Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 20, 23:34. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki visi, iskarto perspeju esu as cia naujas tai labai nypykit jei kas netaip. Nesenai isigijau vcds ir noreciau suzinoti kaip tiksliai zinoti ar prukstukai mazdaug geri (be tikrinimo ant stendo) paciam vcds atitinkamai iejus i tam tikra grupe rodo pukstuku darba, viskai kaip ir aisku bet nesuprantu parodymu paciu: 1cyl -0.25mg/s
2cyl 1.6mg/s
3cyl -0.93mg/s
4cyl 0.09mg/s
Cia ant laisvu apsuku, tai nesuprantu ar cia gerai jie dirba - ribose ar ne? dar pasikartosiu labai nepykit uz tokius klausimus as cia dar naujokas.. beje auto cia buvo vw passat 1.9tdi pd 2003m
iki 1.5 tiek i viena puse tiek i kita puse norma, toliau jau problema lenda.
Viskas teisingai,bet mes kalbame apie kuro kiekio korekcija del pastoviu apsuku palaikymo tuscioje eigoje.Cia dar ir variklio mechanikos tvarkingumas.Gali buti +1.5 o purkstukas idealus.
beje nenoriu kurt naujos temos tai prie to pacio.. kaip patikrinti ar gerai dirba egr voztuvas ziurint per momentinius rodmenis(ten kur rodo berods %)? kiek zinau ties 2500-3500 aps/min turi pilnai uzsidaryti (0%) ? ar tai tiesa? ir dar kazkaip eina pagal oro srauto matuokles rodmenis pasizeti? kaip turi kisti tie srauto rodmenys?
iki 1.5 tiek i viena puse tiek i kita puse norma, toliau jau problema lenda.
Viskas teisingai,bet mes kalbame apie kuro kiekio korekcija del pastoviu apsuku palaikymo tuscioje eigoje.Cia dar ir variklio mechanikos tvarkingumas.Gali buti +1.5 o purkstukas idealus.
Aisku jau variklis dirbs netolygiai ir matysis dumai.
iki 1.5 tiek i viena puse tiek i kita puse norma, toliau jau problema lenda.
Viskas teisingai,bet mes kalbame apie kuro kiekio korekcija del pastoviu apsuku palaikymo tuscioje eigoje.Cia dar ir variklio mechanikos tvarkingumas.Gali buti +1.5 o purkstukas idealus.
na taip,buvo atvejis kaip pakeitus purskalu guminius ziedelius/tarpines zenkliai rodmenys pasikeite i geraja puse
Yra programa Car test ji skirta purkštukam elektriniems dirbti puikei dirba tik tam turi padariti stenda ir puikei dirba .Turiu pasidares doda visus domenis parametrus . Jai ka domina rašikit i emaila. Vertas daiktas diemesio.Yra pas rusus aprašita gan puikei /Car test 2000/ . Taip pat auto bk forume tik doda schemas ne dirbančias .Jai kam reikia patarsiu .
Ta programa puikei dirba su dizelineis ir benzinineis purkštukais. Vienu paleidimu atlieka 5 ciklus su purkštuku kol iveda i darbines normas ir tik tada buna tinkamas vartoti .
Taip ten neblogas daigtas, bet kiek su jais kalbejau, toliau negu rusijos siena nenori prasideti. Perdaug problemu jam kazkokiu siusti i eu. Gal kas galetu padaryti ta car test? Su pasiulymais i pm
beje nenoriu kurt naujos temos tai prie to pacio.. kaip patikrinti ar gerai dirba egr voztuvas ziurint per momentinius rodmenis(ten kur rodo berods %)? kiek zinau ties 2500-3500 aps/min turi pilnai uzsidaryti (0%) ? ar tai tiesa? ir dar kazkaip eina pagal oro srauto matuokles rodmenis pasizeti? kaip turi kisti tie srauto rodmenys?