Elektronika.lt
 2025 m. sausio 29 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 Forumas / + pokalbiai
 - Paieška forume
 - D.U.K. / Forumo taisyklės
 - Narių sąrašas
 - Registruotis
 - Prisijungti

Elektronika.lt portalo forumas

Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo. Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.

Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius, kurie nesilaiko forumo taisyklių. Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.

Dabar yra 2025 01 29, 20:46. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
 Forumas » Mikrovaldikliai » matrix 8x8 ASM programa
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą
Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
 
  
Puslapis 11
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą Rodyti ankstesnį pranešimą :: Rodyti kitą pranešimą 
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 08, 22:20 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mindaugs
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
pasirasiau paprasta programa ASM kalba, su kurios pagalba tiesiog matrix led 8x8 diodai sviecia stulpeliais.
Pvz.:



Kodas:
LIST      P=16F876
#include <p16F876.inc>
   
__CONFIG   _CP_OFF &  _WDT_OFF & _PWRTE_ON & _XT_OSC
ORG   0x2100
DE   0x00
ORG    0


cblock 0x20
d1
d2
d3
endc

goto start

Delay
;999990 cycles
movlw 0x07
movwf d1
movlw 0x2F
movwf d2
movlw 0x03
movwf d3
Delay_0
decfsz d1, f
goto $+2
decfsz d2, f
goto $+2
decfsz d3, f
goto Delay_0

;6 cycles
goto $+1
goto $+1
goto $+1

;4 cycles (including call)
return

loop:
movlw b'00000111'
movwf PORTA
movlw b'11110010'
movwf PORTB
movlw b'11111111'
movwf PORTC
call Delay
call Delay
call Delay

goto loop
start:
bsf STATUS,RP0 ; select register page 1
movlw 0 ; put 0 into W
movwf TRISC ; set portC all output
clrf  TRISA
clrf  TRISB

bsf STATUS,RP1 ; select Page 2,
bcf STATUS,RP0 ; by setting RP1 in Status register and clearing RP0

clrf PORTC ; select Digital I/O on port C


bcf STATUS,RP1 ; back to Register Page 0
goto loop

end



Bet noriu "sustresnes" programos su kuria galeciau atvaizduoti begancius zodzius per ekrana. Pradziai pameginau padaryti, kad uzsidegtu pora stulpeliu bet su skirtingose vietose deganciais diodais. Taciau gavosi kazkoks keistas blyksejimas, neiseina padaryti, kad ilgiau sviestu. Gal kas zinosit kas negerai...
Programos kodas:

Kodas:
LIST      P=16F876
#include <p16F876.inc>
   
__CONFIG   _CP_OFF &  _WDT_OFF & _PWRTE_ON & _XT_OSC
ORG   0x2100
DE   0x00
ORG    0


cblock 0x20
   Delay1               ; delay loop 1
   Delay2               ; delay loop 2
   Delay3               ; delay loop 3
   TimeDelay            ; time delay x 0.001 s
   EndCount            ; used to tell PIC the end of the table is reached
   Counter               ; used as table counter
   Line1               ; Line 1
   Line2               ; Line 2
   Line3               ; Line 3
   Line4               ; Line 4
   Line5               ; Line 5
   sad
   Line6               ; Line 6
   Line7               ; Line 7
   Line8               ; Line 8
   Layer4               ;  brightness, and time
   Brightness            ; LED brightness
   Time               ; time for each pattern to stay
   Temp               ; temp register
d1
d2
d3
endc


goto start

Delay
;999990 cycles
movlw 0x17
movwf d1
movlw 0x2F
movwf d2
movlw 0x03
movwf d3
Delay_0
decfsz d1, f
goto $+2
decfsz d2, f
goto $+2
decfsz d3, f
goto Delay_0

