|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 01 06, 19:24. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Elektronika žaliems » Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 3 Pereiti prie 1, 2, 3 Toliau |
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 11, 19:46 |
|
|
|
Sveiki, Gerbiamieji,
Situacija - bandau paleist i gyvenima plaktukini maluna, jo darbines apsukos apie 3000 aps, originale stovejo 30 kw variklis 1000 ar 1500 apsuku (variklio skyvas 1,5 kart didesnis uz maluno)
Del nuomojamose patalpose esancios elektros galingumo (30 kw) ir nupirkto maluno komplektacijos (buvo be variklio) bandau priverst ta zveri pradet dirbt su mazesnio galingumo varikliu , turinciu didesnes apsukas (3000)
Prasidejo linksmoji dalis
Patikejes kaimieciu kalbomis kad veikia is su 15 kw varikliu, pasistaciau 15 kw 3000 aps rusiska varikli, uzdejom skyva su 3 dirzais , (originale ant maluno asies 5 dirzai) pradziai bandem jungti "per rubilnika" , tai nepasiekus darbiniu apsuku mesdavo ivado automata (40A), pamatavus starto sroves jungiant sokdavo iki 150-170 A. Specialistai kraipo galva , sako blogas variklis, pervyniojam. Paleist vis tiek niekaip, sroves tokios pat. Pradejau nerst ka daryt, daznio keitiklis prabanga , nupirkau toki programuojama softstarta, vel beda - pats nemoku programuot - kol radau specialista uz kruva pinigu , kol suprogramavo , na lyg ir pasileido, nors paleidime pries / uz softstarto vis tiek srove budavo apie 160 A.
Pradejom bandyt malt - po 4-iu sumaltu maisu atradom kad 3-ju dirzu per mazai - buksuoja, dega dirzai. Perdarem skyva 5 dirzam, pirkom naujus dirzus, pastatem 50 A automata , bandom leist - vel meto automata. Kvieciam vel programeri , programuoja, maigo , startina 10 kart per 20 min = sudege variklis.... (antra kruva pinigu)
Galvojam ka daryt toliau - panasu kad softstartas nepasiteisino, sroviu nenumazina - softstarta realizavom , sudegusi rusiska varikli pasikeitem i importini 15KW 3000 aps suvyniota originaliai 660/380 itampai. Paleidimui panaudojom zvaigzde trikampis jungtuka - JEGA - startuojant zvaigzde ima iki 25A ir gerai begejasi , perjungus i Trikampi srove soka iki 75 A max ir isisuka iki normaliu apsuku. Beda - ta monstra 15 kw variklis su 5 dirzais tuscia eiga sukdamas naudoja 29-30 A, kai jo lenteleje parasyta 28.8A darbine srove. Davus malimo srove uzlipa iki 40 , kas jau negerai - variklis dusta, krenta apsukos - nemala - ir pradeda silt.... Varikli i pardavima ir
Galvojam ka daryt toliau - panasu kad kaimieciai "uz bazara neatsako" ir 15 KW variklis neveza... Sprendimas - perkam 22 kw 3000 aps varikli. Radau rusiska varikli - dirstelejes i lentele lyg matau 660/380 . pasimatuoju apviju varzas, varzas i korpusa , viskas OK , vezam , jungiam, pabandom tuscia startuot , OK, jungiam paleidima zvaigzde trikampiu, bandom leist - iskart meta automata. Matuojam srove - virs 200 startuojant zvaigzde, krapstom galva, nusivalom variklio lentele 220-380.... Kalbam rusiskai..... Niekaip nepaleisim, vezam pervyniot (trecia kruva pinigu ) kad galetumem jungt 660/380. Pervyniota varikli parsiveze statom i vieta, jungiam tuscia, OK, tuscio srove apie 15 A,apsukos irgi normalios, dedam dirzus, startuojant zvaigzde, srove soka ne daugiau 80A, automatas laiko , bet variklis vos sukasi ir nekelia apsuku (15 KW variklis startuojant zvaigzde isisukdavo normaliai, ir perjungus trikampiu pasiekdavo darbines apsukas be problemu), o pabandzius jungti i trikampi neisisukes variklis vel praso virs 200 A sroves , meta automata. Jau nekalbam rusiskai , tyliai mastom ka daryt. Matuojam itampas - ivade 408V, ant variklio irgi virs 400V, startuojant zvaigzde krenta iki 375V, jei dar pajungiam trikampi, tai prie variklio krenta iki 320V (ivade krenta iki 350V) - nepasileidzia..... Skambinom varikliu vyniotojam, elektrikam, prisiklausem kruvos teoriju kad gali buti per daug apviju, per plonas laidas apviju , per didelis tarpas statoriaus rotoriaus ir dar balazin ko.
