|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 02 01, 21:30. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » asinchroninio variklio pajungimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 09 27, 22:36 |
|
|
|
Sveiki, turiu tokį kvailoką klausimą į kurį nerandu atsakymo. Turim tinklą TN-C-S jį sudaro penki laidai (L1, L2 L3, N, PE). Jungiam asinchroninį variklį žvaigžde, tai L1, L2, L3 aišku kur jungiasi, PE laidas jungiasi į korpusą, o kur reikia jungti N laidą?
Kadangi asinchroninis variklis yra nesimetrinė apkrova, tai pagal mane turėtu jungtis į apvijų galų bendrą tašką. Tačiau niekur nerandu ar mano išmastymas yra teisingas. Nes TN-C-S tinkle PE ir N laida sujungti kartu neleidžia elektros įrenginiu įrengimo taisyklės.
Dabar tinklas toks pat tik variklio apvijas jungiam trikampiu, tai kur vėl tas nulini laidas pasijungia, nes schemose jis net nėra?
Ir dar vienas klausimas, o jeigu tinklo sistema TN-C (L1, L2 L3, PEN). Tai jeigu trikampis ir žvaigžde, kur reikia jungti PEN laidą? |
|
_________________ Diplomas tik etikete ant konservų dėžutes. O kas slepiasi dėžutėje neaišku. |
|
|
|
|
|
Re: asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 09 28, 06:57 |
|
|
|
pcwortex rašo: |
o kur reikia jungti N laidą? |
Niekur. Varikliai jungiami keturgysliais kabeliais
Citata: |
Kadangi asinchroninis variklis yra nesimetrinė apkrova, |
Kas tau tokią nesąmonę pasakė ?!
Citata: |
kur reikia jungti PEN laidą? |
Ten kur pažymėtas įžeminimo ženklas arba prie variklio korpuso. |
|
|
|
|
|
Re: asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 09 28, 10:14 |
|
|
|
pcwortex rašo: |
Sveiki, turiu tokį kvailoką klausimą į kurį nerandu atsakymo. |
Aš taip pat: ar nebėra kvalifikuoto elektrotechninio personalo, kuris elektros instaliavimo darbus atliktų ? Kodėl verčia santechnikus el. variklius pajunginėt ?
Paaiškinkit, man žioplam, kame reikalas ?
|
|
|
|
|
|
Re: asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 09 28, 14:02 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
pcwortex rašo: |
Sveiki, turiu tokį kvailoką klausimą į kurį nerandu atsakymo. |
Aš taip pat: ar nebėra kvalifikuoto elektrotechninio personalo, kuris elektros instaliavimo darbus atliktų ? Kodėl verčia santechnikus el. variklius pajunginėt ?
Paaiškinkit, man žioplam, kame reikalas ?
|
Šiuolaikinėje verslo kalboje šis reiškinys vadinamas efektyvumo didinimu t.y. vietoj keliu zinanciu savo darba specialistu, uz maziausia uzmokesti samdomas vienas visu galu meistras vasia. |
|
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 09 28, 17:25 |
|
|
|
ziurint dar kaip trifaziam variklyje isvadai isvest. jei 6 laidai variklio dezuteje ir variklis sujungtas zvaigzde - tai N galima pajungt kur zvaigzdes trys isvadai. o izeminima prie korpuso. bet buna kad tik trys laidai isvis dezuteje, o tas neutralus kazkur korpuso viduje pasleptas, tada geriau vest keturgysli
as tai isvis tik 3 laidus prasivedu su trigysliu kabeliu - nes toks pigesnis kabelis . o variklio korpusa atskiru storu laidu izeminu kur nors su irenginio korpusu. bet irenginio izeminimas tokiu atveju turi but labai rimtas.
