Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 19, 02:28. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Yra tokia bėda, "parazitinė" srovė, apie 0.13A iškrauna akumuliatorių, ištraukus saugiklį F55, bėda pranyksta.
http://www.part.lt/img/309acfef19aa9e1f347291904669902e269.jpg
Dar, su saugikliu, signalizacija užrakina su ilgu garsiniu signalu, kuomet saugiklį ištrauki, užrakinant supypsi trumpai.
Saugiklį ištraukus nebeveikia posūkiai, valytuvai, salono apšvietimas centrinis užrakinimas, langų pakėlimas.
Autodatoj, visi tie minėti neveikiantys dalykai, išėmus saugiklį, yra susieti vienu bloku - A94.
Kur to bloko schemą rasti? Nuo ko ir kaip pradėti ieškoti gedimo?
Šiaip, būtų įtarimas, kad kažkur nekontaktas, nes būna, kad signalizacija su įdėtu saugikliu, užsirakina su trumpu pyptelėjimu. Ištraukiau signalizaciją visai ir prijungęs testerį su raktu rakinėjau, tai kartą buvo srovė nukritus, bet toliau rakinėjant vėl atsirado.
Ford Galaxy 2.3, 2000 metų.
Pačiam buvo panašus klausimas iškilęs bet paaiškėjo kad beprasmė panika. pabandžius matuoti srovę radau 130-150 miliamperų atleidus ir dar kartą prilietus ampermetrą keli miliamperai. Paaiškėjo kad po 15 sekundžių pasidaro apie 70 miliamperų nes atleidžia trumpalaikio salono apšvietimo relę. Antrają relę kuri apsaugo nuo užmiršto salono apšvietimo gal ir nuo kitų smulkmenų atleidžia po valandos. Jei nuspręsi patikrinti ar antroji relė veikia įjunk vieną salono apšvietimo lemputę kad pastoviai šviestų ir tą valandą neatidarinėk durų nes vėl pritraukia relę ir pasaka be galo. Jei nuspręsi kad bėda relėse kaip suprantu jos turi būti komutacijos bloko viduje ten kur visi saugikliai.
Yra tokia bėda, "parazitinė" srovė, apie 0.13A iškrauna akumuliatorių, ištraukus saugiklį F55, bėda pranyksta.
http://www.part.lt/img/309acfef19aa9e1f347291904669902e269.jpg
Dar, su saugikliu, signalizacija užrakina su ilgu garsiniu signalu, kuomet saugiklį ištrauki, užrakinant supypsi trumpai.
Saugiklį ištraukus nebeveikia posūkiai, valytuvai, salono apšvietimas centrinis užrakinimas, langų pakėlimas.
Autodatoj, visi tie minėti neveikiantys dalykai, išėmus saugiklį, yra susieti vienu bloku - A94.
Kur to bloko schemą rasti? Nuo ko ir kaip pradėti ieškoti gedimo?
Šiaip, būtų įtarimas, kad kažkur nekontaktas, nes būna, kad signalizacija su įdėtu saugikliu, užsirakina su trumpu pyptelėjimu. Ištraukiau signalizaciją visai ir prijungęs testerį su raktu rakinėjau, tai kartą buvo srovė nukritus, bet toliau rakinėjant vėl atsirado.
Ford Galaxy 2.3, 2000 metų.
Patarciau pradet nuo salono (tiksliau bagazines) apsvietimo ziureti, bet siaip truputeli per mazai ima, kad salonas klatas butu, bandyk bagazines laidus tikrinti, ten gal trumpinasi, dar bandyk ir su kitais saugikliais pasiziureti, nes jei gerai supratau cia komforto blokas, manau jis kaip ir vage maudosi po vairuotojo sedyne, o del signalkes reiktu parasyti ir tai ar cia kalba eina apie gamykline
_________________ Nebijok dideliu islaidu - bijok mazu pajamu