Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 07:15. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Kad nekiltų aistrų ar dar ko nors, iš karto rašau:
kalba eina apie zondą UŽ KATALIZATORIAUS.
Daug visko prisiskaičiau, bet galai nesueina. Kai kur rašo, kad pagal jį koreguoja kuro mišinį, kai kur kad ne. Gal kas esat tyrinėję?
Apgavikai vietoj antro zondo pardavinėjami ir naudojami, turbūt niekam ne paslaptis, bet... kokį signalą turi duoti tas "apgavikas"?
.... rašo, kad "pulsuojanti" įtampa 0-0.9V.... o bet tačiau...
Čia yra ištrauka iš mašinos manualo, ką daryti kai obd2 meta antro zondo klaidą:
Čia pratrinta nereikalingos nesamonės, palikta tik esmė.
Ir WTF
Turime, kad zondas už katalyzo turi duoti pastovią įtampą 0.2-0.4V ribose.
Visgi kur tiesa, šitam manuale ar interneto platybėse?
Ką tas zondas turi duoti?
Paskutinį kartą redagavo Chulio, 2012 04 19, 14:18. Redaguota 1 kartą _________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Turėjau Toyota Camry. Įtampa pastovi (pastovios krypties), bet jos amplitudė kinta, priklausomai nuo išmetamų dujų sudėties. Pagal tai ir reguliuojamas įpurškiamų degalų kiekis (vienas iš parametrų).
Kurį laiką važinėjau su apgaviku. Geriausiai buvo, kai įtampa 0,36 V, bet tai tinka tik konkrečiam automobiliui. Bet kuriuo atveju degalų sąnaudos padidėja, todėl verčiau pasikeisti zondą
................................. Geriausiai buvo, kai įtampa 0,36 V, bet tai tinka tik konkrečiam automobiliui. Bet kuriuo atveju degalų sąnaudos padidėja, todėl verčiau pasikeisti zondą
Apie kurį zondą kalbate? Pirmą (iš karto už išmetimo kolektoriaus) ar antrą (už katalizatoriaus)?
Esmė tame, kad mano mašinoj stovi 2 zondai. Katalizatorius išimtas ir meta antro zondo klaidą. Pirmas zondas - AFR daviklis.
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Kol variklis isils ir katalizatoriu ikaitis, antro zondo signalas kali but toks kaip ir pirmo, kai variklis ikais ir prades veikt katalyzas antro zondo signalas turi but beveik lygus ir iki 0.4v. Variklio kompas turi programa su kuria karts nuo karto patikrina efektyvuma ir ar kas nors neisikiso, Tai yra padidina kuro kieki ir ziuri kas darosi su antro zondo signalu, taip kad apipist antra zonda kazin ar normaliai pavyks.
Kol variklis isils ir katalizatoriu ikaitis, antro zondo signalas kali but toks kaip ir pirmo, kai variklis ikais ir prades veikt katalyzas antro zondo signalas turi but beveik lygus ir iki 0.4v. ..................................
Dėkui
Raimundas213 rašo:
.............................. Variklio kompas turi programa su kuria karts nuo karto patikrina efektyvuma ir ar kas nors neisikiso, Tai yra padidina kuro kieki ir ziuri kas darosi su antro zondo signalu, taip kad apipist antra zonda kazin ar normaliai pavyks.
Bandysiu... Visam pasauly a3.14 3.14sinėja ir nesiskundžia... Yra gi pardavinėjami "apgavikai"... Ir forumuose žmonės rašo, kad tie "apgavikai" gerai atlieka savo darbą...
Beje, pas mane senutis ecu, tai gal ir neturi tos "evektyvumo tikrinimo" programos. Mano motina viltis
_________________ I GAVE UP DRINKING, SMOKING AND SEX!
it was the worse 15 minutes of my life!
Pas rusus buvau rades paprasta sprendima- tarp duslintuvo ir 2 zondo dedasi perejimas su tam tikra kalibruota skyle, stai tau ir visas emuliatorius, kuri padaro ne kreivu ranku tekorius. Per sias dienas galeciau paieskot tu duomenu.
................................. Geriausiai buvo, kai įtampa 0,36 V, bet tai tinka tik konkrečiam automobiliui. Bet kuriuo atveju degalų sąnaudos padidėja, todėl verčiau pasikeisti zondą
Apie kurį zondą kalbate? Pirmą (iš karto už išmetimo kolektoriaus) ar antrą (už katalizatoriaus)?
Esmė tame, kad mano mašinoj stovi 2 zondai. Katalizatorius išimtas ir meta antro zondo klaidą. Pirmas zondas - AFR daviklis.
Už katalizatoriaus, bet mano atveju katalizatorius buvo geras, blogas zondas.
Apgauti galima ECU, bet jokiais apgavikais nepavyks sutaupyti degalų