejų ratų važiuoklė jame jau yra.
Visai neblogas donoras galėtų būti. Panaudojus du riedžrius - iš karto gauni 4WD važiuoklę. Vairuoti galima kaip Bobcat.
|
Bijau kad bus per maži minkštai žemei ir teks gelbėti užstrigus.
SG rašo: |
Reziumuojant - skelbiu.lt pasitaiko visai padorių donorų už priimtiną kainą.
Artėjant rudeniui padaugės gyvenimo mačiusių ir remonto besiprašančių potencialių donorų už priimtiną kainą.
Pradėti gali nuo įdomių variantų supirkimo, remonto ir pardavimo.
Taip įgausi patirties, supratimo, papildysi biudžetą.
Elektriniai dviračiai, riedžiai bei paspirtukai taip pat dažnai remonto prašosi. Jei keliems žmonėms padarysi gerai, kad ir į minusą - naujų klientų tikrai atsiras ir kažkada paeisi į pliusą.
Jei viską konstruosi nuo 0 naujomis detalėmis - biudžetas labai greitai pasibaigs.
Dar variantas - sodo traktoriukas. Ir šiaip greitai pjauna, stumdyti nereikia, ir važiuoklė su vairu jau yra.
Jei gerai pjausi - ir kaimynai gali pjovimo paslaugų užsakyti, tai dalis investicijų sugrįš. |
Tikriausiai geriausias ir galimai pigesnis variantas būtų nusipirkti sodo traktoriuką, pačiam nusipjauti ir bėdų nematyti, tačiau tame įdomumo mažai
Dauguma dalių tikrai bus naudotos, kad kuo labiau sumažinti išlaidas.
Ačiū už pasiūlymus
P.S. Štai kaip atrodo autonomino važiavimo programa su automatiškai pagamintu maršrutu, kurį manau galima dar optimizuoti |
|
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 11:06 |
|
|
|
SG rašo: |
Benzininės žoliapjovės atveju automatinio akumuliatoriaus įkrovimo išradinėti nereikėtų - bako užtenka gana ilgam.
Akumuliatorinė - vargu ar nupjaus viską per kartą.
. |
o kas trukdo ir akumuliatoriu taip naudot kaip degalu baka pripili? nu issinaudoja akumas, ateini/nustumi ir pakrauni ta akuma. cia vienakart ar du dienoje. tipo jau per sunku? visa diena stumdyt juk nereiks. plius nesmirda, neapsipilsi, neruksta, triuksmas mazesnis, nereiks kuro iki degalines vazinet - nes rozete kur nors netoli. o vdv motorai - kaprizu kruva. ir greit nusibaigia - jei ne koks super firminis uz nesamoninga kaina... ir cia bandai teigt kad su benzinine bus geriau? galk nebesvaik
SG rašo: |
Valytuvų motoriukai nėra blogai, bet jie ne visai tam skirti, jų galia nedidelė. Išėjimo velenas - kūginis, kas ne visada yra patogu.
Prie didesnių apkrovų jie prasuks sliekratį arba iškeps.
. |
cia sutinku 100%. valytuvu varikliai neskaiciuoti ilgoms apkrovoms. plius jie ausinasi aplinka kuri dregna. o cia uzduotis paimt varikli ir ji visa diena birbint, ir dar ten kistis gali pacia zole, karstis, salygos apkrovos neprognozuojamos ir pan... ten kur rase kad is invalidu kaliaskiu paimt varikli - cia manau butu idealesnis sprendimas. tie paskaiciuoti didelems nesamonems. kaip ir cia nusimato. tik apsuku diapazonas ju neaiskus. zolei skust reikia apsuku gana dideliu. valytuvu varikliai isvis nemanau kad papjaus FIZISKAI - nebent labai siaura kazka. plius daug nuostoliu greitinime greiciausia bus, neliks energijos pjovimui... neekonomiskai energija naudosi. faktiskai zolei pjaut reikia bent 3k apsuku ISKARTO. ir galvute tik tiesiai ant asies.
o valytuvu tik vazinejimo mechanizmui tinka. ir blokas su letinanciu reduktorium pageidautina (LETINANTYS faktiskai leidzia panaudot varikli arti 100% ir pavara principe niekaka nestringanti) |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2024 07 12, 11:17. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 11:17 |
|
|
|
Frabas rašo: |
SG rašo: |
Gali ir naudoto / sugedusio riedžio paieškoti - žmogų paveža, dviejų ratų važiuoklė jame jau yra.
Visai neblogas donoras galėtų būti. Panaudojus du riedžrius - iš karto gauni 4WD važiuoklę. Vairuoti galima kaip Bobcat.
|
Bijau kad bus per maži minkštai žemei ir teks gelbėti užstrigus.
|
Kaip manai, kokio diametro ratų reikėtų kad nestrigtų? |
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 11:22 |
|
|
|
SG rašo: |
Gali ir naudoto / sugedusio riedžio paieškoti - žmogų paveža, dviejų ratų važiuoklė jame jau yra.