Gal yra kas praejes per visa sita ir koki sprendima rades , nes jau pradeda neviltis imt - reikalas nevyksta , kruvos pinigu dingsta, nuoma kapsi....
Pagarbiai Egis |
|
_________________ mokytis mokytis mokytis.... |
|
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 11, 21:07 |
|
|
|
galvojom kiek galima mazint variklio skriemuli, bet , kaip minejau , maluno veleno apsukos man reikalingos 2800-3000 , nes ant kito maluno asies is galo stovi istraukimo ventiliatorius , kuris siurbia/pucia sumalta medziaga i ciklona, kritus sukiams neveiks istraukimas .... taip pat kadangi tai plaktukinis malunas , reikalingos apsukos plaktukeliams kapoti paduodama medziaga. |
|
_________________ mokytis mokytis mokytis.... |
|
|
|
|
|
|
Re: Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikamp |
Parašytas: 2011 03 11, 21:34 |
|
|
|
Egis/Kaunas rašo: |
Sveiki, Gerbiamieji,
Pagarbiai Egis |
Daug parašei, nežinau ar viską gerai supratau, bet išvados tokios:
1. Pirma klaida, kad dedant didesnių sūkių variklį dar mažinama jo galia. Jei originaliai prie 1500 sūk/min buvo 30kW variklis tai prie 3000sūk/min reikalingas 50kW variklis jei ne daugiau.
2. Kaip suprantu 15 kW variklio tikrai buvo per mažai
3. Sofstarteriu paleidimo srovę tikrai galima sumažinti, tik jos nėra kuo pamatuoti, ten yra nesinusinės formos impulsai, kurių paprasti pigūs prietaisai teisingai nematuoja.
4. Įtampai krentant variklio imama srovė auga, dėl ko įtampa dar daugiau krenta, srovė dar labiau auga....kol arba suveikia automatas arba sudega variklis. Taip jau yra su asinchroniniais.
Reziume - didinkit įvado galingumą, keiskit kabelius, kitaip tariant mažinkit įtampos nuostolius. Statau 80 prieš 20, kad kitaip nieko nebus. Biškį pravalgęs dantis aš ant tokių dalykų.
Ir dar - įdomu pas ką vyniojot variklį ? Kaune aš žinau tik vienus dėmesio vertus vyniotojus kurie žino ką daro tai yra UAB "Simanta", visi kiti sugeba tik pervyniot nekeisdami variklio parametrų, bet jeigu reikia pervyniot kitiems sūkiams ar įtampai - nesugeba. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 11, 22:28 |
|
|
|
xina rašo: |
Siaurinkit malūno būgną, nes pareikalaujamo galingumo apgauti nepavyks. |
kaip tai techniskai padaryti dar nesugalvojau, itariu lengva nebus, siaip siti malunai dirba ir su 22 KW varikliais nesiaurinant |
|
_________________ mokytis mokytis mokytis.... |
|
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 11, 22:33 |
|
|
|
Is esmes pritaiu kas ake evaldas, tacisu manau reikia isteisinti tuos kaimecisu apsiuliusius 15kw varikli.
is principo kiek suprantu jei ten malunas tai jis gali vekti net su 5kw varikliu tik mals letai.
jeigu nepasuka vadinasi skrieumuliu diametru proporcijos blogos.
.
jei variklis ten buvo 1500 idejai 3000 tai butina skriemulio diametra mazisnti 2 kartus nes 1500 varisklis turi 2x daugiau jegos nei 3000 aps.
jei vietoje 1500rpm 30kw idejai 1500rpm 15kw tai varisklio skreimuli reikia mazinti net 4 kartus. jei tas neimanoma teks statyti papildoma reduktroiu.
jei ivado galingumo nepakanka varikio paleidimui tai net jei nupikrti 30kw variklis nuo to geriaus nebus, sof startas nepades irgi. jis tisiog mazina ijungimo metus rove bet kartu mazina ir sukimo momenta
Citata: |
Ir dar - įdomu pas ką vyniojot variklį ? Kaune aš žinau tik vienus dėmesio vertus vyniotojus kurie žino ką daro tai yra UAB "Simanta", visi kiti sugeba tik pervyniot nekeisdami variklio parametrų, bet jeigu reikia pervyniot kitiems sūkiams ar įtampai - nesugeba. |
tokie pervyniojimai reikaluja bandymu arba reikia jau tureti susdejus sarasa duomenu kokiam statoriui kiek viju ir kokios vielos sukti.
tai betkas kas daug variklius taiso turetu tureti toki sarasa. ir manau galetu parinkti kita kombinacija nuo alalogisko statoriaus.
