|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 24, 22:17. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » A4 66kw sunkiau vedasi
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 10:12 |
|
|
|
Tokia vat problema atsirado, su A4 95m 66kw. Automobilis visada vesdavosi labai lengvai, vos pasukus, iškart griebia ir dirba, na prie šalčių šiektiek sunkiau, bet visvien nesunkiai vesdavos. Na nutiko nelaimė, buvo avarija šiokia tokia, pamušiau priekį, radijatorius, bamperis, telikas, varikliui nieko. Taigi tvarkiau priekį ir kadangi visa nuardžiau pažiūrėjau, kad jau diržas nekoks, tempėjas barška, na tai ir pakeičiau. Bet dabar pastebėjau, kad tikrai sunkiau vedasi, reikia daugiau pasukt nei seniau. Kad diržą gerai uždėjau, esu tikras. Ant mietkių nesistačiau, nes laukia ardžiau, šalta ir tingėjau imt dangtelį vožtuvų, o ir kaška įkišt į siurblio žvaigždę po ranka neturėjau, nu bet ne tame esmė, prieš tai keitusio žmogaus buvo likę sužymėta markeriu žymės, tai nuimdamas ant jų pasistačiau, plius dar savo pasižymėjau, atgal sudėjau prasukau, viskas sutapo, nu vienu žodžiu, čia problemų lyg ir neturėtų būt. Daugiau nieko aš tai mašinai nedariau. Gal kas kokią mintį turit ? |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 11:53 |
|
|
|
jeigu viska gerai sudejei ir viskas taip kaip buvo, tada turi kurtis kaip iranksciau. bet matyt bolgai pastatei degima, kad kuriasi blogai |
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 13:35 |
|
|
|
100 procentu degimas blogai pastatytas man taip buwo biski siurbli uzteko pasukt ir problem os nebeliko |
|
|
|
|
|
|
Re: A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 15:22 |
|
|
|
himura rašo: |
Tokia vat problema atsirado, su A4 95m 66kw. Automobilis visada vesdavosi labai lengvai, vos pasukus, iškart griebia ir dirba, na prie šalčių šiektiek sunkiau, bet visvien nesunkiai vesdavos. Na nutiko nelaimė, buvo avarija šiokia tokia, pamušiau priekį, radijatorius, bamperis, telikas, varikliui nieko. Taigi tvarkiau priekį ir kadangi visa nuardžiau pažiūrėjau, kad jau diržas nekoks, tempėjas barška, na tai ir pakeičiau. Bet dabar pastebėjau, kad tikrai sunkiau vedasi, reikia daugiau pasukt nei seniau. Kad diržą gerai uždėjau, esu tikras. Ant mietkių nesistačiau, nes laukia ardžiau, šalta ir tingėjau imt dangtelį vožtuvų, o ir kaška įkišt į siurblio žvaigždę po ranka neturėjau, nu bet ne tame esmė, prieš tai keitusio žmogaus buvo likę sužymėta markeriu žymės, tai nuimdamas ant jų pasistačiau, plius dar savo pasižymėjau, atgal sudėjau prasukau, viskas sutapo, nu vienu žodžiu, čia problemų lyg ir neturėtų būt. Daugiau nieko aš tai mašinai nedariau. Gal kas kokią mintį turit ? |
Mintis viena, statyk normaliai pagal mietkes, o ne gryba pjauk su markeriu, plius dar gal dirzas ne toks, ar tikrinai kiek dantuku ant seno ir kiek ant naujo, ar aklai pasitikejai pardavejo pasirinkimu. |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 15:58 |
|
|
|
patarėjai didieji, bent per 1 dantį netiktų išvis jis jos neužkurtų, čia jum ne benzinas. kaip ir minėjo degimą reik pastatyt normaliai |
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 16:34 |
|
|
|
tai kad dirzo mietkos tinka, dar nereiskia kad degimas geras, tam reikalui yra diagnostika , kad pamatyt koks jis is tikro yra ir ji sureguliuot. Taip kad pats nevark, nieko nepadarysi. |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 16:51 |
|
|
|
tomaxsas rašo: |
patarėjai didieji, bent per 1 dantį netiktų išvis jis jos neužkurtų, čia jum ne benzinas. kaip ir minėjo degimą reik pastatyt normaliai |
Klausyk patarejau, o tu isitikines, kad tie su markeriu pazymejimai teisingai buvo pataikyti, siaip, insignijai klaida mete, kad veleno ir velenelio davikliu sinchronizacija bloga, bet kuresi padla, o perekupas ja is triju surinko ir ant kiemo dirza pagal tokius pat pazymejimus pakeite, tai kol issiaiskinom kame reikalas debesi davikliu pakeitem, o tik po to rimtai i mietkas pradejom ziureti, nes grybas marskinius plesesi, kad prie motoro nagu nekiso ir ridos dar nekoregavo (rida buvo apie 7000, vietoj realios 60000) taip, kad apie tai, kad nesikuria del mietku geriau patylek. Ne viena teko ant slipso po visa miesta tampyti is po tokiu dirzu keitimo, kol neperstatai kaip turi buti. |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 17:23 |
