 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 07 13, 10:55. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Autoelektronika » 2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 00:25 |
|
|
|
atvyko A3 i garaza, klientas skunziasi kad automobilis gesta. patikrinus pasirode kad variklis KARTAIS uzsikuria ir veikia ko puikiausiai bet po kurio laiko pradeda purtytis ir jei ant laisvu uzgesta jei spaudi akseleratoriu apie 2500-3000 apsuku negesta bet purtosi ziauriai. uzgesus labai sunku uzkurti.
nuskaiciau klaidas su vagcomu:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 CC HW: 028 101 183 2
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6231
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
Fault Codes have been Erased
1 Fault Found:
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 64.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 25.1 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 11000100
Idle Stabilization: 0.0°KW
RPM: 0 /min
Readiness: 0 0 1 1 1
kartais dar ismeta klaida su pakaititinimo zvakem visiems 4 cilindrams. bei camshaft sensoriui, bet istrynus dazniausiai pasilieka tik alkuninio sensoriaus klaida.
patikrinau alkuninio daviklio maitinima viskas ok, uzkabinau oscilografa ant centrinio laido signalas kaip ir yra ir panasus i normalu bet kartais issokineja tokie trumpi pikai mazdaug 2 kart per smagracio apsisukima.
kadangi signalas vistik yra nuejau dar toliau ir paleidau alkuninio ir paskirstymo veleneliu davikliu RPM grafikus ir ten kazkokiie marazmai. kol variklis blogai dirba viskas kaip ir normaliai RPM santykis 1:2 nors ir ne visada . o kartais paskirstymo velenelio rpm tampa lygus 0 tada isiziebia(mirksi) pakaitinimo zvakiu lempute skydelyje bet variklis nebeuzgesineja ant laisvu. pabandziau atjungt paskirstymo velenelio daviklio fiske tada isvis nesikuria(butu logiska bet kodel veikia kai jo rpm =0?) .
gal kas galetu padet issiaiskinti sita nesamone. buciau dekingas |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 01:11 |
|
|
|
be camshaft daviklio PD motorai nesiveda starteriu,bet vedasi pastumus arba ant eterio ir paskui dirba kuo puikiausiai.tavo daviklis gal ne siaip sau grybus rodo,reikia ziuret veleneli kas ten gyvena gal kokiu siuksliu ar panasiai |
|
|
|
|
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 02:01 |
|
|
|
klaida man pirmiausiai meta ant crankshafto sensoriaus , tai manau galbut reiks uzmest aki rytoj i laidus nuo ECU iki daviklio , gal ten kokie velniai gyvena. labai man neduoda ramybes tokie smaili iskilimai oscilogramoj, nors alkuninis turetu isduot vienodo aukscio staciakampius signalus |
|
|
|
|
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 11:49 |
|
|
|
Kas man, kvailam, galėtų argumentuotai paaiškinti, kodėl ištrynus automobilio degimo valdymo bloko rodomas klaidas, jis laikomas sutvarkytu/suremontuotu? Nes juk vien tik tai ir matau: ištrink klaidas, ištrink klaidas... Ir kažkodėl pradžioj tai ir daroma. Net nesigilinant, kas jose teigiama...
Kas čia: krOOtumas, nekompetencija? Kas?
Čia juk panašiai, kaip sergančiam sloga užkišti nosį kokiu nors tampaksu, ar suviduriavusiam ...  |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 17:39 |
|
|
|
Valdulis rašo: |
Kas man, kvailam, galėtų argumentuotai paaiškinti, kodėl ištrynus automobilio degimo valdymo bloko rodomas klaidas, jis laikomas sutvarkytu/suremontuotu? Nes juk vien tik tai ir matau: ištrink klaidas, ištrink klaidas... Ir kažkodėl pradžioj tai ir daroma. Net nesigilinant, kas jose teigiama...
Kas čia: krOOtumas, nekompetencija? Kas?
Čia juk panašiai, kaip sergančiam sloga užkišti nosį kokiu nors tampaksu, ar suviduriavusiam ...  |
Vat butent didzioji dalis auksarankiu taip ir remontuoja, o po to kai zmogelis atvaro pas siek tiek suprantanti, lieka nepatenkintas kainomis, nes su varikliu yra nemazai gedimu, kur istrynes klaida, gali labia ilgai ja po to gaudyti. Net ir temos autorius, praktiskai pats atsake i savo klausima, bet vistiek iesko siknoj slieku (daviklis gali ir pusineti, siaip daznas variantas, kad klientai patys nuperka naujus "gerus ir pigius daviklius" o po to varo pas meistrus, nes daviklis naujas, o masina vistiek nevaziuoja.
