|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 11 17, 00:38. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Maitinimo šaltiniai » Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija.
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2009 01 17, 08:16 |
|
|
|
Sveiki, parėjau nuo Li-Po ant Pb akumuliatorių, nes Li-Po kažkaip brangiai gaunasi.
Aišku apie juos nei bumbum, internete info žinoma pilna, bet ji visa skirtinga, galvoju paklausiu čia, yra protingu žmoniu, be to gali kam kitam info praversti.
Pasiėmiau šitą skumuliatorių, ir šitą pakrovėją.
Taigi iškilo pora klausimų:
1. Iki kokios įtampos, visgi, galima iškrauti Pb skumuliatorių? Vienur rašo, kad 11,5V kitur 12V kitur 12,6V, dar kaip žinau kuo giliau iškraunamas akumuliatorius tuo labiau trumpėja jo gyvenimo laikas, tai kur rasti tą aukso viduriuką?
2. Na pakrovėjas tipo automatinis, tai palikau krauti jį ~13 valandų, krovimo LED'as dar nebuvo užgęsęs, bet pakrovėjas jau buvo vos šiltas, ir jei kartais tas AUTO yra tarp kitko, atjungiau akūma, iš pradžiu įtampa buvo 13,92V po pusvalandžio (dabar) jau 13,46V , kaip tai suprast?
3. Ir ką reiškia, tas "CYCLE USE 14,4-15V" jeigu tokios įtampos akumualiatorius nepasiekia net po krovimo? |
|
_________________ Skype - rockaskype |
|
|
|
|
|
Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2009 01 17, 11:30 |
|
|
|
Tai realiai reiktu krauti jau ties 12V? Ir pagal wikipedia pilnai pakrauto akumuliatoriaus įtampa 12,65V, o pas mane pakrautas ir dabar stovi 13,35V ir kaip žionoti, kada akumuliatorius pakrautas? Nes ajungus įtampa kurį laiką krinta?
Dabar dar galvoju susimest stulpeli iš 10 LED, kad rodytu pakrovimo lygi iš komparatoriaus, tai reikia nuspręs tarp kokių įtampu jis vaikščios tai būtu 13,5V - 11,5V ? |
|
_________________ Skype - rockaskype |
|
|
|
|
Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2009 01 17, 12:42 |
|
|
|
Kokį anglišką? Nu tarkim kraunama nuo 11,9V be apkrovos? O kaip su viršutinę įtampa, kaip gali būti, kad 12,6V FULL jei pas mane 13,2V? |
|
_________________ Skype - rockaskype |
|
|
|
|
Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2009 01 17, 13:12 |
|
|
|
Citata: |
# After full charge the terminal voltage will drop quickly to 13.2 V and then slowly to 12.6 V
# Wait at least 12 hours after charging to measure open circuit voltage, the resting time allows surface charge to dissipate and enables a more accurate reading. |
čia juk parašyta, kad po pakrovimo įtampa greit nukris iki 13,2V, o po to lėtai iki 12,6V. Palaukti bent 12 valandų po pakrovimo ir tada matuoti įtampa. Viršutinę ribą daryk 12,7V. |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2009 01 17, 20:58 |
|
|
|
Orionas777 rašo: |
Sveiki, parėjau nuo Li-Po ant Pb akumuliatorių, nes Li-Po kažkaip brangiai gaunasi.
Aišku apie juos nei bumbum, internete info žinoma pilna, bet ji visa skirtinga, galvoju paklausiu čia, yra protingu žmoniu, be to gali kam kitam info praversti.
Pasiėmiau šitą skumuliatorių, ir šitą pakrovėją.
Taigi iškilo pora klausimų:
1. Iki kokios įtampos, visgi, galima iškrauti Pb skumuliatorių? Vienur rašo, kad 11,5V kitur 12V kitur 12,6V, dar kaip žinau kuo giliau iškraunamas akumuliatorius tuo labiau trumpėja jo gyvenimo laikas, tai kur rasti tą aukso viduriuką?
2. Na pakrovėjas tipo automatinis, tai palikau krauti jį ~13 valandų, krovimo LED'as dar nebuvo užgęsęs, bet pakrovėjas jau buvo vos šiltas, ir jei kartais tas AUTO yra tarp kitko, atjungiau akūma, iš pradžiu įtampa buvo 13,92V po pusvalandžio (dabar) jau 13,46V , kaip tai suprast?
3. Ir ką reiškia, tas "CYCLE USE 14,4-15V" jeigu tokios įtampos akumualiatorius nepasiekia net po krovimo? |
manau didziausia leistina itampa krovimui |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2010 09 04, 10:46 |
|
|
|
Orionas777 rašo: |
Sveiki, parėjau nuo Li-Po ant Pb akumuliatorių, nes Li-Po kažkaip brangiai gaunasi.
Aišku apie juos nei bumbum, internete info žinoma pilna, bet ji visa skirtinga, galvoju paklausiu čia, yra protingu žmoniu, be to gali kam kitam info praversti.
Pasiėmiau šitą skumuliatorių, ir šitą pakrovėją.
Taigi iškilo pora klausimų:
1. Iki kokios įtampos, visgi, galima iškrauti Pb skumuliatorių? Vienur rašo, kad 11,5V kitur 12V kitur 12,6V, dar kaip žinau kuo giliau iškraunamas akumuliatorius tuo labiau trumpėja jo gyvenimo laikas, tai kur rasti tą aukso viduriuką?