|
|
|
Tomaxai ar kaip tu ten... tu klysti ziauriai... permetus mietke per 1 dantuka masina kuriasi ir net vaziuoja, degimas nusimusa ziauriai, bet kurtis tikrai kuriasi, taip kad jai nebandei tai nesakyk, ne karta esu dirzus remontaves po visokiausiu ismaneliu ale neva dedes specialistai dirzu mainytojai. tai vesdavos bet terauka ne kokia, ir darbas kaskoks nestabilus (cia kalbu apie siuos motorus 1z, ahu,afn, aff, ahh, agr, alh), tas pats liecia ir t4 ar 2.5tdi 103kw audeskes |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 17:25 |
|
|
|
Kad uždėjau taip kaip buvo, tai esu garantuotas, nė vienos žvaigždės nebuvau atleidęs, o jei per dantį bučiau nepataikęs tai ten akivaizdžiai tos markerio žymos nesutaptų. Dbr pasižiūrėjau, kad rašo jog keičiant būtina viršutinį velenėlį užfiksuot nuėmus vožtuvų dangtelį, atsileist žvaigždę, ir tada sulygint apatinio veleno žymą, žinoma siurblį užsikaikščiavus. Ir tada užveršt paskirstymo žvaigždę. Bandysiu, taip padaryt. |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 17:37 |
|
|
|
Tu geriau pasidaryk diagnostika, ale kas cia jus per burtininkai renkates, is dramblio katina pro subine traukiat, jai bus su mietkem blogai tai ir pati diagnostika parodys, rasys start of injection not in range. O jaigu ir nerasys ziurek koks kampas, geriausia yra su vagcomu, ten raso koks turi but ir koks realus yra siuo metu... be diagnostikos gali knistis menesiu menesius, sekmes tau.
Dar padabok bus sutapiminis prikolas kad zwakes parejo ar pan... |
|
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 18:29 |
|
|
|
ComAuto rašo: |
Tu geriau pasidaryk diagnostika, ale kas cia jus per burtininkai renkates, is dramblio katina pro subine traukiat, jai bus su mietkem blogai tai ir pati diagnostika parodys, rasys start of injection not in range. O jaigu ir nerasys ziurek koks kampas, geriausia yra su vagcomu, ten raso koks turi but ir koks realus yra siuo metu... be diagnostikos gali knistis menesiu menesius, sekmes tau.
Dar padabok bus sutapiminis prikolas kad zwakes parejo ar pan... |
Siaip jau vel nesamones rasai, juk zmogelis aiskiai rase, kad is po dirzo keitimo pradejo sunkiai kurtis, o avarija manau niekuo deta, nes radijatoriaus, teliko ir sparno deformacijos tikrai tai itakos neturi, o diagnostikos, gal jis ir net neturi, jei dirza pasirizo ant kiemo keistis (kiek zinau LT dabar minusine temp lauke ) tai manau, kad diagnostikai pinigu taip pat gaila, o dar galimas variantas, kad ir kokiam vienkiemyje gyvena, tada dar trenktis, pas koki kaimo traktoriu speca taip pat ne kas yra. Manau pradzioj gali ir pasitikrinti nuo ko prasidejo problemos. |
|
|
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 19:57 |
|
|
|
Pastatyk diržą teisingai ir problemos turėtų išsispręst.
O šiaip, tai nežinant kaip reikia (ar neturint manualo) prie dyzelio savamoksliškai geriau nelįst, nes gali tekt lupt galvą...
Benzui vienas dantys nieko baisaus, bet dyzeliui ir pusė nesutampančio danties gali pridaryt nemalonumų... |
|
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life! |
|
|
|
|
A4 66kw sunkiau vedasi |
Parašytas: 2012 12 24, 22:54 |
|
|
|
Chulio rašo: |
Pastatyk diržą teisingai ir problemos turėtų išsispręst.
O šiaip, tai nežinant kaip reikia (ar neturint manualo) prie dyzelio savamoksliškai geriau nelįst, nes gali tekt lupt galvą...
Benzui vienas dantys nieko baisaus, bet dyzeliui ir pusė nesutampančio danties gali pridaryt nemalonumų... |
kadangi visi raso tik tam kad rasyt, tai ir as leptelsiu: dirza galima metyti nors ir per desimt dantu..... |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|