Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 04, 16:49. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki, turiu beda su Peugeot Boxer 2003 2.0 HDI, palyginus greitai sudyla generatoriaus kolektorius, pries metus pilnai sudilo originalus generatorius, dejau galingesni nuo 307 2002 dar neblogos bukles, taciau atlaike tik apie metus-20 000 km, dabar vel idejau galingesni nuo 406 2001. Generatorius Valeo, eina i dauguma peugeot, citroen, lancia modeliu.
Ar cia pas juos liga ar man tik taip papuola.
Noriu paklaus kaip del kolektoriaus restauracijos, kaip laiko, kiek mazdaug kainuoja toks remontas, o gal isvis neapsimoka ju remontuot, nes naudotas apie 130-150 lt.
O generatorius pats sausas? Nevarva ant jo tepalai ar dyzelis? Nes jei varva tai del to ir sudyla. Atsirestauruot ir paciam galima. O siaip vilniuj kainuoja apie 100lt.
dyla del to, kad kaip jau sake kazkas ant jo varva
jei svarus - tarnauja labai ilgai
nu moket 100 Lt tai nezinau, krautuvej tie ziedai kainuoja apie 10 litu jei tik su lanksciais isvadais, ir apie 15Lt, jei su "sijoneliu" (ju ten gali buti keletas rusiu, reikia ziuret konkreciai generatoriu)
Aciu uz atsakymus, eisiu ieskot kolektoriaus kuri parduotuve turi. Varvet tai nieks nevarva, bet stovi jis pacioj variklio apacioj lygiai su karteriu tai drekmes gauna vaziuojant nors ir yra apsaugele.
Valeo žiedų, kurie mažo diametro, negalima nuiminėt su sjomnyku - jie tvirtai įlieti, o prancūzų labai gležna ašis, ant smūgio gali palinkti, net nepastebėsi
reikia atsargiai įpjaut varį keliose vietose su bulgarke ir nenaudojant didelės jėgos viską nukrapštyt
net ir labai atsargiai dirbant po keitimo Valeo generams naujus žiedus reikia pratekinti - tie remontiniai neypatingai tiksliai padaryti, beveik visada būna mušimas, kad ir kaip besistengtum dėdamas
BOSCHų ašys stipresnės, ir jų žiedai(tie mažo diametro) laisvai nusiima užkišus iš dvieju pusių porą atsuktuvų, yra kaip tik tarpelis tarp žiedų ir ašies pagrindo
ir pagaminti jie geriau, mušimo kaip taisyklė nebūna
prikeliu tema, vel generatorius mirksi, tai dabar jau pilnai restauruoju viena is pries tai buvusiu, tik nezinau kur kreiptis del kolektoriaus pratekinimo, gal kas turi kokiu kontaktu pasiulyt
Nieko tekint nereikia, bent as tikrai nesiboviju,senaji numontuoji ,nauja kolektoriuka pasiimi i rankas ir su maza apvalia dildele platini vidini isnesima taip ,kad nesunkiai kalant jis ilistu ,kai kolektorius vietoi uzlituoji kontaktus uzdepi skisto metalo-apoksidkes ir renki generatoriu