;6 cycles
goto $+1
goto $+1
goto $+1

;4 cycles (including call)
return

loop:
movlw b'00000001'
movwf Line1
movlw b'11110010'
movwf Line2
call   output



call Delay
movlw b'11100000'
movwf Line1
movlw b'10101010'
movwf Line2
call   output
call Delay

goto loop


start:
bsf STATUS,RP0 ; select register page 1
movlw 0 ; put 0 into W
movwf TRISC ; set portC all output
clrf  TRISA
clrf  TRISB

bsf STATUS,RP1 ; select Page 2,
bcf STATUS,RP0 ; by setting RP1 in Status register and clearing RP0

clrf PORTC ; select Digital I/O on port C
bcf STATUS,RP1 ; back to Register Page 0
goto loop



output:
   movfw   Layer4         
   andlw   b'00000001'      
   movwf   Time         
   incf   Time,1         
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1



   clrf   PORTB         ; clear port B
   movfw   Line1         ; move layer1 to W
   movwf   PORTC         ; put W onto PortC

   bsf      PORTB,4         ; turn on layer 1 buy outputing bit 5 of PortB

   movfw   Brightness      ; put brightness into W
   call   Delayy         ; call the delay

   bcf      PORTB,4         ; turn off layer 1

   movfw   Brightness      ; put Brightness into W
   sublw   4            ; sub W from 4
   btfss   STATUS,Z      ; skip if the zero flag is set
   call   Delayy         ; call the delay
decfsz   Time
               
   clrf   PORTB         ; clear port B
   movfw   Line2         ; move Line2 to W
   movwf   PORTC         ; put W onto PortC

   bsf      PORTB,5         ; turn on layer 2 buy outputing bit 6 of PortB

   movfw   Brightness      ; put brightness into W
   call   Delayy         ; call the delay

   bcf      PORTB,5         ; turn off layer 2

   movfw   Brightness      ; put Brightness into W
   sublw   4            ; sub W from 4
   btfss   STATUS,Z      ; skip if the zero flag is set
   call   Delayy         ; call the delay
decfsz   Time
   
decfsz   Time         ; decrement the Time regiester
return


Delayy:
   movwf   Delay3         ; put W into Delay 3

Loop1:
                     ; After Delay2 decreses to 0, it is reset to..
   movlw   0x1            ; put 1 into W
   movwf   Delay2         ; put W into Delay2

Loop2:
                     ; After Delay1 decreses to 0, it is reset to E9h
   movlw   0x1D         ; put 80 into W
   movwf   Delay1         ; put W into Delay1

Loop3:
   decfsz   Delay1         ; decrement Delay1
   goto   Loop3         ; jump back to Loop3
   decfsz   Delay2         ; decrement Delay2
   goto   Loop2         ; jump back to Loop2
   decfsz   Delay3         ; decrement Delay3
   goto   Loop1         ; jump back to Loop1
   return

end
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 12:23 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
centronic
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kažkada dariau su pic16f84
Kodas:

