Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 05 11, 07:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki turiu mercedes e220 dci 03 ir akumuliatoriu krauna nuo 15-16.8V as manau kad per daug. Nes audio grotuvas uzvedus varikli issijungia o ijungus degima vel isijungia. Ir groja puikiai. Pakeiciau nauja generatoriaus reguliatoriu ir vistiek taspats. Gal kas yra susidures su tokia situacija. aciu.
tai va sendiena ir parsiveziau sutvarkyta. Ir taspats 15-16.8V as manau kad taip neturi but. Kai buvau prijunges prie kompo tai rode kad i audio ateina per didelis voltazas. Gal baterijos kontrol modulis.
Sakyčiau atgal ir tegul balvonai padaro kaip priklauso arba gražina pinigus
Snukin Man paciam buvo bajeris- i mitsa idejau 24V krovimo rele, nes kokia tai vista pardaveja sumaise, nors buvo ziurima pagal genero numeri Kol zvakes silde- rode 14,5V, paskui jau neziurejau....Putu daviau- musiskiai paskambino i ta firma tai sako atsiprasom- nauja ozka priimta.....sumaise.
snukin galima butu pasiulyti, jei tai butu kokia sena bulka, kur nera jokiu povandeniniu sroviu
cia beda gali buti ir masinoje - tada tie, kurie generatoriu remontavo - gali pasiulyti grazos, ir dar su nemenkais procentais
Snukin tai cia betsau.....sito genero gi nieks nepatikrins kaip bulkos- su akumu, kontrolke ir testeriu. Zemai lenkiu galva pries ponuli, bet kuo patikrint pvz. 2006m Astra HESa- kur abu laidai atbega is motoro kompo, o diodai ir visa kita OK?
snukin galima butu pasiulyti, jei tai butu kokia sena bulka, kur nera jokiu povandeniniu sroviu
cia beda gali buti ir masinoje - tada tie, kurie generatoriu remontavo - gali pasiulyti grazos, ir dar su nemenkais procentais
Snukin tai cia betsau.....sito genero gi nieks nepatikrins kaip bulkos- su akumu, kontrolke ir testeriu. Zemai lenkiu galva pries ponuli, bet kuo patikrint pvz. 2006m Astra HESa- kur abu laidai atbega is motoro kompo, o diodai ir visa kita OK?
Tas pats ir NISSAN JUKE, ten taip pat kompas krovima valdo, o jei priduses akumas, buna kad ir virs 15 kocioja pacioje pradzioje, pirmosiom, kai priespardavimini testa dariau, tai niekas neaiskino, kad reikia su apkrovom daryti, o akumo testeris sau saltai atspauzdino kvita, kad krovimo sistema normali, akumas geras
kuo patikrint pvz. 2006m Astra HESa- kur abu laidai atbega is motoro kompo, o diodai ir visa kita OK?
ant jo stovi rele, ar tik sepeciu laikiklis?
jei tik sepeciu laikiklis - tai uzdedu ant stendo, pajungiu bile kokia zinomai gera rele ir pasitikrinu
jei veikia - reikia prasiskambint laidus iki kompo, kad neissidurt, nes pvz senesnese mondeikose is kompo ateinantis i genero rele laidas masiskai nuluzta vienoje ir toje pacioje vietoje, per sulenkima
jei ten vis delto stovi rele, kuria valdo kompas - vietoj jos uzdedi tik tinkanti pagal gabaritus sepeciu laikikli su sepeciais(padaryta is neveikiancios tokio tipo reles, kuriai paprasciausiai nupjauta smegenine), pajungi isorine rele ir prasuki, kad tikrai visais 100% isitikint, jog pats generatoriaus "motoras" yra geras
jei taip patikrinus veikia - skambinu i daga ir po pietu arba kita diena ryte gaunu nauja rele ir ziuriu, kaip veikia su ja
cia yra siokia tokia rizika, kad beda bus kompe ir rele bus nupirkta be reikalo, bet kai uzsiimi istisai generais, tai ji anksciau ar veliau vis tiek bus panaudota
bet kad butu nusauta kazkas kompe, kai jis ne tiesiogiai pajungtas prie inkaro, o tik paduoda valdymo signala i rele - mano praktikoje net nepamenu, kada toks atvejis buvo
p.s. - jei neturi bent paprasciausio stenduko genero prasukimui - ju remontas tampa abejotinu uzsiemimu, bo pastoviai uzsirausi ant egzemplioriu, kuriems sugaisi begale laiko, po keleta kartu bereikalingai lupdamas is masinos ir grusdamas atgal, koks VW T5 gali ivaryt i nuostolius pusei metu i prieki tokiu atveju
Stendas orinis pistoletas.....per daugiau kaip 2 metus dejau gal viena promacha, bet neskaudu toki. Siaip su ta Astra mes jau buvom iskolioti, nes klientas nuvaziavo kitur, ten pakeite salnika nuo vakuminio siurblio ir sako VALIO-jus gi nematet....As aisku peciais paguzciojau, durneliu apsimeciau, sakau nelabai noriu tiket. Aisku klientas isvaziavo rema paputes, atseit teisus...Siandien atvaziavo- bet jau biski susiguzes-sako tas pats, nu ka-tada as jau rema papuciau. Sakau cia jau kaina kyla- kadangi kompo neprisijungiu nei prie ABS, nei prie motoro kompo, skydelis burzda kad ner rysio su vairo kolonkes moduliu, siaip jei uzgesini, paskui jau nebeduoda vest...Itariu reiks biski pasiknist- ziema, bus jos pasekmes laiduose.
nu, vis geriau, nei su pedalais sukt
o jei rimtai - vien per si saltaji laikotarpi pasitaike 2 hitachi, abu is zefyru, kuriu inkaru ritese - vidinis uzsitrumpinimas tarp dalies apviju ir sitas pasireiskia, tik isukus genera virs 4 tukstanciu apsuku
ant stalo ar netgi paleidus ant stendo ant mazesniu apsuku - viskas ciki
ziema gi ne visi suka dyzelius virs 4000, tai vazinedavo su jais be problemu kartais ir po keleta savaiciu, iki pirmo rimtesnio tapkes uzmynimo, o tada - uzsitrumpina, inkaro varza nukrenta nuo 2,8 iki 1...1,5 omo ir relei pzdc.
be stendo - uzsi***tum negyvai su tokiu gedimu
Citata:
per daugiau kaip 2 metus dejau gal viena promacha
tai dabar jau bus du
tu paprasciausiai ju palyginus nedaug tvarkai, tai kol kas sekasi praslyst
Tiesiog 2kartus nuemus-uzdejus, pasilieku sau teise pasakyt- reikia NAUJO! Ner pas mus tokiu parduotuviu kur galima nuvaziuot ir nupirkt apvijas arba inkara....Paliekam klientui pasirinkimo teise- deveto ieskosi pats arba rytoj bus naujas.