|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 04 25, 13:33. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Autoelektronika » Akumuliatoriaus parametrai
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 1 iš 2 Pereiti prie 1, 2 Toliau |
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 04, 19:01 |
|
|
|
NISSAN ALMERA 1,4 benzinas 96 noriu pasikeist nauja akuma.KAI pirkau buvo 45a 300a paledimo srove akumas KOKY PATARTUMET |
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 04, 22:58 |
|
|
|
Nauji akumai Lietuvos rinkoj turi 30 pros maziau nei deklaruoja gamintojai. 45 ah aorginalas is uzsienio dazniausiai suka geriau nei Lietuvoj pirktas 65ah , ir kuo garsesne firma tuo didesnis s......... |
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 05, 11:19 |
|
|
|
wirbis rašo: |
patį galingiausią koks tik tilps, jeigu finansai leidžia. |
Ir naują "patį galingiausią" generatorių, jeigu finansai leis.
R.OMAS rašo: |
KOKY PATARTUMET |
TOKY, koks nurodytas automobilio gamintojo ir dar keliom ampervalandem didesnį, jei ne vien užkūrinėsi ir gęsinsi kas 15 min. Ir TOKY, ant kurio iškalta šių metų pagaminimo data. |
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 06, 18:35 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Ir naują "patį galingiausią" generatorių, jeigu finansai leis. |
Nepezek nesamoniu jei neismanai. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 11:48 |
|
|
|
Vidmantas 2 rašo: |
Sauliucka rašo: |
Ir naują "patį galingiausią" generatorių, jeigu finansai leis. |
Nepezek nesamoniu jei neismanai. |
Prašom pasiaiškint.
Esmė ta, kad mėgstama dėti vis galingesnius akumuliatorius, o ne tvarkyti patį automobilį. Dirželių nelabai puolama keist, kol nenutrūksta ar neužcypia ant viso rajono, skriemulių tuo labiau. Susijungia apšvietimą, sėdynių, langų, veidrodžių pašildymą, pasileidžiamas "bumsikas" ir važiuoja keletą kilometrų. Ir taip visą dieną. Generatorius nebepajėgus sukelti ir palaikyti reikalingą itampą pilnam akumuliatoriaus užkrovimui per tam tikrą laiko tarpą (nuo užvedimo iki gęsinimo). Be to, vedasi gi sunkiai. Jei ne - tai kam tada keisti akumuliatorių galingesniu ? Ir siūlyčiau prieš demonstruojant savo žinias bei "sąmoningą pezėjimą" pasižiųrėti, ka rašo cituojamas diskusijos dalyvis ir kelis kartus didesnį akumuliatorių sugeba įsidėti "liaudies meistriukai". O jei norėjai pasakyti, kad 20 ampervalanžių viršaus akumuliatorius bus normaliai eksploatuojamas net ir su tepaluotais dirželiais - taip ir reikėjo parašyt. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 14:12 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Vidmantas 2 rašo: |
Sauliucka rašo: |
Ir naują "patį galingiausią" generatorių, jeigu finansai leis. |
Nepezek nesamoniu jei neismanai. |
Prašom pasiaiškint.
Esmė ta, kad mėgstama dėti vis galingesnius akumuliatorius, o ne tvarkyti patį automobilį. Dirželių nelabai puolama keist, kol nenutrūksta ar neužcypia ant viso rajono, skriemulių tuo labiau. Susijungia apšvietimą, sėdynių, langų, veidrodžių pašildymą, pasileidžiamas "bumsikas" ir važiuoja keletą kilometrų. Ir taip visą dieną. Generatorius nebepajėgus sukelti ir palaikyti reikalingą itampą pilnam akumuliatoriaus užkrovimui per tam tikrą laiko tarpą (nuo užvedimo iki gęsinimo). Be to, vedasi gi sunkiai. Jei ne - tai kam tada keisti akumuliatorių galingesniu ? Ir siūlyčiau prieš demonstruojant savo žinias bei "sąmoningą pezėjimą" pasižiųrėti, ka rašo cituojamas diskusijos dalyvis ir kelis kartus didesnį akumuliatorių sugeba įsidėti "liaudies meistriukai". O jei norėjai pasakyti, kad 20 ampervalanžių viršaus akumuliatorius bus normaliai eksploatuojamas net ir su tepaluotais dirželiais - taip ir reikėjo parašyt. |
pas mane dvigubai galingeni akumuliatoriai negu priklauso audi. ggeneratorius standartinis buvo 90A. užtenka ir dar lieka tos elektros. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 14:14 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Prašom pasiaiškint.
