Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 17, 04:07. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki visi (turbut nepirma tokia tema)kaip manot apie oro kompresoriu su saldytuvo varikliu ir bakeliu bet be reles, atbulinio voztuvo ir atsarginio voztuvo(ar kaip ten jis vadonasi)?
Sveiki visi (turbut nepirma tokia tema)kaip manot apie oro kompresoriu su saldytuvo varikliu ir bakeliu bet be reles, atbulinio voztuvo ir atsarginio voztuvo(ar kaip ten jis vadonasi)?
Viskas priklauso nuo to ką su juo ruošiesi veikt. Smulkiems darbams OK. Bet apskritai tai žiūriu taip pat kaip į bandymą iš geldos padaryti jachtą.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Ilgai netemps kompresorius be tepalo. Kai vyksta saldymo procesas, freonas cirkuliuoja kartu su tepalu ir tepa kompresoriu. Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.
Ilgai netemps kompresorius be tepalo. Kai vyksta saldymo procesas, freonas cirkuliuoja kartu su tepalu ir tepa kompresoriu. Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.
Ne tik tepa, bet ir aušina. O be aušinimo bus pypiec. Tačiau kaip ir rašiau smulkiems pasižaidimams užtektų. Tiesą pasakius nelabai įsivaizduoju kas galėtų būti tie smulkūs pasižaidimai. Gal automobilio padangą retkarčiais pripūst arba aerografija.
_________________ If nobody hates you you're doing something boring
Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.
Gal plačiau apie šitą? Mano žiniom karts nuo karto įpili tepalo ir laiko... Turiu atliekamą kompresorių tai galvoju pasidaryti pompą, dviračio, auto padangai prisipūsti.. Šiaip užlenkus į viršų oro išėjimo vamzdelį tada tepalas išmestas lauk turėtų subėgti atgal ir tink nedidelė dalis jo išeis lauk ir tuomet retai reiktu šiektiek papildomai paduoti tepalo.
Ausina ne tepalas, o siurbimo linijoje griztantis saltas isvires freonas. Separatoriu maciau kazkur padaryta, lyg per drozles metalo kazkaip tas tepalas grizdavo nusifiltraves, na nepamenu kas per konstrukcija buvo. Uzlenkus vamzdeli jis atgal negris nes dazniausiai hermetiniuose kompresoriuose, padavimo puseje, stovi atbuliniai voztuvai, kad freonas sistemai stovint negriztu i kompresoriu ir ten nesuskystetu. Saldyme naudojami seperatoriai atrodo mazdauk taip: sakykim yra pailga tusciavidure konstrukcija kokiu 35cm diametro, apacioj plude ir iki dugno vamzdelis isvestas. Freonas garais iseina per kita stora vamzdi. Kai tepalas separatoriuje pasiekia tam tikra lygi tada pakyla plude ir atsidaro kanalas i atsiurbimo kolektoriu ir taip tepalas del spaudimo separatoriuje grizta atga i kompresorius. Bet cia tik sudetingesnese centralese taip statosi, mazose sistemose tik freonas cirkuliuoja su tepalu ir to uztenka kompresoriaus tepimui.
Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.
Gal plačiau apie šitą? Mano žiniom karts nuo karto įpili tepalo ir laiko... Turiu atliekamą kompresorių tai galvoju pasidaryti pompą, dviračio, auto padangai prisipūsti.. Šiaip užlenkus į viršų oro išėjimo vamzdelį tada tepalas išmestas lauk turėtų subėgti atgal ir tink nedidelė dalis jo išeis lauk ir tuomet retai reiktu šiektiek papildomai paduoti tepalo.
Kaimynas jau 5 metus tai padangą automobiliui prisipučia tai dviračiui. Daugiau niekam netinka. Ir netepa. O šiaip jei jau reikia rimtesnio ar sunku prisitaikyti kokį zilo ar beloruso kompresorių su dujų balionu.
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje
[quote="TomasK"]Ilgai netemps kompresorius be tepalo. Kai vyksta saldymo procesas, freonas cirkuliuoja kartu su tepalu ir tepa kompresoriu. Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.[/quote]
O tai kaip man ji pasidaryt? gal kokia shema mestelk
Ilgai netemps kompresorius be tepalo. Kai vyksta saldymo procesas, freonas cirkuliuoja kartu su tepalu ir tepa kompresoriu. Teks gamintis tepalo separatoriu ir ji sert atgal i kompresoriu.
O tai kaip man ji pasidaryt? gal kokia shema mestelk
Nieko tokio nedaryk, pūsk padangas ir džiaukis, kol veikia. Gal 6 tokius dabaigiau, kai labai pagaila, duodu gurkštelėti tepalo pro įsiurbimą, bet ir taip maždaug 3 metus išlaiko, kol prisirenka viduje kondensato ir iškepa apvijos.
kiek as tokius kompresorius naudoju tai niekada jokiu problemu su ausinimu ar tepimu nekilo.
vienitelis trukumas kad ju nasumas labai mazas, nieko rimto nenuveiksi. Gal butu siokia tokia nauda jei sudetum kokius 5 lygereciai
jei reikia geresnio ausinimo galima nupjauti kompresoriui galva kad butu atviras ir geriau vedintusi.
Buvau ir tai išbandęs, bet.. iš smalsumo . Na, paskui pridulka tepalas,.. geriau nieko nedaryti, aušinimo tuo pačiu oru jam užtenka ir negi birbini valandą?
Dovydui
Naudoju tokį kompresorių garaže jau virš 30 m.Padangas prisipučiu,padažau kokį niekniekį.Mano kūrybos purkštuko brėžinys yra čia kažkur forume .Viso labo 3 detalės.Ieškok. Nors kai kurie forumiečiai jį ir lazdavojo,bet jis gan našus.Automobilių dažymui gal ir netinka,bet prie ūkio pats tas.
Na o čia forume dažnai reiškia savo nuomonę tie,kuri neišmano , o tik įsivaizduoja , kad išmano.
Senais laikais gaminau forsunkes namų apsildymui ir naudojau ten kompresorius nuo saldytuvų Mažeikių gamybos.Tada kuras buvo pigus.Padariau jų gal 200-300.