Visai neblogas donoras galėtų būti. Panaudojus du riedžrius - iš karto gauni 4WD važiuoklę. Vairuoti galima kaip Bobcat.
. |
draugelis pirko kazkur Vilniuje naudotus riedzius. nebuvo tik ikroveju. po 15 vienas, eme iskart tris. o krovikli kazkur is ebejaus atsisiunte nauja. piukiausia - viskas veike ir nemanau kad akumai smarkiai nustekenti buvo. realiai pazaide, zmona ranka nusilauze ir numete speju
cia manau tiktu irgi pavarai. bet tik pavarai. rema aisku tektu konstruot.
as manau vertetu net idet mechanizma stumdyt pjaunanti varikli kad galetu i isore uz ratu tibu iskist galvute pjovimo (krasta). istumimas isjungus leistu tada issivaduot - jei istrigtu ratai zoleje. ir ratai taptu nekritiski. manau paprasciau nei ten visokius sukiojamus ratus det. |
|
Paskutinį kartą redagavo zamolskis, 2024 07 12, 11:26. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 11:25 |
|
|
|
rammas rašo: |
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=139278&postdays=0&postorder=asc&highlight=%FEoliapjov%EB&start=0
|
Paskaitysiu vakare, įdomu ar pavyko.
rammas rašo: |
Šiaip ant kompo viskas gražu, kol nereikia geležų lipdyti ...
Temos autoriui pirma iš stumdomo reiktų persidaryti į savaeigę vejapjovę, o kad nebūtų karšta, keltis 5 val ryto.
|
Toks dabar ir planas, viską daryti žingsniais, nešokant iškart prie automatinio valdymo.
Vakare atsakysiu ir kitiems, dabar laiko nėra visiems atsakyti. Nesitikėjau tiek atsakymų. |
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 12, 11:32 |
|
|
|
Frabas rašo: |
Didelis pliusas būtų panaudoti savaeigės važiavimo mechanizmą, kad krautų akumuliatorių, tačiau tai skamba gana sudėtingai įvykdoma pradžiamoksliui ir daugiau dalykų kurie galėtų sugesti, todėl tikriausiai pasiliksiu prie akumulatorinės žoliapjovės ir atskiro akumuliatoriaus varomiesiems ratams.
|
cia yra visiska nesamone.
akuma reikia naudot tik viena. arba duobliuota is celiu. bet tik viena.
o va variklius, kiek varikliu tiek valdymo ploksciu (ar kontroleriu).
bet viskas tik is bendro akumo.
kazka ten nuo kazkokiu pavaru ar ratu ikraut - cia visiska nesamone energetiskai, gausis kad sunaudoji kilowatvalande tam kad isgat kokius 5-10% nuo sunaudoto
MECHANIKA tik vartoja energija i minusa. pliuso niekada nebuna. jos kuo maziau - tuo geriau. pvz net tas generatoriukas dviraciu ratuose, kur sudina lempute LED maitina - tai jausmas kaip prie dviracio prisirist plyta ant virves. ir tampyt. kai ijungi ta generatoriuka o isjungtoj busenoj ten planetinis reduktorius STABDO visa laika ir dviratis juntamai prasciau rieda savaime... sita jau sunkiau pajust - bet energetinis MINUSAS VISADA.
tik sprendimas "ikrauni akuma" ir sunaudoji - vienintelis geras. dviraciuose jis 100% geresnis nei naudot generatoriuka rate. elektromobiliuose is stabdymo realiai paima ne daugiau 30% energijos (iki akumo) - nes likusius 65% SUEDA MECHANIKA ir kokius 5% elektronika.
PS cia bendram supratimui
jei tu darysi du akumus - tai energetiskai, jei mazesni akuma ikraut TIESIAI is didesnio - bus kokiu 5% nuostoliu (perkrovimo)
jei daryt kad didysis suka ten pavaras, pavaros suka ten kazkokius generatorius, kurie IKRAUNA ta mazaji akuma - tai nuostoliai gali virsyt ir 95% o greiciausia isvis ikrovimas neveiks... nebus ten kokiu nors "optimaliu" apsuku, variklis-generatorius nesizadins ar dar kas nors... ir STABILUS NUOSTOLIAI perduodancioje judesi mechanikoje minimum du trecdaliai ar daugiau... neturek iliuziju - cia PRAKTIKA.
veziotis saules fotovolto baterija (papildomas svoris) ir kraut is jos (kai sviecia saule) - bus keliariopai naudingesne sistema ir nors visada veiks (tik NK bus kintantis, ir bus kada veiks i pliusa - pvz aparatui stovint)
Badas rašo: |
Frabas rašo: |
SG rašo: |
Gali ir naudoto / sugedusio riedžio paieškoti - žmogų paveža, dviejų ratų važiuoklė jame jau yra.
