Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 04:25. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, gal kas galit kokia shema imest, kaip pasigaminti 12v akumuliatoriaus apsauga nuo iskrovimo.
Pvz., kad issijungtu kai akumuliatorius issikrauna iki 10v ir vel pasijungtu kai isikrauja iki 12v.
Sveiki, gal kas galit kokia shema imest, kaip pasigaminti 12v akumuliatoriaus apsauga nuo iskrovimo.
Pvz., kad issijungtu kai akumuliatorius issikrauna iki 10v ir vel pasijungtu kai isikrauja iki 12v.
Google -> vaizdai -> battery discharge control circuit
Siaip reikia ne tik itampas zinoti, bet ir kokia iskrovimo srove ir kada ir koks pakrovejas pajungiamas. Nes didele srove apkraunant, gausi kvailai veikiancia apsauga - suveikia apsauga, atjungia, po kiek laiko itampa be apkrovos pakyla, ijungia. Ir taip junginesis be perstojo kol akuma nusodinsi galutinai.
Cia vejo jegaine krauna, dabar pajungti 2vnt. 12v akumuliatoriai po 150Ah.
Is ju naudojama jega bus max 40A
Vėjo jėgainėse paprastai naudojami konverteriai 24/230V kurie savyje turi tą funkciją (akumuliatorių iškrovimo kontrolės). Pas tave to nėra ?
Kadangi pačio supratimas kaip matau
Citata:
Is ju naudojama jega
labai menkas, o čia dalykas rimtas (sopkis jau rašė) tai siūlau neieškoti schemos, nes pats tu jos vistiek nepadarysi, o ieškot žmonių kas padarys.
Eilinis lietuvisko taupumo pavyzdys - vejo jegainei ir akumuliatoriams pinigu atsiranda, o ant protingo krovimo - iskrovimo kontrolerio pataupoma. O butent tas kontroleris labiausiai itakoja akumuliatoriu ilgaamziskuma.
tai neturetu nieko kainuoti nes toskios funkcijos turi buti igyvendintos keitikliuose kurie naudojami akumuliatoriam krauti nuo vejo maluno ir is akumuliatoriaus padaryti 220v.
jei tu akumuliatoriu krauni nuo vejo maluno tiesiai, tai resultatas bus nekoks, bet galima apsieiti naudjant paprasta rele( kontaktoriu).
paprasciausia butu ne atjungti akumuliatoriu, bet ant generatoriaus pajungti pakankamai dideli apkrovima kad itampa nukristu iki pakankamai mazos.
toki dalyka galima padaryti naudojant nesudetinga komparatoriu su histeresze (teigiamu griztamu rysiu)
tobulesne alternatyva butu panaudoti simistorini galios reguliatoriu ir vejo maluna proporcingai pristabdyti tiek kad ant akumuliatorius butu reikiama itampa nevirsyjanti leistinos. tada gausime idealu pakrovima ir energijos isnaudojima.
jungineti 40A srove relemis ar tranzistoriais nera labai paprastas dalykas, kuris beje ir gana nuostolingas, todel siulau to vengti.
Paskutinį kartą redagavo Digix, 2012 09 07, 12:00. Redaguota 1 kartą
Eilinis lietuvisko taupumo pavyzdys - vejo jegainei ir akumuliatoriams pinigu atsiranda, o ant protingo krovimo - iskrovimo kontrolerio pataupoma. O butent tas kontroleris labiausiai itakoja akumuliatoriu ilgaamziskuma.
Matai gavosi kad daug niekas ir nekainavo. generatorius papuole elektrines auto Prius, sparnai - sraigtasparnio galiniai, o akumai is tevo traktoriu, nes ziema jie nenaudojami buna ir dazniausiai pamirstami pakraut. Viskas gauta is savu.