Temos autoriui: netaupyk kliento pinigu savo saskaita, sugaisi daug laiko, o galutiniam rezultate vistiek liksi blogas, nes masina ilgai laikei, ir davikli vistiek teko keist  |
|
_________________ Nebijok dideliu islaidu - bijok mazu pajamu |
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 18:06 |
|
|
|
pasakysiu kodel pradzioj trina klaidas, o gi todel kad daugybe klaidu buna kai kas nors pavyzdziui ieskojo gedimo pries tave t.y. buvo atjungineti davikliai , nusedes akumas neistrintos klaidos nuo seniau. manau kad pamatyti realia situacija yra butina ziuret i esamas klaidas o ne i visa kolekcija bileko.
beje butent sis automobilis jau praejo keleta garazu ir kaip klientas sake alkuninio davikli kazkuriam garaze jau keite(arba tik pasake kad keite, nes davikli isimt nera labai paprasta siam aparate). rezultatas nulinis, automobilis liko tos pat bukles |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 21:24 |
|
|
|
Citata: |
pasakysiu kodel pradzioj trina klaidas, o gi todel kad daugybe klaidu buna kai kas nors pavyzdziui ieskojo gedimo pries tave t.y. buvo atjungineti davikliai , nusedes akumas neistrintos klaidos nuo seniau... |
Tai negi tie jūsų naudojami vag'ai-šmagai nerodo klaidų (įrašų) datos/laiko, ar kokių nors kitų žymių, kurios leistų nustatyti klaidos atsiradimo laiką ir/arba aplinkybes?
Kita vertus, jei meistras supranta, ką tie klaidų pranešimai reiškia, jam jų be jokios priežasties trinti nėra jokio reikalo: juk tie pranešimai neįtakoja tolimesnio variklio darbo... Tik, jeigu lieka nepašalinti gedimai (apie kuriuos buvo pranešta), tai jie vėl randasi, ir tiek.
Dar suprasčiau, jeigu vyktų kokia nors degimo valdymo bloko gamintojo numatyta veikimo adaptacija po kažkokių nesklandumų/darbo_sutrikimų... Tuomet tas pranešimų apie nesklandumus (klaidų pranešimų) trynimas būtų paaiškinamas (ir tai kažin, ar visada). Bet juk čia, manau, ne tas atvejis.
Štai, ką aš ne remontininkas supratau iš vienintelio palikto/naujai_atsiradusio diagnostinio pranešimo: 16706 variklio apsukų jutiklis G28 nėra signalo. (Ar ne todėl rpm=0?)
Citata: |
bet kodel veikia kai jo rpm =0?) |
O juk pakaktų paskaityti to pačio ross-tech klaidų aprašymus (o gal net ir pati programa tai gali paaiškinti), ir net netektų stebėtis, kodėl pastarasis gedimas įtakoja kitą: The Engine Speed Sensor (G28) is also used as a reference sensor for the crankshaft position.
Citata: |
...bet istrynus dazniausiai pasilieka tik alkuninio sensoriaus klaida. |
Toliau: visai neaišku dėl ko pateikiami pranešimai, kurie čia, mano nuomone, neturi jokios prasmės....
Kodas: |
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 CC HW: 028 101 183 2
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 6231
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
P0322 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2226 /min
Torque: 64.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 25.1 %
Voltage: 14.14 V
Bin. Bits: 11000100
Idle Stabilization: 0.0°KW
RPM: 0 /min
Readiness: 0 0 1 1 1 |
Ar čia kopijavimo_iš_programos_lango-įklijavimo_čia netobulumas, ar ..? |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 21:47 |
|
|
|
gizmo rašo: |
pasakysiu kodel pradzioj trina klaidas, o gi todel kad daugybe klaidu buna kai kas nors pavyzdziui ieskojo gedimo pries tave t.y. buvo atjungineti davikliai , nusedes akumas neistrintos klaidos nuo seniau. manau kad pamatyti realia situacija yra butina ziuret i esamas klaidas o ne i visa kolekcija bileko.
beje butent sis automobilis jau praejo keleta garazu ir kaip klientas sake alkuninio davikli kazkuriam garaze jau keite(arba tik pasake kad keite, nes davikli isimt nera labai paprasta siam aparate). rezultatas nulinis, automobilis liko tos pat bukles |
Siaip prie klaidos visada buna pranesimas apie esama jos bukle (pastovus gedimas, pasikartojantis, arba neaktyvus), todel ir near reikalo trinti klaidu, aisku, jei skaitai klaidas su zaisliuku, nupirktu uz kelis baksus is ebejaus, tai tada tikrai rezultatu nesitikek, del daviklio pakeitimo,tai galimas variantas, kad jis buvo pakeistas, bet is blogo I dar blogesni (kliento, arba meistro noras sutaupyti).
