 |

|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 08 24, 09:18. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
 |
Forumas » Energetika ir elektrotechnika » 3f el.variklio pervyniojimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 03, 16:32 |
|
|
|
Klausimas praktiškai variklių pervyniotojams arba jiems prijaučiantiems.
Yra trifazis 3kw asinchroninis trumpai jungtu rotorium, mažų sūkių (940) matoriukas, o noras - padaryti dviejų greičių. Pirmas greitis tenkina esamas, antras - pagal galimybes kuo didesnis.
Kadangi beveik nieko nenusimanau apie tai, tai prašom papasakoti, kokie ten niuansai su rotoriumi dėl polių porų skaičiaus mažėjimo ? Lygtai turetų būti kažkoks persidengimas atitinkamai statoriaus vijoms ? Ir kaip ten vijos klojamos, gal kokia nuorodą galit apie tai ? |
|
|
|
|
 |
 |
Re: 3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 03, 17:04 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
prašom papasakoti, kokie ten niuansai su rotoriumi dėl polių porų skaičiaus |
Su trumpai jungtu rotoriumi niuansų jokių. Daugiau deja nelabai ką gero galu pasakyt, nebent tik tiek, kad perdarant į dviejų greičių 3kW jau nesigaus, nes netilps apvijos. O nenorėtum naudoti dažninės pavaros ? Turėtum daug privalumų ir tik vieną trūkumą - kainą. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 03, 23:17 |
|
|
|
Kartais reikalingas didelis sukimo momentas (apie 100...150Nm), tada jau nesvarbu kokios apsukos - svarbu, kad prasuktu. Kitais atvejais reikia didesniu apsuku, kad "netemtu gumos", nes darbui atlikti uztenka ir kokia 15Nm. Kaip ir minejau - man greiti ne mazint reika, bet didint. Naudot vien dideliu sukiu varikli, kompensuojant sukimo momenta jo galia, irgi nelabai yra prasmes del pacios vartojamos elektrines galios ir svorio. Momentais apeit reduktoriu - gana mechaniskai sudetinga ir vel gi didina viso agregato mase.
O del rotoriu tamstele truputi klystat. Gerai pamenu, kad vienodu tipu bei galiu sovietu motoru rotoriai skyresi priklausomai nuo ju apsuku. Jei atmintis neapgauna, lygtais 1000 ir 1500 budavo vienodi, o 3000 apsuku rotoriaus viju kampas budavo mazesnis. Sumaisydavo girtas elektrikas rotorius - po savaites rasdavo variki su melyna asimi (tokios pat spalvos, kaip ir jo ispurtusi nosis ). Tik ar 1000 su 1500, ar 1500 su 3000 budavo vienodi - nepamenu.
Kazin ar nera galimybes pakeisti greiti, paliekant esama vyniojima, tik keiciant poliu poru skaiciu perjungiant vijas. Kazkada girdejau tokias snekas pas pervyniotojus, bet niuansu nepamenu. Kas zinot ? |
|
|
|
|
 |
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 04, 00:35 |
|
|
|
imanoma, reikia padaryt dvigubai platesnes statoriaus apvijas, kad apimtu iskart po du rotoriaus polius. tik "kazka perjungt" neiseis. visa apviju sistema reikes perdestyt. |
|
|
|
|
 |
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 04, 08:45 |
|
|
|
Sauliucka rašo: |
O del rotoriu tamstele truputi klystat. Gerai pamenu, kad vienodu tipu bei galiu sovietu motoru rotoriai skyresi priklausomai nuo ju apsuku. Jei atmintis neapgauna, lygtais 1000 ir 1500 budavo vienodi, o 3000 apsuku rotoriaus viju kampas budavo mazesnis. Sumaisydavo girtas elektrikas rotorius - po savaites rasdavo variki su melyna asimi (tokios pat spalvos, kaip ir jo ispurtusi nosis ). Tik ar 1000 su 1500, ar 1500 su 3000 budavo vienodi - nepamenu. |
Nu gal kažkokių niuansų ir nežinau, o gal pamiršau, seniai viskas buvo, bet kiek atsimenu ištraukdavom bilekokį reikiamos galios ir formos variklį iš sudegusių sandėlio ir veždavom vyniotojams, o jiems jau pasakydavom kokios įtampos ir sūkių reikia.
Todėl ir siūlau, tam, kad nesipist su rotoriais, statoriais ir kita chernia naudoti dažnio keitiklį. Su nuo ne tik mažint bet ir didint sūkius galima (praktiškai iki tiek, kiek leidžia variklio guoliai) ir kaip tik didinant sūkius yra geriau, nes tada nėra problemos su variklio aušinimu. |
|
_________________ If nobody hates you you're doing something boring |
|
|
|
 |
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 04, 08:56 |
|
|
|
Perjungiant apvijas greiti galima keisti kartotinai 2.Pvz.3000/15oo , 1500/750.Kitais atvejais dedamos skirtingos apvijos kiekvienam greiciui .Taigi tavo atveju nieko neiseina su perjungimu . Del pervyniojimo tai yra 7 salygos , kuriu as neprisimenu . |
|
|
|
|
 |
 |
3f el.variklio pervyniojimas |
Parašytas: 2011 11 04, 12:45 |
|
|
|
Vikis rašo: |
... Del pervyniojimo tai yra 7 salygos , kuriu as neprisimenu . |
Pirma salyga - tureti varikli, kuri reikia pervynioti. Taip, kad liko tik 6 nepamenamos salygos
Evaldas_S rašo: |
...ne tik mažint bet ir didint sūkius galima... |
Blemba, gi tiksliai. Lygtais iki 300Hz kai kurios palaiko. Tik pas mane turimos daugiau 60Hz neisduoda, tai ir buvau palaidojes sia minti. Ale ir su kuo mastyt pradejau ? Bet daznines pavaros per daug "razumnos", gali neleist varikliui trumpalaikiais (gal kokia 10 sek) perkrovimais (Pnom+50%) dirbti - tuoj aliarma ismes. Imt "tupa" ir galinga - kaina kandziojasi. Daryt su magnetinio valdymu ir suntavimu ? Vienu zodziu apmastymams peno atsirado. Dekui.
Zamolskis: cia "reikia padaryt dvigubai platesnes statoriaus apvijas, kad apimtu iskart po du rotoriaus polius" - kaip suprast ? Cia turima omenyje, jei yra dvieju riciu viena "vija"(ar kaip ten ta vielos raizgalyne su dviem galais pavadint) - tai reikia perdaryt ant triju riciu "vijos" ? Ar bandyt mazint grioveliu skaiciu tarp maziausios rites (jei yra galimybe) ? |
|
|
|
|
 |
 |
|
 |
|
 |
Google paieška forume |
|
 |
Naujos temos forume |
|
 |
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
 |
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
 |
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
 |
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
 |
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
 |
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
 |
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
 |
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
 |
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods,
ATS Trucks,
ATS Maps |
 |
Football Training Kit
Football Training Equipment,
Football Skills,
Football Training |
|

|
 |