ir ten del asinchroninio variklio asimetrijos tai nusisnekejai konkreciai. tokiam variklyje yra triju faziu tarpusavio simetrija ir tai vienas is esminiu situ varikliu privalumas pries visokius kitokiu tipu variklius. |
|
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 13:28 |
|
|
|
nors vienas žmogus paaiškino, kaip turi b0ti. Paklausčiau, kaip kokį ledą pajungti, tai atsakymų sulaukčiau kokius tris puslapius. O paklausiau, kaip pajungti variklį. Tai iškart aš santechnikas esu. Bet ką padarysi, toks tas forumas. Na su ta nesimetrine apkrova suklydau. Pamaniau, kad induktyvumai, magnetolaidžių įsisotinimai duos nesimetrine apkrova, tai paprasčiausiai klydau. Bet galėjot ramiai parašyti, o į šuns dienas iškart išdėti. |
|
_________________ Diplomas tik etikete ant konservų dėžutes. O kas slepiasi dėžutėje neaišku. |
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 14:43 |
|
|
|
Ir kam ta N i zvaigzde jungt?Ot laikai atejo,zudosi zmones kaip kas moka,kas su TV,kas su 3F motoru.... |
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 15:52 |
|
|
|
Dar vienas, jeigu neturi ką pasakyti geriau išviso nieko nerašyk.
Klausimas buvo kur jungti TN-C-S tinklo posistemėje PE ir N laidus pajungiant asinchroninį variklį. Nes knygoje "Elektros energetiniai įrenginiai ir instaliacija" 231 psl. parašyta "... PEN laidą išskirsčius į nulinį N ir apsauginį PE laidus, toliau nuo to taško sujungti juos vieną su kitu arba nulinį laidą N įžeminti neleidžiama...". Tai turim penkis laidus. Tai į variklio korpusą jungi N, o ką su PE daryti? pakabinti ore kabėti? O jeigu PE prie korpuso pajungiu, tai varikliui galiu pajungti apsauginį įžeminimą. Nes to daryti nedraudžia niekas. O tada ore kabėti palikti N laidą? |
|
_________________ Diplomas tik etikete ant konservų dėžutes. O kas slepiasi dėžutėje neaišku. |
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 16:13 |
|
|
|
Va todėl niekas neveda į variklį 5 laidų. Jei tu N jungsi prie korpuso, o variklis stovi ant įžemintų metalo konstrukcijų tu automatiškai įžemini N.
Nematau bėdos PE arba N gyslos nepajungti. |
|
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje |
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 16:21 |
|
|
|
N jungiasi prie zvaigzdes bendro tasko, o i korpusa jungiasi PE
jei yra tik 4 laidai, tai izeminimas naudojamas, o neutrale nebutina, trifazis variklis puikiai veiks ir be jos, tiek zvaigzde, tiek trikampiu. |
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 16:37 |
|
|
|
Aš irgi taip maniau, kad N laidą reikia jungti į žvaigždės bendrą tašką, nes nemanau, kad jau variklis yra idealiai simetrinė apkrova. Vis tiek skiriasi apvijų induktyvumas ir varža. O PE laidą i korpusą, tačiau už tokius pamastymus buvau pavadintas savižudžiu, santechniku ir Vasia
AlgisL rašo: |
N jungiasi prie zvaigzdes bendro tasko, o i korpusa jungiasi PE
jei yra tik 4 laidai, tai izeminimas naudojamas, o neutrale nebutina, trifazis variklis puikiai veiks ir be jos, tiek zvaigzde, tiek trikampiu. |
|
|
_________________ Diplomas tik etikete ant konservų dėžutes. O kas slepiasi dėžutėje neaišku. |
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 19:58 |
|
|
|
ten simetrija kitokio pobudzio, tu kalbi vien apie tiesines simetrijas ir bandai mintyse variklo veikima prikabint prie smetrijos kuria supranti. na kai pvz yra tik pliusas ir minusas - tai simetrija buna ties nuliu. o variklis sukasi ir jei aiskint matematiskai - cia reikalinga plokstumos simetrija (tritaske, tripole, trifaze), o ne tieses (dvitaske, dvipole). plokstumos simetrija idealiausia kai triju tasku. dvieju tasku plokstumos simetrija - nestabili. ir trifaziam variklyje butent panaudojamas sitas efektas.
arba dar kitaip - isivaizduok supynes ant virves. du virves galai ir sedyne. virves galai priristi kazkur sonuose. nu ir supiesi - nes dvitaske sistema nestabili. o pvz jei pririst nuo supyniu sedynes trecia virve ir kur nors sone uztvirtint - viskas, suptis nebegali. sistema stabili, nes triju tasku. ir visai nesvarbu - ar viena virve ilgesne kokiu 10cm ar trumpesne. pusiausvyra nusistovi savaime.