;=====================================================
;  *  PIC16F84 4MHz begantis tekstas * 
;=====================================================
LIST p=16F84
#include <p16f84a.inc>
__config _XT_OSC & _WDT_OFF & _PWRTE_ON & _CP_OFF
;=====================================================
;  *  kintamieji * 
;=====================================================
sk0    equ 20h
sk1    equ 21h
sk2    equ 22h
sk3    equ 23h
temp    equ 24h
count    equ 25h
speed   equ   26h
count2  equ 27h
speed2  equ 28h
disp   equ   30h
disp2   equ 38h
;=====================================================
;  *  org 0x00 * 
;=====================================================
   org 0x00
   goto   pic_reset
;=====================================================
;  * raides * 
;  * visos raides aprasomos programos pradzioje
;  * maks. raidziu skaicius 20 (jei raide uzima 8x8
;  * kaip pvz.: raide_mm) nes naudojami tik 8
;  * bitai PC (PCL)
;=====================================================
raide:
   movwf   PCL
raide_a:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'01111110'
   retlw    b'10010000'
   retlw    b'10010000'
   retlw    b'01111110'
;**
raide_e:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'11111110'
   retlw    b'10010010'
   retlw    b'10010010'
   retlw    b'10000010'   
;**
raide_s:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'01100100'
   retlw    b'10010010'
   retlw    b'10010010'
   retlw    b'01001100'
;**
raide_j:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'10000100'
   retlw    b'10000010'
   retlw    b'10000010'   
   retlw    b'11111100'
;**
raide_k:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'11111110'
   retlw    b'00010000'
   retlw    b'00101000'   
   retlw    b'11000110'
raide_t:
   movlw   .4
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'10000000'
   retlw    b'11111110'
   retlw    b'10000000'   
raide_u:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'11111100'
   retlw    b'00000010'
   retlw    b'00000010'   
   retlw    b'11111100'
;**
raide_n:
   movlw   .5
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'11111110'
   retlw    b'00100000'
   retlw    b'00010000'   
   retlw    b'11111110'
;**
raide_taskas:
   movlw   .3
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000110'
   retlw    b'00000110'
raide_clr:
   movlw   .8
   movwf   count2
   movf   PCL,W
   call   load_sym
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
   retlw    b'00000000'
;=====================================================
;  *  begantis tekstas "KAJUS.NET " * 
;=====================================================
loop:
   call   raide_k
   call   perstumti
   call   raide_a
   call   perstumti
   call   raide_j
   call   perstumti
   call   raide_u
   call   perstumti
   call   raide_s
   call   perstumti
   call   raide_taskas
   call   perstumti
   call   raide_n
   call   perstumti
   call   raide_e
   call   perstumti
   call   raide_t
   call   perstumti
   call   raide_clr
   call   perstumti
   goto   loop
;=====================================================
;  *  uzkrauti simboli i display ram - 0x30..0x37 * 
;=====================================================
load_sym:         
   movwf   temp
   movlw   .1
   addwf   temp,F   ;PCL+1
   movlw   disp2
   movwf   FSR
   clrf   count
load_loop:   
   movf   temp, W
   addwf   count, W
   call   raide
   movwf   INDF
   incf   count, F
   movf   count2,W
   subwf   count, W
   btfsc   STATUS,Z
   return
   incf   FSR, F
   goto   load_loop
;=====================================================
;  *  atvaizduoti simboli * 
;=====================================================
display:
   movf   speed, W
   movwf   speed2
dispp:
   movlw   disp
   movwf   FSR
   clrf   count   
disp_loop:
   movf   INDF, W
   movwf   PORTB
   call   pauze1ms
   clrf   PORTB
   incf   count
   movlw   .8
   subwf   count, W
   btfsc   STATUS,Z   
   goto   _rs
_cl:
   call   _clock
   incf   FSR
   goto   disp_loop
_rs:
   call   _reset
   decfsz   speed2
   goto   dispp
   return
;=====================================================
;  *  perstumti simboli * 
;=====================================================
perstumti:
;   movlw   .8
;   movwf   count2
p0_loop:
   call   display
   movlw   .15
   movwf   count
   movlw   disp+1
   movwf   FSR
p_loop:
   movf   INDF, W
   movwf   temp
   clrf   INDF
   decf   FSR
   movf   temp, W
   movwf   INDF
   incf   FSR
   incf   FSR
   decfsz   count
   goto   p_loop
   decfsz   count2
   goto   p0_loop
   return
;=====================================================
;  *  cd4017 valdymas * 
;=====================================================
_reset:
   bsf      PORTA,1
   nop
   nop
   nop
   bcf      PORTA,1
   nop
   nop
   nop
   return   
_clock:
   bsf      PORTA,0
   nop
   nop
   nop
   bcf      PORTA,0
   nop
   nop
   nop
   return
;=====================================================
;  *  pauzes * 
;=====================================================
pauze1ms:
   movlw   .75
   movwf   sk0
   movlw   .2
   movwf   sk1
   decfsz   sk0
   goto   $-1
   decfsz   sk1
   goto   $-3
   return   
pauze200ms:
   movlw   .0
   movwf   sk0
   movlw   .0
   movwf   sk1
   movlw   .6
   movwf   sk2
   decfsz   sk0
   goto   $-1
   decfsz   sk1
   goto   $-3
   decfsz   sk2
   goto   $-5
   return   
;=====================================================
;  *  programos pradzia * 
;=====================================================
pic_reset:
   clrf   PORTB
   clrf   PORTA
   bsf      STATUS,5
   clrf   TRISB
   movlw   b'01100'
   movwf   TRISA
   bcf      STATUS,5
;**
   movlw   .15
   movwf   speed
   call   _reset
   goto   loop
end