neturint tokiu duomenu tektu spelioti ar tilps nauja apvija ar ne. |
|
Paskutinį kartą redagavo Digix, 2011 03 11, 22:47. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
|
Re: Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikamp |
Parašytas: 2011 03 11, 23:01 |
|
|
|
Evaldas_S rašo: |
Egis/Kaunas rašo: |
Sveiki, Gerbiamieji,
Pagarbiai Egis |
Daug parašei, nežinau ar viską gerai supratau, bet išvados tokios:
1. Pirma klaida, kad dedant didesnių sūkių variklį dar mažinama jo galia. Jei originaliai prie 1500 sūk/min buvo 30kW variklis tai prie 3000sūk/min reikalingas 50kW variklis jei ne daugiau.
Sita girdejau is zmoniu , kurie bande pasikelti ventiliatoriu nasumus, bet nuomojamose patalpose savo lesomis kelti elektros galia kazin ar as noriu
2. Kaip suprantu 15 kW variklio tikrai buvo per mažai -
3. Sofstarteriu paleidimo srovę tikrai galima sumažinti, tik jos nėra kuo pamatuoti, ten yra nesinusinės formos impulsai, kurių paprasti pigūs prietaisai teisingai nematuoja.
4. Įtampai krentant variklio imama srovė auga, dėl ko įtampa dar daugiau krenta, srovė dar labiau auga....kol arba suveikia automatas arba sudega variklis. Taip jau yra su asinchroniniais.
Reziume - didinkit įvado galingumą, keiskit kabelius, kitaip tariant mažinkit įtampos nuostolius. Statau 80 prieš 20, kad kitaip nieko nebus. Biškį pravalgęs dantis aš ant tokių dalykų.
pasikeist kabeli 300 m (eina per visa pastatu kompleksa, tai min 6000LT) ir pasikelt ivada (min 2500LT) - seimininkas nedarys , man irgi seimininkui daryt nesinori, rei bandyt verstis su tuo kas yra...
Ir dar - įdomu pas ką vyniojot variklį ?
Vilijampolej prie Vilko http://www.elektrosvarikliai.lt/
Kaune aš žinau tik vienus dėmesio vertus vyniotojus kurie žino ką daro tai yra UAB "Simanta", visi kiti sugeba tik pervyniot nekeisdami variklio parametrų, bet jeigu reikia pervyniot kitiems sūkiams ar įtampai - nesugeba. |
ziuresim , gal ir pas Simanta teks kreiptis |
|
_________________ mokytis mokytis mokytis.... |
|
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 11, 23:27 |
|
|
|
Digix rašo: |
xina rašo: |
Siaurinkit malūno būgną, nes pareikalaujamo galingumo apgauti nepavyks. |
nu ir baisiu pasiulyma davei
jug pakanka skremulio diametra pakeisti nereikia viso maluno perdaryti nuo nulio |
Digix, to malūno darbo principas- didelis plaktukų linijinis greitis daužo grūdus. Su tavo pasiūlymu jis nemals, nes neužteks smūgio subarstyti grūdui. Ne vieną tokį mačiau susiaurintą. |
|
|
|
|
|
|
|
Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikampiu |
Parašytas: 2011 03 12, 03:00 |
|
|
|
xina rašo: |
Digix rašo: |
xina rašo: |
Siaurinkit malūno būgną, nes pareikalaujamo galingumo apgauti nepavyks. |
nu ir baisiu pasiulyma davei
jug pakanka skremulio diametra pakeisti nereikia viso maluno perdaryti nuo nulio |
Digix, to malūno darbo principas- didelis plaktukų linijinis greitis daužo grūdus. Su tavo pasiūlymu jis nemals, nes neužteks smūgio subarstyti grūdui. Ne vieną tokį mačiau susiaurintą. |
tu cuia kalbi apie bugno trumpinima, diametra paliekat toki pat?
siap tai jei alunas yra va toks
http://www.feedmachinery.com/glossary/hammer_mill.php
tai as kazkaip nesuprantu kodel isvis iskilo problemos, nes jei varikli paleidi malunui esant tuscia tai jokiu problemu su paleidimu nebus
o jei variklis nepasuka tai galima sumazinti paduodamos zaliavos kieki. |
|
|
|
|
|
|
Re: Variklio paleidimas po apkrova jungiant zvaigzde trikamp |
Parašytas: 2011 03 12, 08:31 |
|
|
|
Žinau, šituos, geri vyrai, jie iš Simantos kažkada atskilo, bet jei ką nors rimčiau reikia daryti (kai reikia ne tik rankų, bet ir galvos) kreipiuosi į Simantą. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
|
|
|