Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 03 04, 04:46. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki kolegos. pries savaite atitempe nesikuriancia zafira. nusiskaiciau klaidas (P0340 camshaft range/performance) beda su siurbliu. nu ku isemem siurbly nuemiau imo, rakta ir i UAB Libema. remonte prabuvo pora dienu. penktadieni sulaukiam skambucio, kad siurblys sutaisytas. klausiam ka pakeitet. sako apsusukimu davikli bei ji suderinom. nu gerai (remonto kaina 700 Lt) siandien ikisom siurbly nuorinom sistema, vedu. griebia griebia. uzsikure as patenkintas zjbs galvoju. skyde checkas uzsidega. nepriima gazo, variklis dirba stabiliai ant 1500 rpm. vel jungiu opel coma ogi ziuriu P1620 5v reference circuit 2 high voltage. poto dar 4 klaidos su egru, pedalu, turbinos slegiu bei pakaitinimo zvakem. pagal opel tis pasiskaiciau aprasyma kad grandineje i oro srauto matuokle nera atramines itampos nu ir akurat ant 4 kojos turi but +5 v. o siuo metu +12.... kame reikalai ? nekokybiskas ju darbas ar kaip suprast? pries ju remonta tokiu klaidu neregejau akyse. is ecu x92 fyskes pirmo pino iseina per didele itampa. laidus praskambinau
neziurejau kaip dirba atjungiau pedala ir matuokle vistie +12 stovi nors nusisauk. automobilis kai viskas pajungta nereaguoja i gaza.klaidos:
P1620
P1105
P0243
P0380
kaip gali itakoti variklio temperatura tokius klaidu kodus? siurblys vel isimtas. rytoi lekiu i kauna dar karta. tegul ziuri kame reikalas. kadangi jie buvo nueme el dali del apsisukimu daviklio, tai manau bus kazkas nedaburta. gailiuosi kad neveziau i dizrida. beje kiek issiaiskinau tai siurblys pas juos remontuotas jau pries pusantru metu... egras keistas nauju kadangi cia ligu liga. kad ir butu atjungtas temp daviklis isviso -40 tada rodytu kad daviklis. o cia klaidos vapsce neitema. kaip baigsis si istorija informuosiu...
kaip gali itakoti variklio temperatura tokius klaidu kodus? siurblys vel isimtas. rytoi lekiu i kauna dar karta. tegul ziuri kame reikalas. kadangi jie buvo nueme el dali del apsisukimu daviklio, tai manau bus kazkas nedaburta. gailiuosi kad neveziau i dizrida. beje kiek issiaiskinau tai siurblys pas juos remontuotas jau pries pusantru metu... egras keistas nauju kadangi cia ligu liga. kad ir butu atjungtas temp daviklis isviso -40 tada rodytu kad daviklis. o cia klaidos vapsce neitema. kaip baigsis si istorija informuosiu...
na as kaip pavyzdi norejau pasakyti A buvai apturejas automobili, kur saltam 130laipsniu rodo? Viena klaida eina per kita, ir gaunasi uzburtas ratas... tos klaidos neviskas dar... Na ziurek gal ir atrasi ka, o per neta dauk pagelbeti negaliu
Turejau toki varianta su Saab toks pat variklis kaip Opelio klaidu milijonas nesuprasi nuo ko pradeti. Pravaziaves zmogelis buvo kruva dignostiku tik visi diagnozuoti tik ir ismane nagu kisti niekas nesiryzo. Atsidariau jungti o ten kaip miskas po audros . Tai ivyksta kai tingi atsiardyti gera priejima prie jungciu.