|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 14, 14:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Antro akumuliatoriaus krovimo rele
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 27, 20:18 |
|
|
|
Sveiki reikia man pajungti antra akumuliatoriu kemperyje, kad nuo jo pajungti tik apsvietima ir inverteri (kad neiskrauti pagrindinio akumuliatoriaus). Taigi gal turite kokiu pasiulymu kaip tai padaryti. niekur neradau kur butu galima isigyti tam skirtu reliu, kuri leidzia pasikrauti pagrindiniam akumuliatoriui o paskui pajungia krauti antraji. Todel pagalvojau gal galima butu taip padaryti su tiristoriumi:
su potenciometru gal eitu pareguliuoti isijungimo itampa... kokiu patarimu pastabu? |
|
Paskutinį kartą redagavo pinkisjo, 2012 05 27, 21:25. Redaguota 1 kartą _________________ Nepykit uz kartais kvailus klausimus gi visi nuo to pradejom |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 27, 20:52 |
|
|
|
pinkisjo rašo: |
http://www.hellroaring.com/rv.php
arba gal zinot kur tokias reles galima rast pirkti klaipedoje? |
Pasiėmi paprasčiausias automobilines 40A reles kurių pilni šrotai ir pasidarai.
Tik sprendžiant iš to, kad schemoje bandai peckioti tiristorius kur jie visai netinka tai nieko tau neišeis. |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 27, 21:24 |
|
|
|
Sorry, o kaip padaryti kad antrasis akumas pasijungtu krovimuisi tik tada kai pirmajam akumui duodama is generatoriasus tarkim 14.2V o kai koki 12.5V antrasisi kad atsijungtu? sitam dalykui as ir bandziau ideti tiristoriu.
specialiai tam skirtos reles kontroliuoja antro akumo pajungima prie krovimo priklausomai nuo itampos |
|
_________________ Nepykit uz kartais kvailus klausimus gi visi nuo to pradejom |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 27, 21:44 |
|
|
|
pinkisjo rašo: |
Sorry, o kaip padaryti kad antrasis akumas pasijungtu krovimuisi tik tada kai pirmajam akumui duodama is generatoriasus tarkim 14.2V o kai koki 12.5V antrasisi kad atsijungtu? sitam dalykui as ir bandziau ideti tiristoriu.
specialiai tam skirtos reles kontroliuoja antro akumo pajungima prie krovimo priklausomai nuo itampos |
Gatavos schemos neturiu, ieškot internete tingiu. Nepyk.
Va tau idėja, jei iš to sugebėsi išmest tai ko nereikia tai gali pasidaryt.
http://www.extremecircuits.net/2010/06/voltage-levels-control-relays_21.html |
|
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 28, 13:48 |
|
|
|
Hm, o kokia aplamai prasme taip prioritetiskai krauti tik viena akuma ir tuo paciu gadinti kita?
Mano supratimu, svarbiausia yra atskirti ju iskrovimo grandines kad vienam issikrovus neiissikrautu ir antras ir nuo sio maitinami aparatai nenustotu veikti - tuo tarpu ikrovimas turetu buti proporcingas iskrovimo lygiui t.y. paprasciau sakant - abu akumuliatoriai turetu gauti ta pacia ikrovimo itampa (paprasciausiu atveju per galingus Schottky diodus), ir jei vienas kuris bus labiau issikroves, tai tas tuo metu ir pasiims didesne ikrovimo srove, o pasiekus vienodas itampas toliau jau abu krausis vienodai proporcingai pagal ju talpas. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 28, 19:05 |
|
|
|
Na kiek domejausi ir pamascius, vienas akumuliatorius buna kaip automobilio akumuliatorius (uzvedimui, avariniui, vejeliui, webasto) o antrasis skirtas visai kemperio irangai mage, tv, salono apsvietimas ir panasus dalykai. Taigi masininis akumas kaip ir turetu buti visada pasikroves, o antrasis daznai stipriai iskrautas. Tagi jei uzsivedi varikli tai prioritetas turi buti pirma atsatyti pagrindini akumuliatoriu o paskui tik jau pradeti krauti antraji akumuliatoriu kuris realiai turetu isspausti is generatoriaus beveik viska. na jei generatorius nepajegia sukelti itampos reiskiasi kencia visa elektros sitema tada nukritus itampai antrasis akumas nuo krovimo atjungiamas. Na galvoju kazkas tokio turetu buti |
|
_________________ Nepykit uz kartais kvailus klausimus gi visi nuo to pradejom |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 28, 21:03 |
|
|
|
pinkisjo rašo: |
Na kiek domejausi ir pamascius, vienas akumuliatorius buna kaip automobilio akumuliatorius (uzvedimui, avariniui, vejeliui, webasto) o antrasis skirtas visai kemperio irangai mage, tv, salono apsvietimas ir panasus dalykai. Taigi masininis akumas kaip ir turetu buti visada pasikroves Na isskyrus tikrai isimtinius/avarinius atvejus (kai kartais netgi ir labai pakrauti akumuliatoriai gali nepadeti), as matau butinuma siam "pagrindiniam" akumuliatoriui tureti tik tiek butino kruvio, kad galetu garantuotai uzvesti (tvarkingai uzsivedanti!) varikli.
o antrasis daznai stipriai iskrautas. Buvimas iskrautoje busenoje bet kokiu atveju gadina akumulatoriu!