Dirbau su dyleriniu nissano consultu, opelio techu, teko paciupineti ir vaga ir clipa, visur rodo klaidos bukle, dabar del saves pasizaidimui nusipirkes ros-tech vaga, taip pat be problem viskas aiskiai parasyta apie klaidos esama bukle, tad nereikia pasakoti, kad klaidas trinant palengvini sau darba, nes yra tikrai tam tikru gedimu, kurie is karto nepasireiskia, todel turi gaisti laika, kad sulauktum tos klaidos, arba, dar blogesnis variantas, kai galvoji kad sutvarkei, o klientui po kiek laiko vel pasikartoja tas pats gedimas. |
|
_________________ Nebijok dideliu islaidu - bijok mazu pajamu |
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 23:16 |
|
|
|
Valdulis rašo: |
Kas man, kvailam, galėtų argumentuotai paaiškinti, kodėl ištrynus automobilio degimo valdymo bloko rodomas klaidas, jis laikomas sutvarkytu/suremontuotu? Nes juk vien tik tai ir matau: ištrink klaidas, ištrink klaidas... Ir kažkodėl pradžioj tai ir daroma. Net nesigilinant, kas jose teigiama...
Kas čia: krOOtumas, nekompetencija? Kas?
Čia juk panašiai, kaip sergančiam sloga užkišti nosį kokiu nors tampaksu, ar suviduriavusiam ...  |
Valduli, jei dirbtum sy darba- suprastum, kad irtrynus klaidas automobilis nera sutaisytas. tai neargumentuojama |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 23:39 |
|
|
|
butent siuo atveju cia yra nekompetencija. bet valduli siaip ir as taip klaidas trinu. pvz gedimas kokiam vagene del traukos. nusiskaitai o ten oro srauto matuokle. kolektoriaus slegis egr ir dar velnias zino nuo senu senoves. ir visos buvusios... temos autoriau teisinga linkme eini. turejau golfa 5 pliusa 06m sako karstas kartais sunkiai kuriasi. nusiskaitau camschaftas. istrinu uzvedu nieko tuscia... nu ku kabinu oscilografa laukiu stebiu oscilograma. pradeda atsiradineti dideles uodegos issikraipo signalas. pakeitem davikli i nauja orginalu bedos baigesi. siuo atveju laidu iki kompiuterio tikrinti nereikejo. sekmes |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 11, 23:49 |
|
|
|
visalaik trinu lauk viska ir kai beda vel pasikartos siulau atvaziuot,nelabai ten suprasi kas kaltas kai buna po kelis kartus bandyta numaut paziuret oro srauta,turbo slegio davikli ar dar koki velnia.uz klaidu istrynima tokiu atveju nieko neimu kaip cia kazkas labai piktinasi,gauni paskui su kaupu kai sutvarkai gedima. pamacius kazkokias klaidas visada norisi pabandyt paprasciausiai jas panaikint,issisaugai duomenis o tada trini,nematau isvis jokios bedos tokiu atveju kuo gali pakenkti trynimas. cia kiekvienas turi savo metodus  |
|
|
|
|
 |
 |
2005 audi A3 1.9 tdi PD gesta |
Parašytas: 2013 07 12, 00:25 |
|
|
|
dekui XYZNIA ir SALO ir....sveiki linksmieji komentatoriai,ne visus turiu galvoj bet tuos kur vietoj kazko konstruktyvaus sneka kazkokius niekus. trinu klaidas todel kad toks mano darbo stilius ir kad ir ka sakytumet ateityje vistiek trinsiu ir ieskosiu butent realiu laiku issokanciu . neistrynus gali "pataisyti" kas jau senai pataisyta ar net nebuvo sugede, o tik atjungta.
beje turiu pasakyti nelabai gerai zinantiems , kad klaidu kodu automobiliuose yra ribotas skaicius ir ne visada fraze nera signalo reiskia , kad daviklis sugedo ir ji reikia keisti, siuo atveju butent taip ir yra.
ieskojau cia patarimo ne del patirties stokos (aisku zinau ne viska ) , bet tiesiog norejau sutaupyt laiko . masina sutaisyta, seimininkas laimingas, nes mano garazas buvo jo ketvirtas ir paskutinis sansas pries kreipiantis i dyleri(net anglijoj gana brangus malonumas). galit paspeliot kokia problema buvo, galiu pasakyt kad klaida neparode tikrosios bedos |
|
|
|
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |