Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 04 29, 13:03. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Puslapis 1 iš 14 Pereiti prie 1, 2, 3 ... 12, 13, 14Toliau
Cia noreciau pradeti nauja tema apie keitiklius, kuriuos dazniausia naudoja stiprintuvams uzmaitinti automobiliuose, kur turime tik 12V maitinimo itampa. Kaip zinia, is 12V daugiau 20-30W RMS negausim, ir tai - 20-30W gausim, kai radiatorius bus gana vesus, schema veiks sujungta tiltu ir visa tai esant 4Om apkrovai. Aisq galim mazinti apkrovos varza iki 2Om, gausiom dvigubai didesne galia. Taciau vistiek tai palyginus mazos galios, kai norim kad bambetu visas automobilis Tam reikalingi itampos keitikliai, kurie pirmiausia 12V nuolatine itampa keicia i kintama ~12V itampa, kuria transformatoriaus pagalba mes galima uzkelti kiek tik norim Keitikli galima daryti kiek impulsini - tiek sinusinio pavidalo ir zemo daznio(50Hz-kaikuriose schemos butinas daznis 50Hz). Automobiliniuose stiprintuvuose naudojami auksto daznio (20kHz-70kHz) staciakampio formos impulsai. Aukstas daznis visu pirma palengvina galios tranzistoriu darba, antra, sumazina transformatoriaus gabaritus, trecia, greiciau perkrauna maitinimo kondensatorius. Daug pliusu, del kuriu ir yra naudojamos butent tokios schemos.
Cia as siektiek (labai trumpai) aprasiau keitiklius. Dabar noreciau pasiulyti kelias schemas, kurios gali buti rastos internete.
http://www.bluesmobil.com/shikhman/arts/preob_r.gif http://sound.westhost.com/project89.htm http://www.bluesmobil.com/shikhman/arts/jenspow.gif
Pastarosios 2 yra tikrai atkartotos. Paskutiniaja dariau as pats, ir vis dar tobulinu
Kolkas manau uzteks - laukiu klausimu, komentaru, siulymu.
Kiek matau esi is kauno:) Tai geriausias variantas butu Lemona. Visi naujausi diodai yra greito veikimo - buna ir po pora diodu viename
TO220 korpuse. As siaip naudoju rusiskus KD213, kd2999, kd2998, kd2997 - jie visi tinka tik skyrias ju praleidziamos sroves. Su kd213 iki 5A gali ir be radiatoriaus - isbandyta:), visi kiti atlaikys daugiau. Del kondiku irgi manau rasi Lemonoi - cia uzteks ir po 2200uF ant pliuso ir minuso stiprintuvo maitinime. Tik vienas pastebejimas - negaileti kondensatoriaus ant 12V. Kuo daugiau - tuo geriau (10 000uF ir daugiau).
Gal galetum atsiusti sawo wersijos principine ir planarines schemas??? buciau labai dekingas. Matai dar neturiu patirties braizant didesnes planarines shemas. Beto nenoriu ir kad masina sudektu del durnos klaidos darysiu shema is trecioljo tawo pateikto linko (kur ir tu darei). Manau bus lengwiau rusisku daliu gauti.
Kaip isgauti 45v, juk orginalas 30v? tiktai trafe priwynioti daugiau wiju ar teks daugiau ka daryti??
Aiwwe@one.lt
Sorry kad neatrasiau nieko - dabar siektiek diplominis spaudzia-kai tik rasiu laiko viska atsiusiu-arba net i saita idesim. Tada galesim geriau aptart viska.
Labas.
Esu vasara pasidares schema pagal vidurini linka. Nu veikia norm., nors dariau tik bandomaja versija Byski ytampa mazesne gavosi negu buvo planuota, nes naudojau HV trafa is teliko, ir dar dazny numuseu iki 35kHz. Sakeu ziema paieskosiu Vilniuj normaliu feritiniu zieduku ir gal kitai vasarai y savo grabely padarysiu koky rimtesny aparata
Seip zaliems tikray nepatariu daryt tokiu keitikliu, nes labai sunku suvyniot normaliai trafa, nebent kur gaut is kokio padegusio stiprio. Pats gal is kokio astunto karto normal. suvyniojau.
Ir dar: pirmakart kuriant BUTYNA YDET FUSE!!! nes gali boot BIG BIG SMOKE CLOWD!!!
sekmes.
