Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2025 11 08, 00:32. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
Pirmiausiai reikia patikrinti ar ateina i varikli itampa.Antra patikrinti saugiklius variklio maitinimo grandineje.Trecia turetu buti kazkoks valdymo blokas.Siaip patariu vykt i servisa ir pasitart su specialistais.
turejau as pora tokiu gedimu, tai abu kart tranzai buvo nukalti. Cia mersas neapgalvojes, siurblys stovi zemai, dezute su elektronika nei kiek nehermetizuota.
kas jau kas bet a klases sitas ubagas tai merso geda. tokie inzinieriai bet jau suda paskutini nugamino....
cia tai tikra teisybe,mersu centre meistrai visi keikia kai toks gaidys atvaziuoja...pradziai pradek nuo saugiklio tikrinimo akumo skyriui 60 ar 80A stovi,dar kartais buna tokioj jungti nupuve laidai ant lanzerono arba kaip kad rase kolega-tranzai arba pats varikliukas