|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 12 05, 06:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » HHO dry cell i auto
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 00:43 |
|
|
|
Sveiki. Nesenai sutikau viena kaimyneli, kuris buvo pasidares HHO duju generatoriu espace ir tvirtino, jog sutaupo apie 20% degalu. Na skamba tikrai puikiai, o kad senis meluotu ar perdetu,nemanau.
Zodziu mane seniai jau HHO domino, o senio pasakojimai padejo paskutini taska.
Pradejau dometis HHO isgavimu. Paaiskejo kad senis naudojo paprasta, wet cell tipo generatoriu, kuomet elektrodai kisami tiesiog y elektrolita. PAsidomejus daugiau, paaiskejo, kad tau jau pakankamai atgyvenes HHO gamybos principas.
Pagrinde pereinama prie Dry cell tipo generatoriu. Placiau apie juos galite pasiskaityti googleje.
Taigi nusprendziaug ir as pradet gaminti butent dry cell tipo generatoriu.
Darbo jau siektiek ydeta. PAti cele jau pagaminta, dabar ieskau bubblerio indo, kitu daliu.
Zodziu siektiek isbandziau savo cele namu salygomis su nekokiu bubleriu ir motociklo akumuliatoriumi.
Rezultatai tikrai nenuvyle. Naudodamas NaOH elektrolita prie 9 AMP sugebejau isgauti 2 LPM debita! KAs tikrai neblogai.
Manau kad padejo keli aspektai, butent pasirinktos 7 neutralios lekstutes (padalinti itampai y 1.7V) bei zigzago principu isdeliotos skylutes duju ir vandens islyginimui.
Zodziu prasome klausti jei kas kamnors ydomu.
Prisegu kelias foto.
[/img]http://img694.imageshack.us/img694/489/img20130212215437.jpg[img]
Zodziu cia kelios foto is gamybos.
Elektrodu ploksteles buvo naudotos is 1.5mm nerudijancio plieno. Kaip tarpine, panaudota paprasta 3mm PVC izoliacine tarpine is senuku ( nors gal cia ir ne PVC o EPDM).
Tai tiek siam kartui, prasome klausti jei kas neaisku. Taipogi, bandysiu ideti filmuku kaip atrodo veikdamas.[/img][/list] |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 04:08 |
|
|
|
labai abejoju kad tu galetum atsakyti i kokiu nors klausimus sioje darbo stadijoje.
klausimu bus tada kai visa tai isbandysi.
o klausimas tada bus ar visgi melavo tas senis?
o is teorinies puses gal pamatuok kiek litru per minute oro isiurbia variklis tada galesi palyginti ir pasakyti ar tas 2 Lpm vandenilio deguonies taip jau labai gerai kaip atrodo |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 10:37 |
|
|
|
2LPM yra labai mazai, jei noretume vazineti vien siomis dujomis.
Esme ta, kad bus bandoma su LPG, kas dar palyginti mazai aprasyta internete. Pagrindiniai bandymai vyksta su benzu ir dyzeliu.
Ziurint teoriskai, manau kad energijos, pagaminti sias dujas, bus suvartota daugiau, nei jos degdamos iskirs.
Taciau praktika galbut parodys ka kitka. Taip pat, pas mane sudeta DRL, tai tarkime dienos metu, kas sutaupoma lempoms, bus suvartojama vandeniliui generuoti, todel manau kad bent nezymus skirtumas tikrai turetu pasijusti.
Gryztant prie LPM, literaturoje teigiama, jog norint palaikyti laisvas apsukas, tarkime 2000cc varikliui, reikalingas bent 20LPM pastovus debitas, teoriskai skaiciuojant, isgauti tokiam debitui reiketu mazdaug 5 tokiu celiu kaip mano, kurios ima 13AMP srove @ 4LPM. Taigi butu suvartojama apie 65 AMP, kas prie 13V yra 850W, taigi visas generatoriaus resursas butu isnaudotas vientik palaikyti variklio veikima laisvomis apsukomis, nekalbu apie vaziavima.
Zodziu teoriniais paskaiciavimais, butu galios deficitas, jei konstruotume tokia sistema, bet taipogi, daug kur randu info, kad teoriniai paskaiciavimai sioms dujoms yra komplikuoti, t.y. sunku numatyti kas bus realybeje.
Jeigu pavyks, pabandysiu pazaisti su motorolerio varikliu ,bandant keisti degimo kampa, galbut pavyks uzvesti vien siomis dujomis.