Visai neblogas donoras galėtų būti. Panaudojus du riedžrius - iš karto gauni 4WD važiuoklę. Vairuoti galima kaip Bobcat.
|
Bijau kad bus per maži minkštai žemei ir teks gelbėti užstrigus.
|
Kaip manai, kokio diametro ratų reikėtų kad nestrigtų? |
ten ratai geri - jei gerai pamenu pilnavidure guma. ant tokiu gali sukt belenkokius protektorius, pvz suvirint metalini ir uzmaut. apie 10-12cm diametro - nematavau. gal kazkiek didesni. sprindis mazdaug. jie asfaltui (bet vazinejom ir ant zvyrkelio ir pievoje nupjautoje - kol treniravomes griuvinet ). pievoje tu uzdesi didesni diametra - galima net sonu prisukt. tiesiai i guma. tik aisku uzsipirkt ne du riedzius, o daugiau - kad turet ratu/padangu rezerva. gadinimui.. pavara uztat gatava ir sukiojasi variklis i abi puses (is kitur paimtose pavarose tokio dalyko gali nebut - tik vienkrypte pvz). plius akumai ir ikrovimo-valdikliu sistemos gatava. nezinau ka galvojama naudot donorais - bet pavarai ten tereiktu tik valdyma nebent perdirbt. ant ratu ka sumontuot ir rema. as manyciau keturiu ratu reikia. konstruot platforma bent metro diametro ir iskelta kokius 40cm. o pjovimo galvute stumdomas centre variklis, kad islistu i du sonus. ir atsistumtu kazkiek nuo sono - jei stringa procesas ar krastine juosta ispjaut reikia. pasisukimas bobkat principu - cia sutinku. is jegos. riedziai pajegs be problemu. o tipiskai visa plota pjauna vidurineje padetyje ir vazineja marsrutu kazka tokio. mechanika. bet cia tik pirmine fix ideja geriausia perziuret jau sukurtus variantus. ir pamatyt kaip jie elgiasi realiai. plius manau pirma karta rankutem vistiek reiks nupjaut... paruost... jei jau navigacija per bokstus... robotizuotus as mates traktorius. jie prisirisa prie kazkokio stulpo ir per GPS kaip suprantu plota prikabini, pjauna ir slaitines pievas. bet pvz pirma nupjovimo marsruta reikia apvest valdant paciam. ir paskui atkartoja. nors ir po keliu metu. nes atminty turi. jei pvz islenda kliutis (madis sakykim) - apvaziuoja ir vel i marsruta isiterpia.
o cia kaip ir kitas lygmuo norima. kad pat susiplanuotu ar kazkas tokio. ne mano cia sritis. as mechanika galiu patart neaiskumus.
vnz jei daryciau, as planuocia kazka tipo kokius 6 devetus riedzius. 4 ratai naudojimui ir dar 6 rezervui gadinimams )nes reikes kazkaip i reme perkilot). akumus visus subendrinciau i viena dideli. ar sekcijini sukisciau (nezinau kokie ten ir koks voltazas - ten greiciausia labai dideli nededami). zoliapjove juk sunkesne bus ir paves perteklinius akumus ir pjovimo varikli be problemu. ten kai pirko draugelis - sake konteineri tu riedziu turejo - ju mada kai praejo aisku daba sito saltinio gali ir nebebut. cia 3 metai atgal buvo. |
|
|
|
|
|
|
Stumiamos žoliapjovės modifikacijos į autonominę žoliapjovę |
Parašytas: 2024 07 13, 12:03 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
cia sutinku 100%. valytuvu varikliai neskaiciuoti ilgoms apkrovoms. plius jie ausinasi aplinka kuri dregna. o cia uzduotis paimt varikli ir ji visa diena birbint, ir dar ten kistis gali pacia zole, karstis, salygos apkrovos neprognozuojamos ir pan... ten kur rase kad is invalidu kaliaskiu paimt varikli - cia manau butu idealesnis sprendimas. tie paskaiciuoti didelems nesamonems. kaip ir cia nusimato. tik apsuku diapazonas ju neaiskus. zolei skust reikia apsuku gana dideliu. valytuvu varikliai isvis nemanau kad papjaus FIZISKAI - nebent labai siaura kazka. plius daug nuostoliu greitinime greiciausia bus, neliks energijos pjovimui... neekonomiskai energija naudosi. faktiskai zolei pjaut reikia bent 3k apsuku ISKARTO. ir galvute tik tiesiai ant asies.
o valytuvu tik vazinejimo mechanizmui tinka. ir blokas su letinanciu reduktorium pageidautina (LETINANTYS faktiskai leidzia panaudot varikli arti 100% ir pavara principe niekaka nestringanti) |
Pjovimo mechanizmas bus paliktas akumuliatorinės žoliapjovės, tai ten nieko išradinėti nereikia. Man tik reikia važinėjimo dalies, kuri veiks nuo atskiro akumuliatoriaus. Norėčiau, kad ratas tiesiai prie elektrinio varikliuko prisijungtų, nenaudoti grandinių ar diržų. Tikriausiai rekia pradėti braižyti kaip kas veiks, kas nepasimesti. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|