Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 12, 15:27. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,
viską susilitavau senos krovimo rėlės viduje. Įjungus vos degė krovimo lemputė, vėliau sukant variklį pradėjo stipriai mirgsėt, užvedus ir pagazavus perdegė spidometro apšvietimo lemputė.
Kas galėjo būt blogai?
ačiū
as tai meciau nax tas originalias reles o pastačiau Opel ar kitos auto diodu tilta ir generatoriaus krovimo rele ir viskas dirba be problemų sužadinimo lempute tik reikia perjunk nes ant moco kitoks pajungimas
Reguliatorių gavau iš vieno žmogaus, lyg ir naujas, šepetėliai nei kiek nenudile ir dar su dangteliu. viena tabletės koja ėjo į varštą, kuris, kaip suprantu, sukasi į masę, tai ją ir jungiau į masę (-), kita vidurinė koja ėjo į vieną šepetėlį, per ją reguliuoja magnetinį lauką inkare, nuvedžiau į šepetėlį,
kita koja ėjo į angliuką ir kontaktą tai čia turėtų būti pliusas.
abu krovimo lemputės laidai ateina į rėlę tai tereikėjo ant PCB du takelius perpjaut.
kas gali būt negerai?
na ir su sena rėle tas šepetėlis neturi jungtis daugiau prie nieko, o negali būti, kad šepetėliai sumaišyti vietomis?
vienas sepetelis turi jungtis prie vidurinio tablete isvado, kitas - prie pazymeto pliusu,kur ir 3 zadinimo maitinimo diodu katodai pajungti, daugiau niekur
na ir su sena rėle tas šepetėlis neturi jungtis daugiau prie nieko, o negali būti, kad šepetėliai sumaišyti vietomis?
vienas sepetelis turi jungtis prie vidurinio tablete isvado, kitas - prie pazymeto pliusu,kur ir 3 zadinimo maitinimo diodu katodai pajungti, daugiau niekur
Čia ir yra mano klaida. Pas mane vienas šepetėlis prijungtas prie tabletės vidurinės kojos o kitas prie akumo, taip kaip ir ankčiau buvo, dar galvojau, kiti lyg dar vieną laidą nuo krovimo rėlės iki generatoriaus tempia.
ačiū už pagalbą
Turiu mintyje ne krovimo procesą, o tai, kad sudegė mažos galios lemputės, tai gali nutikti ir nuo pikų žadinime.
jei pajungtas akumuliatorius ir jis dar dar ne visai numires - jokiu piku sitoje schemoje nera ir buti negali - itampai pasiekus max reiksme rele atjungia zadinima, o sukaupto rotoriuje magnetinio lauko sukeliama itampos suoliuka suvalgo akumuliatorius, jis ir yra kondensatorius sitoje schemoje
Turiu mintyje ne krovimo procesą, o tai, kad sudegė mažos galios lemputės, tai gali nutikti ir nuo pikų žadinime.
jei pajungtas akumuliatorius ir jis dar dar ne visai numires - jokiu piku sitoje schemoje nera ir buti negali - itampai pasiekus max reiksme rele atjungia zadinima, o sukaupto rotoriuje magnetinio lauko sukeliama itampos suoliuka suvalgo akumuliatorius, jis ir yra kondensatorius sitoje schemoje
Jei pajungtas, jei klemai neapžaliavę.. jei pajungtas tinkamo storio laidu.. tada jis dalinai nuima pikus. Bet puikiai supranti, kad kondas naudojamas ir dar dėl dviejų dalykų; saugo patį "šokoladą" ir mažina radijo trukdžius.
kondas tik del trikdziu
sokoladui jis ne tik kad nereikalingas, bet net zalingas, jei pajungsi po zadinimo diodu - uzkils zadinimo tiltelio diodu islyginta itampa(dabar ji su mazdaug 6% pulsacijom) ir del to rele anksciau issijungines, ko pasekoje itampa galios diodu tilto isejime bus nors ir nedaug, bet mazesne uz numatytaja
kondas tik del trikdziu
sokoladui jis ne tik kad nereikalingas, bet net zalingas, jei pajungsi po zadinimo diodu - uzkils zadinimo tiltelio diodu islyginta itampa(dabar ji su mazdaug 6% pulsacijom) ir del to rele anksciau issijungines, ko pasekoje itampa galios diodu tilto isejime bus nors ir nedaug, bet mazesne uz numatytaja
Nesuprantu, ką nori apgauti, mane, ar save? Išėjimo įtampą kontroliuoja "grįžtamąsis ryšys", na, nežymiai ji pasikeičia, apie 0,2 V, o apie pikus kalbu ne be reikalo ir ne be reikalo prie auto generų kabinami kondai. Jei netiki, pasijunk skopą ir pažiūrėk, kokie spygliai eina be kondensatoriaus, čia kalbu apie genero išėjimą, atjungus akumą. Jie tampa pavojingi ir pačiam šokoladui, jau nekalbant apie kitą elektronikos įrangą. O akumas- toks daiktas, kad neretai moka ir pats atsijungti. Aplamai, mašinos ratai irgi neturi nukristi, bet kartais taip nutinka, ir įvirsta į griovį.
Čia įdedu tiems, kas domisi. Į temą kažkur nuo 38 psl.
http://fileneo.com/l2d4yik4cuoh/Autoelektra.pdf.html