trifaziam variklije butent sitas dalykas panaudotas - triju faziu elektromagnetine simetrija. ir ten pofig kad biski skiriasi apvijos varza ar induktyvumas apvijoje. del simetrijos reiskinio vistiek nusistovi savaiminis balansas. N laidas nebutinas, nes jo funkcija vienfazes sistemos atzvilgiu issidalina kitos dvi fazes tarpusavyje. bet jei pvz viena faze nutruktu ir nesuveiktu apsauga, tai tas laidas geriau kad butu ijungtas
del "reikalavimu", tai ziurint kam ten darai ta pajungima visada yra kazkoks idealus tinklo isvedziojimo modelis, o reikalavimai tik instrukcija kaip to teorinio idealo pasiekt. bet daznai buna taip, kad net ir atitinkant teorinius geriausio idealo "reikalavimus" kazkas neveikia taip kaip tikimasi ir tuos "reikalavimus" vis tobulina ir tobulina visokie moksliukai. o technikai dirbantys pagal "reikalavimus" paskui durnina vieni kitus reikalavimu ismanyme, o ypac pasalinius |
|
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 20:34 |
|
|
|
Zamolski, ačiū už aiškų paaiškinimą.
Aš maniau, kad jeigu paimtumėm trifazį tinklą ir į kiekvieną fazę pajungtumėm vienodas varžas ir apkrovas sujungtumėm trikampiu, ir į bendrą tašką pajungtumėm N laidą, tai kol fazių apkrovimas yra vienodas, tai N laidu srovė netekėtų ir apkrova yra simetrinė. Tačiau jeigu nors vienos fazės apkrova skirstusi, tai nuliniu laidu tekėtų srovė ir apkrova butų nesimetrinė. Tačiau pasirodo yra visiškai kitaip. |
|
_________________ Diplomas tik etikete ant konservų dėžutes. O kas slepiasi dėžutėje neaišku. |
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 21:31 |
|
|
|
pcwortex rašo: |
Zamolski, ačiū už aiškų paaiškinimą.
Aš maniau, kad jeigu paimtumėm trifazį tinklą ir į kiekvieną fazę pajungtumėm vienodas varžas ir apkrovas sujungtumėm trikampiu, ir į bendrą tašką pajungtumėm N laidą, tai kol fazių apkrovimas yra vienodas, tai N laidu srovė netekėtų ir apkrova yra simetrinė. Tačiau jeigu nors vienos fazės apkrova skirstusi, tai nuliniu laidu tekėtų srovė ir apkrova butų nesimetrinė. Tačiau pasirodo yra visiškai kitaip. |
yra butent taip, bet nesuk sau galvos ir jei nenori - nejunk to N, jis varikliui nereikalingas kaip tau uodega, tskant - RUDIMENTAS. |
|
|
|
|
|
|
asinchroninio variklio pajungimas |
Parašytas: 2012 10 04, 21:36 |
|
|
|
pcwortex rašo: |
Zamolski, ačiū už aiškų paaiškinimą.
Aš maniau, kad jeigu paimtumėm trifazį tinklą ir į kiekvieną fazę pajungtumėm vienodas varžas ir apkrovas sujungtumėm trikampiu, ir į bendrą tašką pajungtumėm N laidą, tai kol fazių apkrovimas yra vienodas, tai N laidu srovė netekėtų ir apkrova yra simetrinė. Tačiau jeigu nors vienos fazės apkrova skirstusi, tai nuliniu laidu tekėtų srovė ir apkrova butų nesimetrinė. Tačiau pasirodo yra visiškai kitaip. |
Dabar, kad tave galutinai išvaryčiau iš proto, pasakysiu, kad yra būtent taip kaip paryškinta tavo tekste.
Tik turėjo būti vietoj trikampio žvaigžde, nes trikampyje nu niekaip net ir labai norėdamas nerastum kur prijungt N.
P.S. žaviuosi Zamolskio sugebėjimu parašyt pusę puslapio ir tuo pačiu neparašyt.... nieko. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|