schemą įdėsiu vėliau - jei dar rasiu.
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 17:31 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mindaugs
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Dekui, ismeginsiu koda. Wink
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 18:39 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
centronic
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Turetu but taip, biski lieva kokybe http://www.youtube.com/watch?v=wT-pqtgDmjs&feature=mfu_in_order&list=UL
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 10, 19:16 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mindaugs
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Dekui uz nuoroda. Dar turiu klausima is sio kodo:

Kodas:
output:

   clrf   PORTB         ; clear port B
   movfw   Line1         ; move layer1 to W
   movwf   PORTC         ; put W onto PortC
   bsf      PORTB,4         ; turn on layer 1 buy outputing bit 5 of PortB

   movfw   Brightness      ; put brightness into W
   bcf      PORTB,4

   
   movfw   Line2
   movwf   PORTC
   bsf      PORTB,5
   movfw   Brightness
   call   Delay         ; call the delay
   bcf      PORTB,5         ; turn off layer 1



virsuje pateiktas kodas iskarto atvaizduoja Line2, praleisdamas Line1. kaip pakeisti koda, kad Line1 ir Line2 galetu atvaizduoti vienu metu?
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 11, 10:30 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
centronic
Užkietėjęs dalyvis
Užkietėjęs dalyvis
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Kodas:

loop:
   call   output
   goto loop
output:

   clrf   PORTB
   movfw   Line1
   movwf   PORTC
   bsf   PORTB,4
   call   Delay
   movfw   Brightness ;nereikalingas niekur nenaudojamas
   bcf   PORTB,4

   movfw   Line2
   movwf   PORTC
   bsf   PORTB,5
   call   Delay
   movfw   Brightness
   bcf   PORTB,5
   return
 matrix 8x8 ASM programa
PranešimasParašytas: 2011 01 11, 13:26 Pranešti apie taisyklių pažeidimą Atsakyti su citata
mindaugs
Naujokas
Naujokas
Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Pakoregavau internete rasta programa ir pritaikiau savo pic16f876 mokroprocesoriui. programa veikia gerai, tik toje programoje yra Brightness nustatymai, del kuriu speju mano matrix displejus silpnokai sviecia. Kuo viename stulpelyje uzsidega daugiau diodu, tuo jie silpniau sviecia. Kodas:

Kodas:
LIST      P=16F876
#include <p16F876.inc>
   
__CONFIG   _CP_OFF &  _WDT_OFF & _PWRTE_ON & _XT_OSC
ORG   0x2100
DE   0x00
ORG    0

cblock 0x20
   Delay1   
   Delay2      
   Delay3      
   TimeDelay   
   EndCount         
   Counter               
   Line1               
   Line2               
   Line3               
   Line4               
   Line5               
   sad
   Line6               
   Line7               
   Line8               
   Layer4               
   Brightness      
   Time               
   Temp               
endc
   goto   Start         
Start:
   bsf      STATUS,RP0         
   movlw   0               
   movwf   TRISC            
   movwf   TRISA            
   movlw   b'00000001'
   movwf   TRISB
   bsf      STATUS,RP1         
   bcf      STATUS,RP0         
    bcf      STATUS,RP1         
   bcf      EndCount,0         
   clrf   Counter            
   clrf   PORTB

snaige:
   movlw   b'10000001'
   movwf   Line1
   movlw   b'01000010'
   movwf   Line2
   movlw   b'00100100'
   movwf   Line3
   movlw   b'00011000'
   movwf   Line4
   movwf   Line5
   movlw   b'00100100'
   movwf   Line6
   movlw   b'01000010'
   movwf   Line7
   movlw   b'10000001'
   movwf   Line8
   movlw   b'11100111'
   movwf   Layer4
   call   Output
;snaiges kodas ilgas, tai ikeliau tik pvz.
   goto   snaige

