Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 19, 02:47. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Gal kas gali padet issiaiskint...Dega krovimo lempike, bet generatorius krauna, kompas meta klaida kad tipo mazai, krovimas svyruoja 13,4-13,7. Generuoklis buvo nuimtas, diodai tikrinti, uzdeta nauja krovimo rele. Viena diena lempute dege, kita-ne, dabar vel dega. Pliusas i 3 kontaktu fyske ateina, kiti du laidai tipo is kompo-jis turetu styguot krovima. Laukiu patarimu, nes rytoj reikia pradet tvarkyt...
Oooo tai dekui, neprireike...Uzteko tik prieit, nusilupt motorini kompa ir noro susimatuot laidus. Pasirodo protas gaves per prota, viena fyske palauzyta, o dabar ruduo, dregna, buta nuzaliuota, bet oscilogramos paskui paziurejau-tikrai yr. Nu galvokit kaip norit, bet cia po paskirstymo dirzo keitimo....
Sveiki kolegos. Prikeliu seną temą nes turiu panašų fordą. Fokusasdyzelinis su sid202 ecu ir tapačia trijų laidų ,,smart charging,, krovimo sistema. Valdymo jungtyje pliusas yra. Valdymas iš ecu yra. Signalas atgal į ecu iš generatoriaus yra. Laidai tarp generatoriaus ir ecu yra. Šitie generatoriai net ir be valdymo turi krauti ~13.5v kaip avariniam režime. To neturim. Niekada nekrauna. Generatorius stipriai kaista. Laikant apsukas~2-3k rpm turim ~12.7-13.2v. laisvais sūkiais 12v ir nieko daugiau. Bandyti trys generatoriai. Su visais turiu tapatį. Visi tikrinti pas generatoristus ir atseit ,,geri,,. Masės yra. Jokių ryjančių -užtrumpintų vartotojų automobilyje nėra. Užmiega gražiai. Atkabinus generatorių nuo automobilio ir duodant jam krauti atskirą akumuliatorių atjungtu valdymu -krovimo nėra. Prijungtu valdymu -16v.
Ačiū už atsakymą.
Srovės replėmis nematuota. Akumuliatorius kitas bandytas. Visi didieji vartotojai kaip žvakės, el vairo stirpintuvas ir kiti buvo pabandymui atjungti. Kiti pajungti per ampermetrą.
Jei nėr srovės replių - galima tą patį storą laidą kaip šuntą matuoti, kažkiek milivoltų ten bus.
"Skalę" susikalibruoti galima 5...10A paleidus - iš įkroviklio / per lemputę ar pan.
Pamatavus šiuos dydžius prie užvesto bei užgesinto variklio, padaryti logišką išvadą tampa paprasta:
1. Kiek V borto įtampa;
2. Kiek A teka iš/į generatorių;
3. Kiek A valgo automobilis
4. Kiek A teka iš/į akumuliatorių
Neblogas šuntas gaunasi ir iš gabaliuko 10mm2 kabelio, jei su srovės matavimais - bėda.
Apie pusmetris jo turi apie 1 mOm, taigi 1A => 1mV
Galima ir 4x 2,5mm2 ar 2x 6mm2 naudoti.