Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 23, 02:43. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki meistrai gal yra užsiemanciu automobiliais žodžiu esme tokia auto jau yra registruotas lt ir jis yra kaip krovininis N1 klase pagal duomenis norint peregistruot kaip keleivini i M1 reikia kažkokiu ekspertiziu ir visokiu juru mariu kas žinot kaip kas daroma ?
sveiki meistrai gal yra užsiemanciu automobiliais žodžiu esme tokia auto jau yra registruotas lt ir jis yra kaip krovininis N1 klase pagal duomenis norint peregistruot kaip keleivini i M1 reikia kažkokiu ekspertiziu ir visokiu juru mariu kas žinot kaip kas daroma ?
kad ten viskas tiesiai per aplink, reikia man konkreciai žmogaus kuris galetu paaiškint o ne visokie ten teises aktai milijonas punktu
Tai paskambink ir paklausk, tai gausi tikrą informaciją. O šiame forume 1/2 lankytojų apskritai nežino kuo skiriasi krovininis nuo keleivinio, o 1/4 išvis nežino kad automobiliai registruojami, o 1/5 prirašys bile ko, kad tik parašyt.
Jei ir žino keli žmonės tai jie nebūtinai kasdien čia lankosi. Aš irgi tiksliai nežinau, žinau, kad ekspertizė būtina ir kad tai dafiga kainuoja ir užima daug laiko. Bet smulkmenų nežinau.
nu man vienas turginis pasakojo su mikroautobusu kaip jam buvo. nusipirko su sedynem, dokuose buvo uzfiksuotas kaip keleivinis, ir dar buvo originali dujine iranga. jis tas sedynes garaze issilupo, ismete duju iranga (nes tipo kazkur mate avarija kaip sprogo ir mesos tik islakste) ir nuveze registruot - mentas paziurejo - sako 8 sedyniu nera (buvo like tik 3 priekyje), kaip keleivinio negaliu registruot - ir perrase i krovinini. jokiu ekspertiziu isvis nereikejo. uzfiksavo fakta ir viskas. su perdazymu manau irgi taspac. pirko jau irgi registruota lietuvoje.
matai taburetes išeme ir viskas perpaiše i krovinini gali but o cia iš krovininio i keleivine dasimeta pora tabureciu ir visa problema saugos diržai visa kita žodžiu saugumas jie juk rupinasi musu pinigeliais kad ju nebutu perdaug kišenei ekspertizes visokios atstovai auto tai va ir klausiu sakau gal kas turejo tokios patirties kaip kas darosi
del to tikrai nezinau bet buvo teke pirkti mersa dukumentuose buvo 2.0 dyzelis o stovejo 3.0 dyzelis tai ekspertize kainavo 300 lt tikrino ar tokie diskai stabdziu vairo kolonele ir t.t. nors siaip grybu karas ten ne ekspertize
Prieš mėnesį klausiau draugo apie variklio keitimą tai pasiūlė paskambinti ten kur daro ekspertizę, ten viską puikiai paaiškino nekeičiant kuro tipo eksperizė kainuoja apie 230 keičiant tipą truputį daugiau. Svarbiausiai, kad būtų originalios ausys ir pagalvės. Jei neoriginalios reikia daryti paskaičiavimus ir pateikti ekspertizei. keičiamas variklis turi būti ne daugiau darbinio tūrio ir ne daugiau galingumo nei leistina. (dabar nepamenu tiksliai vieno 20% kito 30%, nepamenu kuris kurio)
Vakar skambinau kaip tik apie komercinio keitimą į keleivinį. Pasakė labai niūriu tonu: "beveik jokių šansų".
O kad paskambinsi ir pasiklausinėsi tikrai bus į naudą. Dabar neatsimenu, bet lygtais reikia kreiptis į Juta chemijos 8 kaune.
Jei ką išsiaiškinsi pranešk, bus įdomu sužinoti
_________________ Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
mane rasite: mano profilyje