Esmė ta, kad mėgstama dėti vis galingesnius akumuliatorius, o ne tvarkyti patį automobilį. Dirželių nelabai puolama keist, kol nenutrūksta ar neužcypia ant viso rajono, skriemulių tuo labiau. Susijungia apšvietimą, sėdynių, langų, veidrodžių pašildymą, pasileidžiamas "bumsikas" ir važiuoja keletą kilometrų. Ir taip visą dieną. Generatorius nebepajėgus sukelti ir palaikyti reikalingą itampą pilnam akumuliatoriaus užkrovimui per tam tikrą laiko tarpą (nuo užvedimo iki gęsinimo). Be to, vedasi gi sunkiai. Jei ne - tai kam tada keisti akumuliatorių galingesniu ? Ir siūlyčiau prieš demonstruojant savo žinias bei "sąmoningą pezėjimą" pasižiųrėti, ka rašo cituojamas diskusijos dalyvis ir kelis kartus didesnį akumuliatorių sugeba įsidėti "liaudies meistriukai". O jei norėjai pasakyti, kad 20 ampervalanžių viršaus akumuliatorius bus normaliai eksploatuojamas net ir su tepaluotais dirželiais - taip ir reikėjo parašyt. |
Temos autorius nesake, kad butent tokiomis salygomis eksploatuoja automobili. Automobilio gamintojas rekomenduoja rinktis akumuliatoriaus talpa pagal klimato salygas. Tas pats automobilis, kuris puikiai kuriasi su 45Ah akumuliatoriumi pvz. Italijoje, lietuviskos ziemos salygomis elgsis visai kitaip. Generatoriaus galingumas parenkamas pagal automobilyje esancios elektros irangos kieki. Jei generatorius neperkraunamas del papildomai sumontuotos irangos, tai nuo jo galingumo, akumuliatoriaus krovimo greitis nepriklauso. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 14:23 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Temos autorius nesake, kad butent tokiomis salygomis eksploatuoja automobili. Automobilio gamintojas rekomenduoja rinktis akumuliatoriaus talpa pagal klimato salygas. Tas pats automobilis, kuris puikiai kuriasi su 45Ah akumuliatoriumi pvz. Italijoje, lietuviskos ziemos salygomis elgsis visai kitaip. Generatoriaus galingumas parenkamas pagal automobilyje esancios elektros irangos kieki. Jei generatorius neperkraunamas del papildomai sumontuotos irangos, tai nuo jo galingumo, akumuliatoriaus krovimo greitis nepriklauso. |
+++
The naked truth |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 17:31 |
|
|
|
Rašiau dėl to, kad bendradarbis, gerą desėtką metų atgal savo "pežiukui" taip pat pradėjo dėti vis didesnius akumus, bet rezultatas gavosi atvirkštinis. Vesdavosi sunkiai dėl kuro mono ipurškimo vožtuvo problemų, važiuodavo tik pora kilometrų. Niekad pilnai ir neikraudavo. Akumuliatorius kas pora metų keisdavo. Galų gale isistatė "originalų" ir visos bėdos baigėsi. Pas mane taip pat vienoj priemonėj dvigubai galingesnis įstatytas, tai jei gerai "pamūčyju" - pusė kelio įtampos indikatorius "raudonuoja". Jei pakeliui dar po parduotuves palakstau - po kelių dienų starteris pradeda vangiai besukti. Jokie laidų sujungimo kontaktų valymo darbai nieko nedavė. Reikalai žymiai pagerėjo įdėjus galingesnį generatorių.
Bet linkstu prie to, kad sekantį akumuliatorių reiks dėtis mažesnės talpos, nes kiekvieną dieną "važinėjančio pakrovimo" ir "penktadieninio" pakrovimo su pakrovėju - pirmadienį starterio darbas skiriasi kaip diena nuo nakties.
Vat tokia praktika pasitaikė, spreskit, kaip kam atrodo geriau. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 18:46 |
|
|
|
Tai gal deretu susitvarkyti automobili pagal keliais pranesimais auksciau paties isdestyta programa. Su talpesnio akumuliatoriaus idejimu susijusiu problemu priezastis tamstos ir jusu bendradarbio atveju yra tikrai ne akumuliatorius, o netvarkinga krovimo sistema. Jei generatorius tvarkingas, krovimo gedimo lempute neturi sviesti net idejus kombaino akumuliatoriu. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 19:00 |
|
|
|
Siai sita tema jau buvo, galima susirast ir pasiskaityt. Manau siek tiek proto turintis zmogenas nepuls keisti akumo nepaziurejes krovimo, iskrovimo ir siaip pacio akumo talpos, nes aparatu tam padaryt dabar yra. Buvo ne vienas atvejis kai nusiperka akuma, nes sunkiai suka, pasikeicia-rezultatas tas pats...Del krovimo, tai generas atsargos turi didesne kalade ikraut. Siaip batareika keiciu kas kokie 3 metai ir nesuku sau galvos, nes kai reikia stenet prie neuzsikuriancios masinos prie kokiu -25C, o vaziuot kaip tycia reikia kaip sikt, tai dejau as ant tokios laimes. Rekomenduociau pries ziema nuvaziuot pas rimtus akumuliatorscikus ir pasitikrint. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 22:06 |
|
|
|
Gediminas rašo: |
Tai gal deretu susitvarkyti automobili pagal keliais pranesimais auksciau paties isdestyta programa... |
Tai as ir darau, bet nespeji vieno galo sutvarkyt - kitas pradeda byret, tai laiko ner, tai tingisi, tai kita imi. Kaip visada lengviau kitus pamokint (gal kartais ir nelabai teisingai), nei paciam susitvarkyt Bet ne apie tai sneka. Nespeja uzkraut del didelio apkrovimo ir trumpo krovimo laiko.
p.s. ten ne krovimo gedimo lempute, bet itampos indikatorius. |
|
|
|
|
|
|
Akumuliatoriaus parametrai |
Parašytas: 2011 12 07, 23:12 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
Nespeja uzkraut del didelio apkrovimo ir trumpo krovimo laiko.
|
didelis apkrovimas - ne del didelio akumo, o del kitu sroves vartotoju
p.s. - pas tave kartais ne nisanas zyzelis
ba ju vien kaitinimo zvakes srebia tiek, kiek generatorius vos pajegia pagamint, ir kaista ilgai, nors skydelyje kaitinimo lempute jau senai buna uzgesusi
tai jei su tokiu vazineji trumpom distancijom - tai jo, akuma reiks kraut du kart per savaite ba tu greiciau iki tikslo nuvaziuoji, nei zvakes atsijungia |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting |
|
|
|