Tagi jei uzsivedi varikli tai prioritetas turi buti pirma atsatyti pagrindini akumuliatoriu Dar karta ziurim nuosekliai - jei pagrindinis akumuliatorius ir taip buvo pakrautas o issikrove tuo metu tik tiek kiek reikejo uzvesti varikli (kemperis reiskia vasara reiskia uzvedimui reikia <10 sekundziu) tai argi ta prarasta kruvi reikes ilgai atsatineti?
o paskui tik jau pradeti krauti antraji akumuliatoriu kuris realiai turetu isspausti is generatoriaus beveik viska. Jei bet kuris is akumuliatoriu iskrautas tai palikti jo ilgam tokiame buvyje labai nepageidautina nes jie nuo to genda, reiskia teks uzvedineti varikli ir krauti kol pasikraus abu nesvarbu kuriam daugiau to pakrovimo reikia - tai koks tada skirtumas? As siulau pirma paduoti daugiau kruvio tam, kuris bus labiau issikroves, kad jo papildomai negadinti laukimu iskrautame buvyje.
na jei generatorius nepajegia sukelti itampos Jei tai vyksta del iskrautu akumuliatoriu tai reiskia reikia laukti kol jie pasikraus (iki galo ar bent jau didziaja dalimi, ir butent abu nes kitaip kaip jau minejau tas nepakrautasis genda!) o jei itampa "sodina" kazkokia kita apkrova tiek kad jos neuztenka akumams pakrauti tai reikia arba krovimo metu atjungti ta kita apkrova arba statyti galingesni generatoriu
reiskiasi kencia visa elektros sitema Konkreciai, kas atseit kencia labiau uz tuos du iskrautus akumuliatorius?
tada nukritus itampai antrasis akumas nuo krovimo atjungiamas. Ir genda paliktas iskrautas kol kazkas kitas nusiurbineja generatoriaus itampa?
Na galvoju kazkas tokio turetu buti ??? |
Beje, mano siulytame paprastame variante su diodais labai nesunku padaryti pagal pageidavima operatyviai perjungiama prioritetini vieno (bet kurio) is akumuliatoriu krovima - tam tereikia uztrumpinti atitinkamo akumuliatoriaus diodus ir jis automatiskai krausis greiciau nei tas kitas. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 06:14 |
|
|
|
Nemanau kad diodai yra gerai.Automobilio generatorius isejime palaiko pastovia itampa , kuri yra tokia kad akumuliatoriaus krovimas butu optimalus .O atemus is tos itampos 0,6 -1 V , kuri liks diode, akumuliatorius tinkamai kraunamas nebebus su visomis is to sekanciomis pasekmemis
Siulyciau tiesiog jungti lygiagreciai abu akumuliatorius krovimo metu reles pagalba dirbant varikliui ir viskas .Jokiu gudrybiu cia nereikia .. |
|
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 13:54 |
|
|
|
Nors akumuliatoriu jungimas per diodus nera idealus sprendimas (o tik pats paprasciausias ir patikimiausias), visgi tai nera taip blogai kaip gali pasirodyti nepasigilinus i konkrecias detales - o butent, kad automobiliu generatoriai turi legalu leistina savo isejime palaikomu itampu diapazona nuo 13.8 iki 14.5V t.y. ta galima paklaida bent dvigubai virsyja minimalu itampos kritima ant mano minetu Schottky diodu (nes iprastus su ju dideliais itampos kritimais 0.6-1V tikrai butu neracionalu naudoti itampoms zemesnems nei 50V ).
Relinis gi variantas nors ir neturetu beveik jokio papildomo itampos kritimo taciau reikalautu bent jau minimalios valdymo schemos kad sinchronizuoti reles suveikima su variklio uzsivedimu - arba kitu atveju, tai tektu daryti paciam operatoriui rankiniu budu, o tokiu atveju is esmes net ir reles nereikia - uztektu ir tiesiog paprasto pakankamai galingo jungklio. |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 19:49 |
|
|
|
RVRSS rašo: |
Beje, mano siulytame paprastame variante su diodais labai nesunku padaryti pagal pageidavima operatyviai perjungiama prioritetini vieno (bet kurio) is akumuliatoriu krovima - tam tereikia uztrumpinti atitinkamo akumuliatoriaus diodus ir jis automatiskai krausis greiciau nei tas kitas. |
tavo siulomas variantas tinka tik senesniems kibirams, ir tai ne visiems
japonuose, korejieciuose, amerikonuose krovimo itampos palaikymo schema toli grazu nera tokia, kaip antram golfe ar bulkoje, ir kad generas normaliai veiktu reikes kruvos papildomu laidu ir perjungikliu ir dakuja krusimosi, kol viska pravesi ir sujungsi kaip priklauso
todel normaliame kemperyje starterinis akumas niekada nuo masinos elektros sistemos neatjunginejamas, antras akumas statomas ne starterinis, o specialus, gilaus iskrovimo, visa kemperio iranga maitinama tik nuo jo, uzgesinus varikli jis automatiskai atjungiamas nuo starterinio akumo, ijungus varikli - vel prijungiamas, ne is karto, o kai itampa ant starterinio akumo pasiekia tam tikra reiksme arba kai generatoriaus srove nukrenta iki kazkur 60% nuo maksimalios, tam stovi speciali rele |
|
Paskutinį kartą redagavo gnt, 2012 05 29, 19:55. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 19:55 |
|
|
|
gnt rašo: |
tavo siulomas variantas tinka tik senesniems kibirams, ir tai ne visiems
Pvz.?