Pakolkas, laukiame savaitgalio. |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 13:38 |
|
|
|
Pagaliau! Tiek metų žmonija vargo, galvojo ir štai gimė pseudomokslinis stebuklas - amžinasis variklis. Gal dar veikiant išsiskiria šalutinis produktas aukso granulės? Oi, tiesa, visai ne amžinasis - sutaupo tik 20% degalų, kas yra jo realumo įrodymas, ko kvailiams automobilių gamintojams nepavyksta padaryti tokiais paprastais metodais. Degalų deginimas (ir dar manant, kad su LPG variklis efektyvesnis) verčiant energiją į mechaninę, tada generatorius į elektrą, paskui elektrolizė ir galiausiai keli stebuklingi vandenilio burbulai ne tik atstojantys sunaudotą degalų kiekį, bet ir daugiau. Jei čia nesimato jokių problemų sėkmės gaištant savo laiką. |
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 13:50 |
|
|
|
eilinis lochatronas
rase taupo 20% degalu, tai kas trugdo 5 tokius ysidet |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 14:51 |
|
|
|
oldtimer rašo: |
Pagaliau! Tiek metų žmonija vargo, galvojo ir štai gimė pseudomokslinis stebuklas - amžinasis variklis. Gal dar veikiant išsiskiria šalutinis produktas aukso granulės? Oi, tiesa, visai ne amžinasis - sutaupo tik 20% degalų, kas yra jo realumo įrodymas, ko kvailiams automobilių gamintojams nepavyksta padaryti tokiais paprastais metodais. Degalų deginimas (ir dar manant, kad su LPG variklis efektyvesnis) verčiant energiją į mechaninę, tada generatorius į elektrą, paskui elektrolizė ir galiausiai keli stebuklingi vandenilio burbulai ne tik atstojantys sunaudotą degalų kiekį, bet ir daugiau. Jei čia nesimato jokių problemų sėkmės gaištant savo laiką. |
Na nezinau ka tiksliai norejote pasakyti, bet as tenoriu isbnadyti kaska naujo, laisvu laiku nuo darbo, tad nematau cia nieko tokio smerktino ir durno. Nesigaus - nesigaus, panaudosiu litavimui ta generatoriu tuomet.
Bet kaskodel tamsta neyvertinote to, kad stengsiuosi panaudoti energija, likusia nuo lempu nedeginimo dienos metu, tad cia jau atsiranda siektiek logikos, ir vilties ,kad atsiras kaskoks pakitimas istacius generatoriu, vietoje lempuciu.
Na o jei visi butu buve tokie skeptikai, ir toliau naudoje zibalines lempas, nes sunku sukti kaskokius generatorius, versti vandens tekmes energija (mechanine) elektros energija , tai dabar cia nerasinetume zinuciu, tad nematau cia kasko labai smerktino sitoje veikloje |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:00 |
|
|
|
jai tokia alternatyva kurtu automobiliu gamintojai,bankrutuotu naftos magnatai,tycia naftininkai kisa kojas mokslininkams,o cia as nieko smerktino nematau,jai zmogus laiko turi iki valios ,noro tai pirmyn. |
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:09 |
|
|
|
Labai pagirtina
Jei sutaupo 20proc, tai nereiskia kad isidejus 5 vnt bus 100proc Juk amzinuju varikliu nebuna, t.y. priklausomybe nuo vienetu nera linijine. |
|
_________________ Aš pažeidžiau forumo taisykles ir reklamavau paraše. ...Bet uz reklama tai susimokejau |
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:19 |
|
|
|
millhouse rašo: |
2LPM yra labai mazai, jei noretume vazineti vien siomis dujomis.
Esme ta, kad bus bandoma su LPG, kas dar palyginti mazai aprasyta internete. Pagrindiniai bandymai vyksta su benzu ir dyzeliu.
Ziurint teoriskai, manau kad energijos, pagaminti sias dujas, bus suvartota daugiau, nei jos degdamos iskirs.
Taciau praktika galbut parodys ka kitka. Taip pat, pas mane sudeta DRL, tai tarkime dienos metu, kas sutaupoma lempoms, bus suvartojama vandeniliui generuoti, todel manau kad bent nezymus skirtumas tikrai turetu pasijusti.
