Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 09 05, 22:20. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
sveiki, ideja butu: ECU siunciamus signalus benzino purkstuku valdymui (purkstuko atidarymo laikas) panaudoti/konvertuoti i signala reikalinga EKO(2 kartos duju iranga) sistemos zingsniniam varikliukui valdyti.
t.y. apsieiti be EKO blokelio (BINGO,...) , kuris reguliuoja degaus misinio riebuma (siuo atveju LPG + oras) , o tam reikalui panaudodi esama benzino ECU.
juk EKO blokelis ir ECU yra tos pacios mikroprocesorinės sistemos su gryztamaisiais LAMBDA, RPM ir Oro sklendes rysiais
skirtumas tik tas kad ECU impulsais valdo 4 purkstukus pagal laika, o
EKO - viena duju padavimo aktuatoriu (zingsninis varikliukas) uzdaro/atidaro
eko reguliuoja 2 atiuniatorius :laisvu apsuku ir misinio riebumui kiest.Na ECU ir EKO skirtingai valdo sistema,visgi benzinas tai ne dujos:kitas misinys,oro kiekis kitas...cia isradinet dviracio nereikia,kai yra gatava jau sugalvoja sistema.