Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 18, 06:14. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Sveiki,nusipirkau skaitmenini voltmetra,ji noriu jungti i auto,stbeti akumuliatoriaus bukle.Beda ta,kad jam reikia atskiro maitinimo 9v.Sake zmogus,kad eina kazkaip pajungti ir prie to pacio saltinio(akumuliatoriaus) ir nedurniuoja,rodo normaliai.Jei kas zinot kaip,parasykit.Aciu uz info.
Voltmetro modelis atmv20v
Sveiki,nusipirkau skaitmenini voltmetra,ji noriu jungti i auto,stbeti akumuliatoriaus bukle.Beda ta,kad jam reikia atskiro maitinimo 9v.Sake zmogus,kad eina kazkaip pajungti ir prie to pacio saltinio(akumuliatoriaus) ir nedurniuoja,rodo normaliai.Jei kas zinot kaip,parasykit.Aciu uz info.
Voltmetro modelis atmv20v
Pirma - nelabai aš suprantu prasmės tokio akumuliatoriaus būklės stebėjimo. Normaliai užtenka pasitikrinti su multimetru vieną - du kartus per metus. Geriau sakyk dėl krūtumo čia visa tai.
Antra - maitinimas turi būti galvaniškai atskirtas per transformatorių, vadinasi reikia imulsinio keitiklio. Yra Lemonoje, jei pasiryžęs tiek mokėti.
Sveiki,nusipirkau skaitmenini voltmetra,ji noriu jungti i auto,stbeti akumuliatoriaus bukle.Beda ta,kad jam reikia atskiro maitinimo 9v.Sake zmogus,kad eina kazkaip pajungti ir prie to pacio saltinio(akumuliatoriaus) ir nedurniuoja,rodo normaliai.Jei kas zinot kaip,parasykit.Aciu uz info.
Voltmetro modelis atmv20v
Pirma - nelabai aš suprantu prasmės tokio akumuliatoriaus būklės stebėjimo. Normaliai užtenka pasitikrinti su multimetru vieną - du kartus per metus. Geriau sakyk dėl krūtumo čia visa tai.
Antra - maitinimas turi būti galvaniškai atskirtas per transformatorių, vadinasi reikia imulsinio keitiklio. Yra Lemonoje, jei pasiryžęs tiek mokėti.
kai turi nesilpna stiprintuva ir senute masina,krutumas paskutinej vietoj jokio tiuningo joje nera na aisku,reiks krona jungti
Pirma - nelabai aš suprantu prasmės tokio akumuliatoriaus būklės stebėjimo. Normaliai užtenka pasitikrinti su multimetru vieną - du kartus per metus. Geriau sakyk dėl krūtumo čia visa tai.
tu cia labai neteisus.
svino akumuliatoriai yra labai jaustrus iskrovimasm, tai jei patebejai kad itampa jau pasieke 10v reikia skebti aliarma ir ziureti kaip padeti nedelsiant istaisyti nes uzsiziopsojimas kainuos nauja akumuliatoriu.
ne visai ten butinas galvaninis atrisimas, tiesiog tai mikroshemai reikalinga neigiama itampa. ja butu galima pasigaminti naudojant itampos daigintuva ir paimant signala is kurios nors tinkamos mikroshemos kojos, arba reikia daryti savo generatoriu.
Citata:
Antra - maitinimas turi būti galvaniškai atskirtas per transformatorių, vadinasi reikia imulsinio keitiklio. Yra Lemonoje, jei pasiryžęs tiek mokėti.
ne visai ten butinas galvaninis atrisimas, tiesiog tai mikroshemai reikalinga neigiama itampa. ja butu galima pasigaminti naudojant itampos daigintuva ir paimant signala is kurios nors tinkamos mikroshemos kojos, arba reikia daryti savo generatoriu.
Paskutinį kartą redagavo Digix, 2010 10 16, 19:19. Redaguota 1 kartą
Jo tiksliai prisiminiau galima juk FLAY BACK DRAIVER principu padaryt. Dar pigiau kainuotu net daliu pirkt nereiktu visos srotines tiktu. Jeigu autorius tokias renka.
Jo tiksliai prisiminiau galima juk FLAY BACK DRAIVER principu padaryt. Dar pigiau kainuotu net daliu pirkt nereiktu visos srotines tiktu. Jeigu autorius tokias renka.
flyback principas cia neapsimoka nes reieks rupinti sitampos stabilizavimu
kadangi sroves poreikis labai menkas, tai geriau tiesigog naudoti itampos daugintuva su kondensatoriais ir diodais.
bus daug paprasytesne shema, ir ko gero net maziau sroves naudos,
tu cia labai neteisus.
svino akumuliatoriai yra labai jaustrus iskrovimasm, tai jei patebejai kad itampa jau pasieke 10v reikia skebti aliarma ir
Na taip, taip, aš matai jau senokai išaugau iš to amžiaus kai automobilyje norėjosi šimtų vatų stiprintuvų ir kito šlamšto. Dabar pakanka normalaus grotuvo, o jis neiškrauna akumuliatoriaus taip greitai, kad būtina būtų sekti jo būklę. Todėl ir nesuprantu jaunimo poreikių.
Sotus alkano neužjaučia
Paskutinį kartą redagavo Evaldas_S, 2010 10 16, 19:28. Redaguota 1 kartą
Jo tiksliai prisiminiau galima juk FLAY BACK DRAIVER principu padaryt. Dar pigiau kainuotu net daliu pirkt nereiktu visos srotines tiktu. Jeigu autorius tokias renka.
flyback principas cia neapsimoka nes reieks rupinti sitampos stabilizavimu
kadangi sroves poreikis labai menkas, tai geriau tiesigog naudoti itampos daugintuva su kondensatoriais ir diodais.
bus daug paprasytesne shema, ir ko gero net maziau sroves naudos,
Gali but bet vistiek ta voltmetra reiktu daryt ant jiungiklio nefiksuojamo kad tik paziurejai ir vel atjungiai nes kitaip tai nematau prasmes kad istisa para rodytu kiek ten V. Sroves tai vistiek srebia nors nedaug bet...