Gryztant prie LPM, literaturoje teigiama, jog norint palaikyti laisvas apsukas, tarkime 2000cc varikliui, reikalingas bent 20LPM pastovus debitas, teoriskai skaiciuojant, isgauti tokiam debitui reiketu mazdaug 5 tokiu celiu kaip mano, kurios ima 13AMP srove @ 4LPM. Taigi butu suvartojama apie 65 AMP, kas prie 13V yra 850W, taigi visas generatoriaus resursas butu isnaudotas vientik palaikyti variklio veikima laisvomis apsukomis, nekalbu apie vaziavima.
Zodziu teoriniais paskaiciavimais, butu galios deficitas, jei konstruotume tokia sistema, bet taipogi, daug kur randu info, kad teoriniai paskaiciavimai sioms dujoms yra komplikuoti, t.y. sunku numatyti kas bus realybeje.
Jeigu pavyks, pabandysiu pazaisti su motorolerio varikliu ,bandant keisti degimo kampa, galbut pavyks uzvesti vien siomis dujomis.
Pakolkas, laukiame savaitgalio. |
jei kalbant apie internete aprasomus elektrolizerius ten grynas samanizmas, nes ju kontrukcijos stovi ant idiotizmo ribos nes reikia pusti migla apie kazkokius ten atominus rezonasus ar juodasias energijas, tai suprantama tavo kontrukcija visus lenkia pagal savo efektyvuma. Bet nuo to kad ekstrasensas 200% efektyviau mosikuos rankomis jo darbo efektyvumas nepasikeis.
vien jau tas HHO pavadinimas yra kazkokia nesamone (nors is esmes HHO yra tiesiog kitaip uzrasyta H2O. kas gana tesingai atitinka realybe ), tie internete aprasomi magiski elektrolizeriai gamina ne vandenili bet tiesiog virina vandeni. |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:41 |
|
|
|
Na taip, daugumoi naudoja wet cell generatorius, kurie istiesu tiesiog kaitina vandeni realiai, maniskis, blogai sumaisius elektrolita tai pat tiesiog garina vandeni, bet pazaidus su elektrolitu ir NaOH kiekiu, pavyksta isgauti tikrai neblogus rezultatus.
Seip is idejos pas save padariau dar viena baeri.
Skyles, dujoms ir vandens lygiui islyginti yra isdeliotos zigzagu, kas dvigubai prailgina sroves praeinama kelia, del ko teoriskai ziurint turetu issiskirti daugiau H2 , nei kad isdeliojus skyles vienoje tieseja, ir leidziant srovei teketi tiesiai per skyles. Bet cia dar pabandysiu pazaisti su skyliu isdestymu.
Seip ar taip, pati ideja manau skatina.
Taipogi daug kur randu informacijos apie tai ,kad turi buti parinktas labai tikslus kiekis paduodamo H2O, nes kitaip misinys gali pradeti perstaigiai detonuoti (del daug greitesnio H2 degimo nei yprastas kuras), kas sanaudas tik padidintu, del to,kad atsirastu kaip ir detonacija (peranksti detynaves misinys stumokli stumia priesh krypti(detonuojant pries TDC)).
Zodziu yra dar daug ka nuveikti cia. gaila, bet niekur dar nerandu info apie LPG. |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:42 |
|
|
|
millhouse rašo: |
Na nezinau ka tiksliai norejote pasakyti, bet as tenoriu isbnadyti kaska naujo, laisvu laiku nuo darbo, tad nematau cia nieko tokio smerktino ir durno. Nesigaus - nesigaus, panaudosiu litavimui ta generatoriu tuomet.
Bet kaskodel tamsta neyvertinote to, kad stengsiuosi panaudoti energija, likusia nuo lempu nedeginimo dienos metu, tad cia jau atsiranda siektiek logikos, ir vilties ,kad atsiras kaskoks pakitimas istacius generatoriu, vietoje lempuciu.
Na o jei visi butu buve tokie skeptikai, ir toliau naudoje zibalines lempas, nes sunku sukti kaskokius generatorius, versti vandens tekmes energija (mechanine) elektros energija , tai dabar cia nerasinetume zinuciu, tad nematau cia kasko labai smerktino sitoje veikloje |
Na negi nieko gyvenime prasmingesnio ir įdomesnio nėra nei naiviai bandyti paneigti dėsnius, kurie nuo to tikrai nepasikeis ir nenustos galioti? Alchemikai kadaise stengėsi iš nieko padaryti auksą, atrasti nemirtingumo receptą ir t.t. bet stebuklo taip ir neatsitiko. Atrodo patirties jau sukaupta, knygų prirašyta, kad nebandytume to kas neveikia.