Output:
                     
   movfw   Layer4         
   movlw   b'00000101'      
   movwf   Brightness      
   bcf      STATUS,C      
   rrf      Brightness,1   
   incf   Brightness,1   

   movfw   Layer4         
   andlw   b'00000001'      
   movwf   Time         
   incf   Time,1         
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1
   bcf      STATUS,C      
   rlf      Time,1

Output2:
                     
   clrf   PORTA         
   movfw   Line1         
   movwf   PORTC         
   bsf      PORTB,4         
   movfw   Brightness      
   call   Delay         

   bcf      PORTB,4         
   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         
                  
   clrf   PORTB         
   movfw   Line2         
   movwf   PORTC         

   bsf      PORTB,5      
   movfw   Brightness      
   call   Delay                           
   bcf      PORTB,5         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay                           
   clrf   PORTB         
   movfw   Line3         
   movwf   PORTC         

   bsf      PORTB,6         
   movfw   Brightness      
   call   Delay                        
   bcf      PORTB,6         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         
                  
   clrf   PORTB         
   movfw   Line4         
   movwf   PORTC         

   bsf      PORTB,7         

   movfw   Brightness      
   call   Delay         


   bcf      PORTB,7         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         
                     
   clrf   PORTB
   clrf   PORTA         
   movfw   Line5         
   movwf   PORTC         

   bsf      PORTA,0         
   movfw   Brightness      
   call   Delay         

   bcf      PORTA,0         
   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         
               
   clrf   PORTA         
   movfw   Line6      
   movwf   PORTC         
   bsf      PORTA,1         

   movfw   Brightness      
   call   Delay                  

   bcf      PORTA,1         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         

   decfsz   Time         
                  
   clrf   PORTA         
   movfw   Line7         
   movwf   PORTC         


   bsf      PORTA,2         

   movfw   Brightness      
   call   Delay                              

   bcf      PORTA,2         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         
                     
   clrf   PORTA         
   movfw   Line8         
   movwf   PORTC         

   bsf      PORTB,1         

   movfw   Brightness      
   call   Delay         

   bcf      PORTB,1         

   movfw   Brightness      
   sublw   4            
   btfss   STATUS,Z      
   call   Delay         

   decfsz   Time         
   goto   Output2         
   return

Delay:
   movwf   Delay3         
Loop1:
                     
   movlw   0x1            
   movwf   Delay2         
Loop2:
                     
   movlw   0x1D         
   movwf   Delay1         
Loop3:
   decfsz   Delay1         
   goto   Loop3         
   decfsz   Delay2         
   goto   Loop2         
   decfsz   Delay3         
   goto   Loop1         
   return

tikrina
   BTFSS   PORTB,0
   GOTO    LINK   
   nop
   return

end


kaip suprantu sviesumui reguliuoti skirti parametrai:
;-----------------------------------
movlw b'11100111'
movwf Layer4
;-----------------------------------
ir
;-----------------------------------
Output:

movfw Layer4
movlw b'00000101'
movwf Brightness
bcf STATUS,C
rrf Brightness,1
incf Brightness,1
;-----------------------------------

Visaip bandziau keitalioti siuos parametrus (panaikinus Brightness visai nebesviecia), taciau gaunasi tamsiau ar sviesiau, taciau vistiek stulpeliuose kur sviecia daugiau diodu, jie sviecia zymiai blankiau...

Beje mano matrix 8x8 displejus katodinis. bet turbut tai reiksmes neturi..

negi ner kas suprastu? :/
Pradėti naują temą  Atsakyti į pranešimą
 
Forumo sistema: phpBB
 „Google“ paieška forume
 Kas naujesnio?
 Naujos temos forume

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas

FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
LEGO
Mänguköök, mudelautod, nukuvanker
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
GTA 6 Weapons
GTA 6 Characters, GTA 6 Map, GTA 6 Vehicles
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
‡ 1999– © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Turinys | Reklama | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
FS25 Mods, FS25 Tractors, FS25 Maps
fs25mods.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama