Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 18, 05:58. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
gal pardzioje isiaiskinti kokios reles buna o tada ir paaiskes kaip jos jungiasi
padariau apibendrinima apie reles, tai tuoj reiks ieškot kapstytis nedideliu schemu, jei kas ka panasaus turit koki linka numeskit, butu tikrai geriau nei sšiuo metu.
Lietuvos prisijungimo prie Europos elektros energijos tiekimo tinklo išvakarėse aktuali tema yra automatinis rezervo įjungimas. Kažko panašiau, nei šiaip "relės jungimas į tinklą".
Na tai čia plati graži tema. Šveicarai iki šiol aukšto patikimumo (logines) apsaugos sistemas gamina relių pagrindu.
kitaip tariant, tema būtų "relių tinklas" ...
kaip čia neprisiminsi senojo (Kaunakiemo g.) Pieno Kombinato lifto valdymo spintos tokia proga ...
Paskutinį kartą redagavo a1girdas, 2013 05 02, 14:41. Redaguota 1 kartą
ten šiknarankiai padarę valdymą vien iš magnetinių paleidėjų, gal plius keletas relių. tai tas liftas dažnai ten su dievais šnekėdavosi. Jei tiesingai prisimenu, buvo su trimis stotelėmis (lifto aukštais). Šiaip ir dabar gal tebėra- bent jau pastatai nenugriauti vis dar tenai...
Tų relių ir jų jungimo schemų yra didžiulė daugybė.
pvz.
tarpinės
įtampos
srovės
galios
dažnumo
varžos
laiko
dvipozicinės
ir dar didžiulė daugybė kitokių.Turi sukonkretinti užduotį.
ten šiknarankiai padarę valdymą vien iš magnetinių paleidėjų, gal plius keletas relių. tai tas liftas dažnai ten su dievais šnekėdavosi. Jei tiesingai prisimenu, buvo su trimis stotelėmis (lifto aukštais). Šiaip ir dabar gal tebėra- bent jau pastatai nenugriauti vis dar tenai...
Tai tada pagal tave gaunasi, kad prieš keliasdešimt metų visus liftus šiknarankiai darydavo. Buvau radęs seną rusišką knygą apie liftus, tai ten taip ir pabraižyta - kiekviename aukšte po tris galinius išjungėjus (lifto kabina centre, poto +- keliasdešimt centimetrų), ir poto relių krūva, veikimo logika tokia kad priartėjus prie reikiamo aukšto perjungia mažesnį greitį, poto sustoja.