japonuose, korejieciuose, amerikonuose krovimo itampos palaikymo schema toli grazu nera tokia, kaip antram golfe ar bulkoje,
Pvz.??
ir kad generas normaliai veiktu reikes kruvos papildomu laidu ir perjungikliu ir dakuja krusimosi, kol viska pravesi ir sujungsi kaip priklauso
Pvz.??? |
|
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 20:05 |
|
|
|
''klasikiniame'' genere rele maitinasi nuo savo tiltelio ir ''sprendzia'' apie isejimo itampos dydi butent pagal sia itampa, todel toks generas yra pilnai autonomiskas, ji paprasta perjungt prie kito akumo
siauraakiai itampa matuoja dviejuose taskuose - ant genero isejimo ir''degimo pliuso'' linija spynoje - atvestas atskiras laidas
amerikonuose isvis nera krovimo reles - viska atlieka ECU, matuodamas itamnpa irgi ''degimo pliuso'' linijoje
forduose - ECU matuoja itampa borto tinkle ir per atskira linija ''snekasi'' su rele, taip papildomai reguliuodamas krovima, tas pats nemazoje dalyje italu
ir t.t.
apie naujesnes masinas, kur rele pastoviai snekasi su ECU per CAN bus, as isvis nesneku |
|
Paskutinį kartą redagavo gnt, 2012 05 29, 20:08. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 20:07 |
|
|
|
gnt rašo: |
todel normaliame kemperyje starterinis akumas niekada nuo masinos elektros sistemos neatjunginejamas, antras akumas statomas ne starterinis, o specialus, gilaus iskrovimo, visa kemperio iranga maitinama tik nuo jo, uzgesinus varikli jis automatiskai atjungiamas nuo starterinio akumo, ijungus varikli - vel prijungiamas, ne is karto, o kai itampa ant starterinio akumo pasiekia tam tikra reiksme arba kai generatoriaus srove nukrenta iki kazkur 60% nuo maksimalios, tam stovi speciali rele |
Ir ka visa tai is esmes keicia? |
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
Antro akumuliatoriaus krovimo rele |
Parašytas: 2012 05 29, 20:22 |
|
|
|
gnt rašo: |
''klasikiniame'' genere rele maitinasi nuo savo tiltelio ir ''sprendzia'' apie isejimo itampos dydi butent pagal sia itampa, todel toks generas yra pilnai autonomiskas, ji paprasta perjungt prie kito akumo.
Sorry kolega, bet as lygtai nesiuliau genero prie nieko "per-junginet", as tik pasiuliau viena is galimu variantu kaip ji pri-jungti pastoviai.
Jungineti trumpikliu as siuliau (esant tokiam reikalui) tik "prioritetinio" akumo diodus siekiant butent ji pirmaji ir/arba pilnai pakrauti to likusio antrojo akumo atzvilgiu - ir visa tai butent cia ka tik tamstos aprasytos klasikines krovimo sistemos atveju, nes kitais tobulesniais atvejais, kaip antai:
siauraakiai itampa matuoja dviejuose taskuose - ant genero isejimo ir''degimo pliuso'' linija spynoje - atvestas atskiras laidas
amerikonuose isvis nera krovimo reles - viska atlieka ECU, matuodamas itamnpa irgi ''degimo pliuso'' linijoje
forduose - ECU matuoja itampa borto tinkle ir per atskira linija ''snekasi'' su rele, taip papildomai reguliuodamas krovima, tas pats nemazoje dalyje italu
ir t.t.
apie naujesnes masinas, kur rele pastoviai snekasi su ECU per CAN bus, as isvis nesneku
as nematau aplamai jokiu bedu del akumus atskirianciu diodu istatymo (tarp genero isejimo ir ju paciu), nes modernesne itampos ant akumo (o ne tik genero isejime) palaikymo sistema netgi kompensuos itampos kritima tuose dioduose, kas kitu atveju (pvz. anksciau minetoje klasikineje schemoje) visgi turetu buti laikoma bent jau siokiu tokiu mano siulytos paprastos akumu atskyrimo sistemos per diodus trukumu. |
|
|
_________________ Elektroje stebuklų nebūna - būna blogi kontaktai!
"Aš čia, gyva!"
(durnyno SHIT'o vardas - Lietuva) |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods |
|
|
|