Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 08, 00:52. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Naudojama signalizacija E50 arba GN6.
Automobilis volvo v40.
Noriu pasidaryt, kad užrakinus langai pasikeltų. Automatinis langas tik vienas vairuotojo. Klausimas. Ten parašyta, kad užrakinus siunčiamas signalas 45s langų ir liuko uždarymui, mano langai daug greičiau varstosi per kokia 10 sekundių pilnai užsidaro. Tai jei bus signalas uždaryti, o jie jau bus uždaryti ir dar sakykime puse minutės eis signalas, tai ar neparūks dūmais langų pakėlėjo varikliukai?
Naudojama signalizacija E50 arba GN6.
Automobilis volvo v40.
Noriu pasidaryt, kad užrakinus langai pasikeltų. Automatinis langas tik vienas vairuotojo. Klausimas. Ten parašyta, kad užrakinus siunčiamas signalas 45s langų ir liuko uždarymui, mano langai daug greičiau varstosi per kokia 10 sekundių pilnai užsidaro. Tai jei bus signalas uždaryti, o jie jau bus uždaryti ir dar sakykime puse minutės eis signalas, tai ar neparūks dūmais langų pakėlėjo varikliukai?
Sugalvok kaip ir įstatyk galinį jungiklį, kad nutrauktų uždarymo komandą iš signalizacijos kai langas užsidarys. Jei langas bus uždarytas tai įjungus signalizaciją jis net nemėgins uždarinėti. Tai irgi gerai.
Iš tikrųjų, man nelabai suprantama tų signalizacijų funkcija – tas automatinis langų uždarymas...
Juk jeigu automobilyje jau kažkas panašaus sumontuota gamintojo, tai ir to „kažko“ valdymas, paprastai, būna.
Jeigu langų pakėlimas sumontuotas vartotojo, tai čia jau priklauso nuo to, kokia ta sistema yra: ar su apsauga nuo variklių perkrovos, ar tiesiog – su fiksuoto/reguliuojamo laikmačio funkcija.
Bet kuriuo atveju, apsauga turi būti. Kita vertus, gamintojai tokias apsaugas turi būti numatę. Bet kas ten žino, kaip yra tikrovėje...
Tad labiau pageidautina, jog būtų protingas valdymas: su tokiu jau galima daryti bet kokį valdymą (net ir nuo signalizacijos; nors paprastai, ten tas jau vyksta automatiškai, nuo variklio išjungimo).
Naudojama signalizacija E50 arba GN6.
Automobilis volvo v40.
Noriu pasidaryt, kad užrakinus langai pasikeltų. Automatinis langas tik vienas vairuotojo. Klausimas. Ten parašyta, kad užrakinus siunčiamas signalas 45s langų ir liuko uždarymui, mano langai daug greičiau varstosi per kokia 10 sekundių pilnai užsidaro. Tai jei bus signalas uždaryti, o jie jau bus uždaryti ir dar sakykime puse minutės eis signalas, tai ar neparūks dūmais langų pakėlėjo varikliukai?
Man ta funkcija realizavo nuo CODE PERFEKT ELITE signalizacijos... uzsidaro ne tik langai bet ir liukas... kas man labai patogu.... nes pastoviai ji pamirsdavau uzsidaryti