Jo man ir buwo tokia mintis sowus perdaryti. Manau wiskas turi buti nesunkiai ygywendinama, orge tik ismest trafa ir pakeisti tilto diodus y didelio greitumo. Parasyk kas gawosi kai baiksi. kur pirkai keitikliui toroidine serdy?
toroida turejau viena uzsilikusi feritini,bet gaila paskutini daba mintis kilo issilupt is varikio kokio apie 2-4kw galios aisku ne feritas bet...(girdejau taip suvirinimo aparatus daro)o is vis jej idet koki generatoriu 1kw standartini papildomai masinon, lauk diodus ir tiesiai i stipreka per trafa.tik vat nezinau kaip del jungimo generatoriaus apviju.gal kas galit padet?kur galima daugiau paskaityt apie masininius generatorius?ar cia beprasmiska.siaip man neduoda ramybes itampos suoliai bei daznis,juk apsukos nuo 0 iki 6000 ir dar vienas dalykas, kai variklis uzgesta vis tiek stipras turi persijungti i normalu 14v rezima.vat ir sakes, a gal salia dar viena pastatyti,silpnesni vopscim, pasaka be galo
Sveiki, kolkas dar zalias elektronikoje, bet planuoju susirinkineti automobilini stiprintuva, tad man rejkia keitiklio is 12 i ~35 40V, dar geriau jei butu ir 40V ir 20V viename...bet nenoriu rizikuoti pats gamintis! Gal kas mokat ir turit laisvo laiko galetu man toki pagaminti, ajsku ne uz kosmine kaina, bet kaip nors susitarsim
Dekoju uz demesi
toroida turejau viena uzsilikusi feritini,bet gaila paskutini daba mintis kilo issilupt is varikio kokio apie 2-4kw galios aisku ne feritas bet...(girdejau taip suvirinimo aparatus daro)o is vis jej idet koki generatoriu 1kw standartini papildomai masinon, lauk diodus ir tiesiai i stipreka per trafa.tik vat nezinau kaip del jungimo generatoriaus apviju.gal kas galit padet?kur galima daugiau paskaityt apie masininius generatorius?ar cia beprasmiska.siaip man neduoda ramybes itampos suoliai bei daznis,juk apsukos nuo 0 iki 6000 ir dar vienas dalykas, kai variklis uzgesta vis tiek stipras turi persijungti i normalu 14v rezima.vat ir sakes, a gal salia dar viena pastatyti,silpnesni vopscim, pasaka be galo
Ar yra kas apsiimtu pagaminti keitikli 12V > +-45V ?
pavasari juos prades gal masiskai gaminti
bet tiek laiko neisnori laukti. o lemonoj labai branguus.
sorry uz lakoniskuma, bet per aplinkui nemegstu. is manes elektronikas prastas, teorijos zinau, bet praktikos ner. o ir to laiko nelabai yra. nors jei butu geras PCB ir aprasas pasidaryciau turbut.
Sweiki, gal kas zinot dar linku kur butu galima pasiskaityti apie trafu keitikliams wyniojima? Ir paciu keitikliu schemu? Idealu butu jei dar ir montazine butu, gal kada darete patys ir turit isbandyta schema kuri 100% weikia? Prasau atsiuskite jei galit ar ydekit linka, as siuo metu neturiu priejimo prie intero ilgesniam laikuj tad spejau rasti tik sy linka http://valveaudio.tripod.com/schematics.htm Butu gal jis ir geras, bet nera principiniu schemu, o tik montazines plokstes, ir nuotraukos. Siaip tai paziureti yra y ka, gali susidaryti bendra waizda.
Aciu
Aivaras
toroida turejau viena uzsilikusi feritini,bet gaila paskutini daba mintis kilo issilupt is varikio kokio apie 2-4kw galios aisku ne feritas bet...(girdejau taip suvirinimo aparatus daro)o is vis jej idet koki generatoriu 1kw standartini papildomai masinon, lauk diodus ir tiesiai i stipreka per trafa.tik vat nezinau kaip del jungimo generatoriaus apviju.gal kas galit padet?kur galima daugiau paskaityt apie masininius generatorius?ar cia beprasmiska.siaip man neduoda ramybes itampos suoliai bei daznis,juk apsukos nuo 0 iki 6000 ir dar vienas dalykas, kai variklis uzgesta vis tiek stipras turi persijungti i normalu 14v rezima.vat ir sakes, a gal salia dar viena pastatyti,silpnesni vopscim, pasaka be galo
na seip rusisku traktoriu generatoriai buna 700W ir 1kW, galima ju gaut traktoriu daliu parduotuvese, nelabai dideli. kaina~200lt. Pats ju nebandziau i masina det.