Nematau jokios logikos - taupymas su DRL ir tuo pačiu iššvaistymas kitaip. Žingsnis pirmyn ir du atgal.
Geriau jau paskirti tas pastangas realiai gerinti automobilio techninę būklę, palaikyti tinkamą slėgį padangose, nesivežioti bereikalingo balasto ir apskritai pagalvoti ar visada reikia juo važiuoti. Bent jau realus efektas bus. |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 15:45 |
|
|
|
oldtimer rašo: |
millhouse rašo: |
Na nezinau ka tiksliai norejote pasakyti, bet as tenoriu isbnadyti kaska naujo, laisvu laiku nuo darbo, tad nematau cia nieko tokio smerktino ir durno. Nesigaus - nesigaus, panaudosiu litavimui ta generatoriu tuomet.
Bet kaskodel tamsta neyvertinote to, kad stengsiuosi panaudoti energija, likusia nuo lempu nedeginimo dienos metu, tad cia jau atsiranda siektiek logikos, ir vilties ,kad atsiras kaskoks pakitimas istacius generatoriu, vietoje lempuciu.
Na o jei visi butu buve tokie skeptikai, ir toliau naudoje zibalines lempas, nes sunku sukti kaskokius generatorius, versti vandens tekmes energija (mechanine) elektros energija , tai dabar cia nerasinetume zinuciu, tad nematau cia kasko labai smerktino sitoje veikloje |
Na negi nieko gyvenime prasmingesnio ir įdomesnio nėra nei naiviai bandyti paneigti dėsnius, kurie nuo to tikrai nepasikeis ir nenustos galioti? Alchemikai kadaise stengėsi iš nieko padaryti auksą, atrasti nemirtingumo receptą ir t.t. bet stebuklo taip ir neatsitiko. Atrodo patirties jau sukaupta, knygų prirašyta, kad nebandytume to kas neveikia.
Nematau jokios logikos - taupymas su DRL ir tuo pačiu iššvaistymas kitaip. Žingsnis pirmyn ir du atgal.
Geriau jau paskirti tas pastangas realiai gerinti automobilio techninę būklę, palaikyti tinkamą slėgį padangose, nesivežioti bereikalingo balasto ir apskritai pagalvoti ar visada reikia juo važiuoti. Bent jau realus efektas bus. |
Smagu, tikrai geri patarimai, daznai stengiuosi ju ir laikytis. Na bet aciu dievui laisvoje salyje gyvename, niekas nevercia tamstos uzsiimineti tokiom pornografijom kaip, kad as uzsiemu |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 16:18 |
|
|
|
Kacentras rašo: |
jai tokia alternatyva kurtu automobiliu gamintojai,bankrutuotu naftos magnatai,tycia naftininkai kisa kojas mokslininkams,o cia as nieko smerktino nematau,jai zmogus laiko turi iki valios ,noro tai pirmyn. |
Mokslininkams? Na nebent susipykę su fizika ir ne tos srities. Visi darosi mažiau religingi, o tikėti tai kažkuo reikia... Gal žmogus saugiau ir smagiau jaučiasi, kad mano jog "žino" kažką daugiau nei nuo jo "slepia", taip ir gyvuoja sąmokslo teorijos, bet gal nereikia perlenkti. Nepilam juk 50l degalų 100km į eilinį lengvąjį automobilį kad ir kaip to norėtų naftininkai ir kvaila neigti, kad technologijos tobulėja. Keista kai kažkas kažką nugidęs apie vandenilį, hibridinius automobilius dėl nesupratimo ar tingėjimo gilintis interpretuoja savaip ir mano darantis tą patį ir važiuosiantis "su vandeniliu".
Visi žinom, kad norėdami išgyventi turime kažką valgyti, taip ir automobilis. Galime vietoje mėsos valgyti maltus sąnarius su sojos užpildu ir skonio stiprikliu ir tikėti kaip skaniai pavalgėme, bet kažin ar iš to energijos gausime daugiau. |
|
|
|
|
|
|
HHO dry cell i auto |
Parašytas: 2013 02 13, 18:04 |
|
|
|
Kacentras rašo: |
jai tokia alternatyva kurtu automobiliu gamintojai,bankrutuotu naftos magnatai,tycia naftininkai kisa kojas mokslininkams,o cia as nieko smerktino nematau,jai zmogus laiko turi iki valios ,noro tai pirmyn. |
ir tau smegenis isplove lempininkai... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|