2. Na pakrovėjas tipo automatinis, tai palikau krauti jį ~13 valandų, krovimo LED'as dar nebuvo užgęsęs, bet pakrovėjas jau buvo vos šiltas, ir jei kartais tas AUTO yra tarp kitko, atjungiau akūma, iš pradžiu įtampa buvo 13,92V po pusvalandžio (dabar) jau 13,46V , kaip tai suprast?
3. Ir ką reiškia, tas "CYCLE USE 14,4-15V" jeigu tokios įtampos akumualiatorius nepasiekia net po krovimo? |
Akumuliatorių galima iškrauti iki 10,8 voltų lyg su apkrova, o be apkrovos iki 12, kažkiek voltų lyg. Žodžiu, jeigu apkrova bus maža, tai įtampa nenukris iki 10,8 voltų ir ilgiau jį bus galima naudoti. Geriausia krauti akumuliatorių apie 16 voltų įtampa ir maža srove. Tarkim 45 Ah akumuliatorių krauti ne 4,5 A srove, o 0,5 A srove. Ilgai kraus, bet efektyviau ir nereikia tada net jokių automatinių kroviklių ir nereikės bijoti, kad užvirs kažkas ir sprogs.
Taikos ir laimės! |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2011 05 30, 16:13 |
|
|
|
Orionas777 rašo: |
3. Ir ką reiškia, tas "CYCLE USE 14,4-15V" jeigu tokios įtampos akumualiatorius nepasiekia net po krovimo? |
Tai reiškia, kad jeigu visiškai iškroveik ik nulio procentų tai yra (11,8 V atrodo) ir pradedi krauti, reikia krauti 14,4-15 V, kaip aš suprantu. Bet man atrodo geriau krauti mažesne įtampa, 13-14 V, nes nuo aukštos įtampos pradeda burbuliuot akumuliatorius ir garuot vanduo ir tada jis pradeda prarasti talpą, tokia aukšta įtampa galima, jei srovė labai maža, arba akumuliatoriaus talpa labai didelė, kai srovė 100 kartų amperais mažesnė už akumuliatoriaus talpą ampervalandėm, tada 15 V nieko baisaus.
Aš galbūt pagadinau savo akumuliatoriais kraudamas 15,3-17 V įtampa, tai kroviklis su tokia įtampa, pasakyčiau nenormalia, gamintojai apsiriko, nelabai išprusę buvo ir pagamino tokį kroviklį, skirtingose rozetėse ir skirtingais laikais įtampa būna nuo 15,3 iki 17 V, rodo multimetras tokią įtampą kroviklio.
Todėl ką rašo nereikia žiūrėti, jie gali apsirikti, ten idealiom ar dar kokioms nors sąlygoms gal parašyta, o iš tikrųjų tokia įtampa gadina akumuliatorius (dėl vandens nugaravimo ir burbuliavimo). Geriausia būtų gal krauti iki 12,3 V begaline srove, o paskui pereiti prie 14 V ir krauti 100 kartų mažesne srove, nei akumuliatoriaus talpa, kaip rašiau, va tada būtų idealus krovimas beveik kaip man atrodo, bet nieko baisaus turbūt nenutiks, jei krausi 13 V ir bagaline srove, kai įtampa tokia, srovė pati sumažės, kai artės prie 13 voltų. O kai pasieks 13 V, tada bus lygi beveik nuliui. Todėl atsargiam reikia būti ir žiūrėt ar kroviklio įtampa nėra daugiau nei 14-15 voltų, jei daugiau tada žiūrėt reikia su multimetru laiks nuo laiko, kad įtampa nepasiektų daugiau 13,5 voltų maždaug, kitaip gali būti, kad greitai akumuliatorius praras talpą.
Aš kroviau 45 Ah su 0,7 A krovikliu ir įtariu, kad nuo jo aukštos įtampos (kaime 16,5-17 V) galėjo stipriai sumažėt talpa, galėjo būti, kad ir nuo gilaus iškrovimo ta nutiko, bet vis tiek, tokia įtampa sveikatos nedavė akumuliatoriui, nors truputi, bet turėjo pakenkti jam. |
|
|
|
|
|
|
Švino akumuliatoriai (SLA), ju eksplotacija. |
Parašytas: 2011 05 30, 16:26 |
|
|
|
sopkis rašo: |
Parsisiūsk iš čia http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=27803 panašaus akumuliatoriaus datašytą ir pagal jį orientuokis. Ten viskas nurodyta - ir krovimo įtampa skirtingiems režimams, ir įtampos priklausomybė pagal iškrovimo srovę ir iškrovos lygį ir tt. |
Ten yra toks žodis "Equalization", ką tai reiškia? Aš suprantu, tai gal kai pakrautas iki 95 procentų su 13,4 V įtampa ir tada duodama trumpam (negalima palikti mėnesiui, o su 13,4 galima palikti mėnesiui) 15 V įtampa, kad pasikrautų visiškai, iki 100 procentų?
Pridedu, va parašiau negerai apie savo kroviklį ir dabar pamatavau įtampą ir rodo 13,3 V maždaug, matyt kroviklis normalus, tiesiog įtampa rozėtėj būna nenormali. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps,
FS25 Trucks |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS25 Mods |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
LEGO
Mänguköök,
mudelautod,
nukuvanker |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS25 Mods
FS25 Harvesters,
FS25 Tractors Mods,
FS25 Maps Mods |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
FS25 Mods
FS25 Maps,
FS25 Cheats,
FS25 Install Mods |
|
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters,
GTA 6 Map,
GTA 6 Vehicles |
|
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps |
|
|
|